بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

خدمات بیمه عمر ما

خدمات بیمه عمر ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • خدمات بیمه عمر ما

    (“Ma” Life Insurance Services)

    بیمه عمر “ما”

    بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامع) عبارت از ترکیبی از یک بیمه عمر و یک اندوخته سرمایه گذاری می باشد که علاوه بر ارائه پوشش خطر فوت و برخی پوشش های اضافی، درآمدهایی را با تضمین یک نرخ سود سرمایه گذاری مشخص در زمان حیات نصیب شخص بیمه گذار می نماید.

    خدمات بیمه عمر ما

    (“Ma” Life Insurance Services)

    بیمه نامه بیمه عمر شرکت بیمه “ما” دارای خدمات در دو بخش است.

    • بخش اول شامل خدمات پوشش فوت بیمه گذار است
    • بخش دوم شامل خدمات پوشش حیات بیمه گذار است

    پوشش فوت بیمه نامه عمر شرکت بیمه “ما” شامل پوشش فوت بیمه گذار به هر علت و پوشش فوت بیمه گذار ناشی از حادثه است. که نظر به شرایط جدید شرکت بیمه “ما”، اگر شخص بیمه گذار به هر علت فوت کند مبلغ 2 میلیارد تومان از طرف شرکت بیمه ما برای بازماندگان شخص پرداخت خواهد شد و اگر شخص بیمه گذار بر اثر حادثه فوت کند مبلغ 4 میلیارد تومان از طرف شرکت بیمه ما برای بازماندگان شخص پرداخت خواهد شد.

    در بخش پوشش حیات:

    خدمات و پوشش های این بخش شامل موارد زیر است:

    پوشش نقص عضو

    در صورتی که فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه نامه در اثر حادثه دچار نقص عضو شود می تواند از این پوشش استفاده کند.

    خدمات بیمه عمر ما
    خدمات بیمه عمر ما

    پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

    هزینه های پزشکی ناشی از بروز حادثه در این پوشش پرداخت می شود میزان این سرمایه 20% سرمایه فوت به هر علت است و تمام افراد بیمه شده از 4 سالگی تا پایان مدت بیمه نامه می توانند از این پوشش استفاده کنند سقف این پوشش تا سقف 500 میلیون تومان می باشد. ناگفته نماند این پوشش برای اولین بار توسط شرکت بیمه ما ارائه شده است.

    پوشش مستمری بیکاری در صورت از کار افتادگی کامل و یا دائم ناشی از حادثه یا بیماری

    اگر شخص بیمه شده به علت حادثه یا بیماری دچار از کار افتادگی کامل شود علاوه با داشتن پوشش معافیت، از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شخص می تواند از 18 تا 60 سال مستمری بیکاری را از شرکت بیمه “ما” دریافت نماید. برای استفاده از این پوشش باید پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را در بیمه نامه خود داشته باشد.

    پوشش مستمری از کار افتادگی

    اگر شخص بیمه شده در اثر حادثه از کار افتاده شود و نتواند شغل قبلی خود را ادامه دهد با داشتن این پوشش، سرمایه ای تحت عنوان سرمایه اشتغال برابر سرمایه فوت به هر علت به وی پرداخت خواهد شد. بیمه گذار در صورتی که پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را داشته باشد می تواند از این پوشش استفاده کند.

    خدمات بیمه عمر ما
    خدمات بیمه عمر ما

    پوشش امراض خاص

    اگر شخص تحت پوشش بیمه عمر “ما” به یکی از بیماری های انواع سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضای اصلی بدن و جراحی باز قلب مبتلا شود می تواند از این پوشش استفاده کند.

    سود قطعی و مشترک بیمه ما:

    سود مشارکت در منافع شرکت بیمه “ما”:

    در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بیمه گذار علاوه بر سود علی الحساب تضمینی در 90% منافع حاصل از سرمایه گذاری شرکت بیمه بر روی ذخیره بیمه نامه مشارکت داشته و این مشارکت به صورت افزایش اندوخته سرمایه گذاری به استفاده کننده از بیمه نامه پرداخت می گردد.

    منظور بیمه گران از قراردادهایی با مشارکت آن است که در پایان مدت بیمه علاوه بر سرمایه و اندوخته اولیه، مبلغی اضافه به بیمه گذار پرداخت شود تا از این راه تا حد ممکن آثار تورم خنثی شود و مزایای بیمه های عمر جالبتر و بیشتر باشد. عمل مشارکت درمنافع موجب می گردد که قسمت بزرگی از سود قرارداد ها به دارندگان آن برگشت داده شود که این ابزاری برای تعدیل و تصحیح نرخ سود می باشد.

    سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری ذخایر بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری با توجه به عواملی نظیر طول دوره مشارکت بیمه گذار در پرداخت حق بیمه طی سال مالی و همچنین زمان پرداخت حق بیمه (قبل یا بعد از سر رسید اقساط) توزیع می شود. مشارکت در منافع سودی علاوه بر نرخ بهره (سود) فنی است که در محاسبات لحاظ می گردد و در محاسبه و پرداخت سرمایه به صورت تضمینی، به بیمه گذار منعکس می شود.

    سود قطعی و مشترک:

    حق بیمه های پرداخت شده توسط بیمه گذار پس از کسر حق بیمه لازم برای پوشش فوت، هزینه های بیمه نامه، مالیات بر ارزش افزوده و پوشش های اضافی آن، به اندوخته سرمایه گذاری شخص افزوده می شود این اندوخته طی سال های بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و اختصاص سود به آنها افزایش یافته و با تشکیل یک سرمایه حیات، پس انداز مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه های آینده شخص تحت پوشش این بیمه خواهد بود.

    نرخ سود تضمینی در بیمه های عمر انفرادی در دو سال اول 16 درصد در دو سال دوم 13 درصد و پس از آن 10 درصد می باشد.

    اگر به یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود فکر می کنید. پس در این صورت نیز بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” بهترین انتخاب است شرکت بیمه “ما” سالانه به حساب مشتریان خود سودهای بسیار بالایی نسبت به تمام شرکت های بیمه در کشور پرداخت کرده است.

    شرکت بیمه ما یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند.

    خدمات بیمه عمر ما
    خدمات بیمه عمر ما

    سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه ما هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است طوری که این پوشش ها را برای شما شرح می دهیم:

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : (https://bimema.ir/life-insurance/) در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” (https://bimema.ir )مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x