بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه های لازم بیمه ما برای شهروندان اهواز

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • دفاتر بیمه ما در اهواز

    بر پایه تازه ‌ترین آمار استانداری خوزستان، ۲۱۶ هزار نفر از شهروندان اهوازی کارگر، ۶۵ هزار نفر دانشجو، و ۲۳۰ هزار نفر دانش آموز هستند. در جریان جنگ ایران و عراق از میان ساکنان اهوازی ۴۶۲۸ نفر کشته، بیش از ۱۰ هزار نفر زخمی، و ۹۲۳ نفر اسیر شده‌اند .

    بخش بزرگی از استان خوزستان، جلگه است و شهر اهواز نیز در بخش جلگه‌ای جای دارد ولی کمبود شدید پوشش گیاهی سبب گرمی و خشکی اهواز شده و آن را در رده گرمترین مناطق ایران جای داده‌است. در زمستان سرما تا پنج درجه سانتیگراد کاهش و در تابستان تا پنجاه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد. البته از سال ۱۳۸۱ برنامه‌های سودمندی برای افزایش سرانه فضای سبز شهری در اهواز انجام شده که از آن‌ها می‌توان به کاشت گونه کنوکارپوس که بومی فلوریدا است اشاره کرد.

    همین کمبود فضای سبز به گسترش الودگی هوا کمک میکند و باعث اسیب های زیاد تنفسی میشود و گاهی هم با کاشت گونه های خاص درختان که گرده دارند در بعضی از افراد حساسیت هایی به وجود میاید و گاهی به اندازه ای این مورد خطرناک میشود که افراد مجبور میشوند به بیمارستان مراجعه کرده و اکسیژن دریافت کنند ، برای مراجعه به بیمارستان ، نیاز به دفترچه بیمه است تا هزینه های بستری و دارو هایی که گاهی بسیار کمیاب است را بتوان با مبلغ کمتری پرداخت کرد و خیلی ها هستند که دفتر چه بیمه ندارند.

    شرکت سهامی بیمه ما به فکر تمام اقشار جامعه و مخصوصا تمامی مردم عزیز خوزستان بوده است و با ارائه بیمه تکمیلی و بیمه عمر بسیاری از این هزینه هایی که باید پرداخت کنند را کم کرده است.هم وطنان خوزستانی عزیز با خرید بیمه عمر از بیمه ما میتوانند برای حوادثی مانند :

    سرطان ، جراحی های پیوند اعضا و… خود را بیمه کنند و مبلغی برای این موارد پرداخت نکنند همانگونه که ذکر شده با وجود الاینده  های زیاد در اهواز امکان گرفتار شدن مردم ان شهر به سرطان زیاد تر از دیگر شهرها است.همچنین میتوانند با دریافت بیمه تکمیلی از بیمه ما تمام ازمایشات و کارهای پاراکیلینیکی و تهیه دارو و ویزیت را به صورت رایگان انجام دهند در بیمه تکمیلی ، بیمه ما  درمان نازایی و هزینه های زایمان هم وجود دارد .

    سوغات اهواز خرما و لباس‌های محلی می‌باشد ؛ از غذاهای معروف این شهر میتوان به :کباب بختیاری  ، اِمگِشِت (پلو ماهی، که از یک نوع ماهی خشک شده و شور می‌باشد) ، غذاهای دریایی که با استفاده از ماهی طبخ می‌شوند مانند قلیه ماهی، ماهی صبور و حشو) ، مُفَطَّح که از برنج همراه با گوشت گاو یا گوسفند و همراه با مخلفات درست می‌شود و در هنگام صرف در ظرف بزرگی (سینی) جلوی مهمانان گذاشته می‌شود.

    در شهر اهواز به دلیل بد بودن زیرساخت های فاضلاب ، بعد از بارش باران در تمام خیابان ها اب جمع شده و حتی گاهی سیل راه می افتد و تمام داراییی مردم را از بین میبرد.بیمه ما برای شهروندان اهوازی که با این مشکل هرساله روبرو هستند بیمه اتش سوزی را ترتیب داه است ، در پوشش های این بیمه مواردی همچون خسارات :اتش سوزی ، صاعقه ، سیل و زلزله وجود دارد که شما تنها با خرید بیمه اتش سوزی میتوانید همه این موارد را داشته باشید.همچنین در صورت اتش سوزی و خسارت دیدن به همسایه های اطراف میتوانید از بیمه مسئولیت اتش سوزی در قبال همسایگان نیز استفاده کنید.

    در شهر اهواز تعداد زیدی رسوران و غذا خوری وجود دارد همانگونه که اکثر افراد میدانند فلافل های اهواز بسیار معروف است ، گاهی مشاهده میشودبر اثر اشتباهاتی غذاهای رستوران ها باعث مسموم شدن و بستری شدن مشتریان میشود که اگر افراد بخواهند میتوانند از مدیر ان رستوران شکایت کنند در این حالت بیمه ما برای صاحبان رستورانها بیمه ای را ترتیب داده است تحت عنوان بیمه مسئولیت مدیران سالن های غذاخوری و رستوران ها که با خرید این بیمه نامه میتوانند اسیب هایی که برای مشتریان به وجود می اید را جبران کنند.

    بیمه ما با داشتن بالاترین سطح توانگری مالی و نیز پشتوانه قوی مانند بانک ملت میتواند تمامی خسارات بالا را در کمترین زمان جبران کند .شما میتوانید با مراجعه به سایت بیمه ما www.bimema.ir  سایر بیمه نامه های ضروری را مطالعه کنید.حتی میتوانید با خواندن مطالب دریافت نمایندگی بیمه برای خود یک شغل دائمی و باحقوق بالا و ثابت و تضمینی داشته باشید.

    مشاوران ما اماده پاسخگویی به همه سوالات شما هستند.

    دفاتر بیمه ما در اهواز|دفاتر بیمه ما در اهواز|دفاتر بیمه ما در اهواز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x