بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در تبریز

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • دفتر مرکزی بیمه ما در تبریز

    کلانشهر تبریز ۲۴۴/۵۱ کیلومتر مربع وسعت دارد و بر همین اساس، سومین شهر بزرگ ایران پس از تهران و مشهد محسوب می‌شود. جمعیت آن نیز در سال 1395 خورشیدی بالغ بر ۱٬۵۹۳٬۳۷۳ نفر بوده‌است .

    از پیرامون و نیز از داخل تبریز دو رودخانه عبور می‌کند:  تلخه رود آجی چای، رودخانه‌ ای دائمی که از شمال غربی این شهر می‌گذرد و رود موسمی قوری چای که پس از عبور از مرکز تبریز در شمال غرب این شهر به آجی ‌چای می‌پیوندد.

    آب و هوای تبریز استپی خشک با تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد است. سرمای زمستانی، تأثیرپذیرفته از ارتفاع بالا و توپوگرافی کوهستانی منطقه‌است. آب و هوای این شهر در تابستان‌ها خشک و گرم است؛اگرچه حرارت به دلیل نزدیکی به کوه سهند و وجود باغ‌های زیادی در پیرامون شهر تعدیل می‌گردد.

    تبریز دومین شهر آلودهٔ ایران است و میزان آلودگی هوا در این شهر روزبه‌روز افزایش یافته و شدیدتر می‌شود. مهم‌ترین علت آلودگی هوای تبریز، حمل و نقل درون‌شهری است و وجود صنایع بزرگ و مادر در پیرامون شهر نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار بر آلودگی هوای این شهر به‌شمار می‌رود. در حال حاضر، نیروگاه حرارتی تبریز، به تنهایی مسئول بخش عمده‌ای از آلودگی هوای تبریز و شهرهای اطراف شناخته می‌شود. در این نیروگاه در همه ایام سال، به جای گاز طبیعی ، از مازوت به عنوان سوخت استفاده می‌شود.

    این نوع از سوخت به علت انتشار گوگرد دی اکسید فراوان، دارای میزان آلایندگی بالایی است.این الودگی هوا تاثیر زیاد برسلامت بدن انسان میگذارد و باعث میشود بیماری های مختلفی همچون : سرطان های مختلف ، بیماری های تنفسی برای ساکنین به وجود اید.این بیماری هاهزینه های بالایی برای درمان دارند و نیز از توان بعضی از مردم خارج است که این ها را پرداخت کنند.بیمه ما که هدفش بر طرف کردن مشکلات درمانی هم وطنان ایرانی است با ارائه بیمه هایی همچون عمر و بیمه تکمیلی در این شرایط سخت به کمک می اید.

    در قرارداد بیمه عمر،  بیمه ما پوشش وجود دارد تحت عنوان امراض خاص که در صورت دچار شدن به سرطان و یا پیش امدن نقص و نیاز به پیوند عضو شما میتوانید از این پوشش استفاده کنید و بدون نگرانی از میزان مبلغ پرداخت ان را به شرکت بیمه ما بسپارید ( هر چه مبالغ بالاتری پرداخت کنید به همان میزان مبلغ پوشش های اصلی و فرعی شما بالاتر میرود)

    بیمه های تکمیلی بیمه ما نیز برای افرادی که نیاز زیادی به ازمایش و چکاپ دارند و نیز افرادی که در طول سال زیاد مریض میشوند ویا افرادی که هزینه های دندان پزشکی بالایی پرداخت میکند مناسب است ، علاوه بر این ها خانوده هایی که قصد بچه دار شدن دارند میتوانند قبل از بارداری بیمه تکمیلی را دریافت کنند تا تمام هزینه های زایمان را از طریق بیمه تکمیلی بیمه ما دریافت کنند.

    تبریز در ناحیه‌ای زلزله ‌خیز واقع شدهو این شهر در طول تاریخ بارها با زلزله‌های مهیبی مواجه شده‌است. مهیب‌ ترین زمین ‌لرزه‌ای که تا به حال تبریز شاهد آن بوده، در سال ۱۱۵۸ خورشیدی روی داده‌است. از جمله گسل‌های بارز آذربایجان، «گسل شمال تبریز» است. این گسل که به موازات جادهٔ اصلی تبریز–بستان ابادتا میانه امتداد یافته، مسبب زمین‌لرزهٔ سال ۱۷۲۱ میلادی با شدت ۷٫۶ درجهٔ ریشتر می‌باشد. هرچند این گسل در سدهٔ حاضر فعالیت مشخصی نداشته‌است؛ ولی شواهدی مبنی بر امکان تجدید حرکت آن وجود دارد. اطلاعات آماری نیز نشان می‌دهد که دورهٔ بازگشت زمین ‌لرزه‌های شدید و مخرب در تبریز می‌تواند تا حدود ۲۶۰ سال نیز برسد .

    در زمان زلزله های کوچک وبزرگ با پیش امدن خرابی ها و از بین رفتن ساختمان و اثاثیه منزل ، تمامی امید فرد و تمام تلاش صاحب خانه از بین میرود زیرا این اثاثیه و این خانه را با زحمت چندین سال خریداری کرده است و بعد از ان دیگر سرمایه ای ندارد.بیمه ما برای پیشگری از ، از بین رفتن دارایی های مردم تبریز و استان های زلزله خیز بیمه نامه اتش سوزی را ارئه داده است که هر فرد میتواند ساختمان خود را بر به مبلغی که میتواند در برابر حوادثی همچون زلزله ، سیل ، اتش سوزی و صاعقه بیمه کند.

    برای اطلاع کامل از تمامی بیمه نامه های بیمه ما میتوانید به  سایت www.bimema.ir مراجعه کنید .

    دفتر مرکزی بیمه ما در تبریز|دفتر مرکزی بیمه ما در تبریز|دفتر مرکزی بیمه ما در تبریز

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    5 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    5 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    2 نظرات
    بیشترین رأی
    تازه‌ترین قدیمی‌ترین
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    با سلام و عرض خسته نباشید
    به خدمتتان عارضم که پرونده ما جهت سیر قانونی حدود دو ماهی میشود که در آن اداره محترم ( سرپرستی بیما در تبریز) می باشد .
    130 ملیون خسارت بدنی خودروی ما شده و بیمه طرف مقصر هم 92 ملیون قراره بهمون بده
    جدا از اینکه الباقی رو شکایت کردیم که از خود راننده مقصر بگیریم
    اینکه چرا این 92 ملیون خسارت مارو اینقد طول دادین
    اگه به موقع خسارت مارو میدادین ما میتونستیم خودروی خود را تعمیر کنیم
    ولی با این حساب که اگه الانم که الانه هنوز خسارت مارو ندادین
    باا ون پولا دیگه نمیشه خودروی خود را تعمیر کنیم
    این چه قانونی هست که در شرکت بیمه ای شماست ؟
    لطفا جواب بدید
    مهدی فراغ بخشایش 09144193947

    با درود
    برای پیگیری روند خسارت میتونید با شماره 0218690 تماس بگیرید.

    اشتراک گذاری :

    2
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x