بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار چقدر است؟

حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار

    Monthly Insurance Premium For Housewives

    بیمه را می توان اینچنین تعریف کرد: نظر به تعریف لغت نامه دهخدا: بیمه . (م َ / م ِ) (از هندی، اِ) ضمانت مخصوصی است از جان یا مال که در تمدن جدید رواج یافته است به این طور که برای شخص یا مال ماهانه مبلغی به شرکت بیمه می دهند و در صورت اصابت خطر به جان و یا مال، شرکت مبلغ معینی می دهد. (از فرهنگ نظام) اطمینان. مقابل مخاطره ای که محتمل الوقوع باشد.

    بیمه در کل ساز و کاری است که طی آن بیمه گر بنابر شرایطی تعهد می کند که زیان احتمالی بیمه گذار را درصورت وقوع یک حادثه در یک دوره زمانی خاص جبران یا خدمات مشخصی را به او ارائه دهد.

    بیمه در قوانین جمهوری اسلامی ایران

    به موجب قانون بیمه ایران: بیمه عبارت از عقد یا قراردادی است که به موجب آن یک طرف (بیمه گر) تعهد می کند در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر (بیمه گذار) در صورت وقوع یا بروز حادثه سرمایه فوت و غرامت وارده بر او را جبران نموده یا به وجه معینی بپردازد.

    متعهد را بیمه گر، طرف تعهد را بیمه گذار و وجهی را که بیمه گذار به بیمه گر می پردازد حق بیمه و آنچه را که بیمه می شود موضوع بیمه می نامند.

    بیمه در ایران:

    فعالیت بیمه از سال 1269 با شروع فعالیت دو موسسه روسی در ایران شروع شد که تا پایان سال 1314 در حدود 29 شرکت خارجی در بازار بیمه ایران فعالیت خود را شروع کردند. در سال 1314 شرکت سهامی بیمه ایران با 2 میلیون تومان سرمایه به عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی تاسیس شد. که اولین بیمه نامه ایرانی نیز با تحت پوشش قرار گرفتن منزل مسکونی داور وزیر مالیه وقت تحت پوشش بیمه آتش سوزی بعد از سخنرانی او در مراسم افتتاحیه صادر و ثبت شد.

    حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار
    حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار

    انواع بیمه

    • بیمه حمل و نقل
    • بیمه مسافرتی
    • بیمه آتش سوزی
    • بیمه درمان
    • بیمه شخص ثالث
    • بیمه حوادث
    • بیمه عمر
    • بیمه بدنه اتومبیل
    • بیمه کشتی
    • بیمه مهندسی
    • بیمه هواپیما
    • بیمه اعتباری
    • بیمه مسئولیت
    • بیمه پول

    حق بیمه:

    براساس قانون، حق بیمه عبارت است از مبلغ و یا وجوهی است که برای استفاده از مزایای انواع بیمه نامه به سازمان یا شرکت بیمه پرداخت می‌شود. در واقع، حق بیمه عبارت است مبلغی است که شخص به دلیل بیمه کردن خود و خانواده و یا کارمندان، به شرکت بیمه پرداخت می کند.

    زنان خانه دار:

    بر اساس دانش نامه عمومی زن خانه دار عبارت از زنی است که پیش اصلی او خانه داری است و شغل ندارد به این زن که در خانه داری مهارت دارد کدبانو نیز گفته می شود. و نگهداری از کارهای خانه، خانه داری گفته می شود. خانه داری می تواند در برگیرنده کارهایی چون آشپزی، نگه داری از کودکان و نوزادان، شست شو، خرید و …

    در سال های اخیر در کشور سعی شده تا خانه داری شغل محسوب شده و زنان خانه دار بیمه شوند.

    بیمه زنان خانه دار:

    با توجه به این موضوع که بسیاری از خانم های کشور نمی خواهند در سازمان های دولتی و غیر دولتی شغل داشته باشند و خانه داری را انتخاب می کنند. بیمه ای برای این زن ها نیز طراحی شده است که به نام بیمه زنان خانه دار گفته می شود.

    تا این خانم ها نگرانی کم تری نسبت به آینده خود داشته باشند. این بیمه بخشی از بیمه اجتماعی است که گسترش بیمه های اجتماعی یکی از اهداف بزرگ و اقتصادی کشورهای مختلف محسوب می شود. سازمان تامین اجتماعی کشور برای زنان خانه دار که نمی توانند از شرایط بازنشستگی استفاده کنند این بیمه را با شرایط مناسب برای تمام افراد فراهم کرده است.

    در این بیمه نامه شرایط سن قانونی برای تحت پوشش این بیمه نامه قرار گرفتن 45 سال است یعنی شخص در هنگام درخواست نباید بیشتر از 45 سال تمام باشد. و اگر در هنگام درخواست سن شخص بالاتر از این سن باشد جهت استفاده از مزایای آن چئن بازنشستگی، فوت و … دو برابر مازاد سنی خود سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد و زنانی که دارای ده سال سابقه پرداخت بیمه هستند بدون شرط سنی پذیرفته می شوند.

    حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار
    حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار

    حق بیمه زنان خانه دار

    پرداختی حق بیمه زنان خانه دار 14، 16 و 20 درصد از دستمزدی است که توسط خود متقاضی اعلام می شود طوری که این اشخاص باید درآمد خود را روزانه بین حداقل 73200 ریال و حداکثر 512400 ریال تعیین و اعلام کنند و بر اساس درآمد اعلام شده شخص متقاضی میزان نرخ پرداختی حق بیمه این بیمه نامه محاسبه می شود.

    و متقاضی می تواند با پرداخت نمودن 20% از سهم حق بیمه علاوه بر مزایای بازنشستگی و فوت می تواند مشمول قانون از کارافتادگی نیز شود. و در صورت پرداخت حق بیمه اضافی 63416 ریال در هر ماه دفترچه درمان نیز دریافت کنند.

    بیمه عمر زنان خانه دار شرکت بیمه “ما”

    در کل این بیمه نامه یک امتیاز ناچیز است و نمی توان آن را یک راه حل کلی محسوب کرده برای حل این مشکل شرکت های بیمه خصوصی مانند شرکت بیمه ما طرح ها و راه حل های بهتری برای زنان خانه دار دارند.

    یکی از طرح های مهم شرکت بیمه “ما” طرح بیمه عمر زنان خانه دار است. این بیمه نامه طوری طراحی شده است که زنان خانه دار می توانند به راحتی با پرداخت حق بیمه کم و به صورت سالانه و اقساطی چندین برابر آن را بعد از بازنشستگی به صورت مستمری ماهانه و یا هم یکجا دریافت کنند. این مبلغ در انتهای قرار داد به صورت میلیاردی می باشد حتی اگر کمترین میزان حق بیمه را انتخاب کرده باشید.

    بیمه زنان خانه دار که توسط بیمه شرکت با اعتبار بیمه “ما” ارائه میشود، پوشش های متنوعی دارد که با وجود این پوشش ها، مبلغ حق بیمه آن بسیار منطقی و قابل قبول است، زیرا در زمان بروز حادثه ناگوار چندین برابر حق بیمه پرداختی را برای درمان و بستری و … به شما که تحت پوشش این بیمه نامه قرار دارید پرداخت میکند. در این بیمه نامه تمامی دختران و زنان خانه دار از بدو تولد با هر سن می توانند این بیمه نامه را دریافت کنند. و در زمان نیاز از آن استفاده کنند.

    حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار
    حق بیمه ماهیانه زنان خانه دار

    در بخش بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است طوری که این پوشش ها را ذیلاً برای شما شرح می دهیم:

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” ((https://bimema.ir مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x