بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه عمر ما 2022

بیمه عمر ما 2022
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه عمر ما 2022

    (“Ma” Life Insurance 2022)

    در حال حاضر در سال 2022 میلادی اقتصاد جهانی به شدت در حال کند شدن است و تورم در تمام دنیا به بالاترین حد چند دهه اخیر رسیده است بانک‌های مرکزی نرخ بهره را افزایش می‌دهند و ثبات قیمت‌ها را بیشتر از رشد اقتصادی هدف قرار می‌دهند.

    به نظر متخصصین انستیتوت بیمه “سوئیس ر”، این یک نکته مثبت قابل توجه برای شرایط چالش برانگیز کنونی، از دو جنبه است. این به جلوگیری از رکود تورمی به سبک دهه 1970 کمک خواهد کرد و همچنین نشان دهنده پایان دوران سرکوب مالی است.

    برای بیمه‌گران، افزایش نرخ‌های بهره مانعی برای بهبود بازده سرمایه‌گذاری است. طوری که به نظر می رسد تورم بالا برای مدت طولانی تری باقی می ماند و نرخ تورم بالاتری را برای دهه 2020 نسبت به 10 سال گذشته پیش بینی شده است. در مورد کشور چین، آنها بر این باوریم که عوامل ساختاری مانند افزایش بهره‌وری و افزایش دیجیتالی شدن، منجر به کاهش تورم در این کشور خواهد شد.

    برای شرکت های بیمه تاثیر تورم اصلی در افزایش هزینه های خسارت، بیشتر در بیمه های غیر عمر به نظر می رسد بیمه نامه های بدنه و مسئولیت تجاری از جمله بیمه نامه هایی هستند که بلافاصله تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. با وجود مواردی که گفته شد بیمه همچنان یک صنعت رو به رشد است و رسیدن به رقم 7 تریلیون دلار برای حق بیمه جهانی یک نقطه عطف مهم است به هر حال شرکت های بیمه باید تورم و رشد اقتصادی را زیر نظر داشته باشند.

    بیمه عمر ما 2022
    بیمه عمر ما 2022

    بیمه عمر “ما” در سال 2022

    بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامعه) عبارت از ترکیبی از یک بیمه عمر و یک اندوخته سرمایه گذاری می باشد که علاوه بر ارائه پوشش خطر فوت و برخی پوشش های اضافی، درآمدهایی را با تضمین یک نرخ سود سرمایه گذاری مشخص در زمان حیات نصیب شخص بیمه گذار می نماید.

    شرکت بیمه ما چون سال های گذشته در حال خدمت رسانی به مشتریان خود در این سال نیز است شرکت بیمه ما در سال 1401 هجری شمسی مطابق سال 2022 میلادی واریز سود مشارکت در منافع بیمه گذاران بیمه های عمر و سرمایه گذاری این شرکت را برای سال 1400 منتهی به 29/12/1400 به میزان 22.39 درصد محاسبه و به اندوخته بیمه نامه ها واریز نمود. به گزارش روابط عمومی این شرکت،  در راستای اجرای مواد آیین 68 شورای عالی بیمه، در سال 1400 نرخ سود مشارکت در منافع 22.39 درصد را برای اندوخته بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری محاسبه و به حساب بیمه نامه های مشمول واریز شد.

    شما می توانید با مراجعه و وبسایت (https://bimema.ir) مبلغ افزوده شده بر اندوخته بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری را مشاهده کنید.

    سود مشارکت در منافع شرکت بیمه “ما”:

    در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بیمه گذار علاوه بر سود علی الحساب تضمینی در 90% منافع حاصل از سرمایه گذاری شرکت بیمه بر روی ذخیره بیمه نامه مشارکت داشته و این مشارکت به صورت افزایش اندوحته سرمایه گذاری به استفاده کننده از بیمه نامه پرداخت می گردد.

    منظور بیمه گران از قراردادهایی با مشارکت آن است که در پایان مدت بیمه علاوه بر سرمایه و اندوخته اولیه، مبلغی اضافه به بیمه گذار پرداخت شود تا از این راه تا حد ممکن آثار تورم خنثی شود و مزایای بیمه های عمر جالبتر و بیشتر باشد. عمل مشارکت درمنافع موجب می گردد که قسمت بزرگی از سود قرارداد ها به دارندگان آن برگشت داده شود که این ابزاری برای تعدیل و تصحیح نرخ سود می باشد.

    بیمه عمر ما 2022
    بیمه عمر ما 2022

    سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری ذخایر بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری با توجه به عواملی نظیر طول دوره مشارکت بیمه گذار در پرداخت حق بیمه طی سال مالی و همچنین زمان پرداخت حق بیمه (قبل یا بعد از سر رسید اقساط) توزیع می شود. مشارکت در منافع سودی علاوه بر نرخ بهره (سود) فنی است که در محاسبات لحاظ می گردد و در محاسبه و پرداخت سرمایه به صورت تضمینی، به بیمه گذار منعکس می شود.

    اگر به یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود فکر می کنید. پس در این صورت نیز بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” بهترین انتخاب است شرکت بیمه “ما” سالانه به حساب مشتریان خود سودهای بسیار بالایی نسبت به تمام شرکت های بیمه در کشور پرداخت کرده است.

    شرکت بیمه ما یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند.

    سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه ما هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    بیمه عمر ما 2022
    بیمه عمر ما 2022

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است طوری که این پوشش ها را ذیلاً برای شما شرح می دهیم:

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : (https://bimema.ir/life-insurance/) در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” (https://bimema.ir )مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x