بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

جدیدترین راه های جبران ریزش بورس

جبران ریزش بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • جدیدترین راه های جبران ریزش بورس

    امروز و در تاریخ 18 آبان سال 1400 شاخص کل بورس با بیش از 13 هزار واحد مثبت (حدود 1 درصد رشد) در محدوده یک میلیون و 447 هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌ وزن نیز امروز با حدود یک درصد رشد در کانال 385 هزار واحد قرار گرفت.

    ارزش معاملات بورس امروز در پایان بازار به بیش از 5.4 هزار میلیارد تومان رسید. این عدد نسبت به روز گذشته تغییر چشمگیری نداشت. پارسان، فملی و شبندر به ترتیب با ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ و ۱۰۰۰ واحد مثبت بیشترین تاثیر را در شاخص کل داشتند. و بیشترین ارزش معامله برای نماد های پالایش خودرو و دارا یکم ثبت شده است.

    در حالی که به عقیده بعضی از کارشناسان بازار سهام از ابتدای این هفته تحت تاثیر جلسه وزیر امور اقتصاد و دارایی مثبت مانده بود، امروز نیز هم زمان با حضور خاندوزی در صحن علنی مجلس، بورس سبز به کار خود پایان داد و ما نباید انتظار تابلو تمام سبز برای بازار بورس داشته باشیم. حتی ممکن است نمادی که بالاترین میزان رشد را داشته به شدن سقوط کند.

    با این وجود افرادی که در بورس سرمایه گذاری کرده اند باید به فکر ناپایداری این بازار باشند و برای اینکه ضرر سرمایه گذاری در بورس را جبران کنند چاره ای بیندیشند. و تنها بر روی این بازار تمرکز نکنند. همچنین میتوانید علاوه بر داشتن سهام یک شرکت در بازار بورس سایر محصولات خدماتی را از شرکت های بورسی که برای شما سوددهی دارند را خریداری کنید.

    برای مثال شما در بورس سهام بیمه ما را خریداری میکنید اما به دلیل اینکه از سوددهی آن در بلند مدت مطمئن نیستید و امکان دارد سهام آن منفی شود از این رو بهتر است بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را از این شرکت خریداری کنید تا با سود روزشماری که به شما میدهد این ضرر را جبران کنید، البته بیمه ما توانسته در سال جدید  رشد خوبی در بورس داشته باشد اما بازهم باید در این بازار پر از نوسان بورس احتیاط کرد.

    سود بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما به صورت روزشمار است و این برای افرادی که میخواهند در مدت کوتاهی سرمایه نسبتا بالایی به دست آورند بسیار گزینه خوبی است. حتی در سال 1399 این بیمه 41 درصد سود روزشمار به بیمه گذاران خود پرداخت کرده است که این جدا از سود قطعی است که از جانب بیمه مرکزی  تعیین شده است.

    جبران ریزش بورس
    جبران ریزش بورس| جبران سرمایه گذاری در بورس| سپرده گذاری در بورس|

    حتی خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری علاوه بر اینکه برای سرمایه گذاری و جبران زیان بازار بورس مناسب است، میتواند در شرایط سخت جسمی به یاری شما بیاید و در بسیاری از مشکلات مالی و هزینه های بیمارستانی به یاری شما می آید. در ادامه راجع به این بیمه نامه بیشتر برای شما توضیح میدهیم و پوشش های این بیمه را بیشتر برای شما توضیح میدهیم و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بیمه ما مراجعه کنید.

    1. اصلی ترین پوشش بیمه عمر  ‌، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی ماهانه و سالانه  هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد. در صورت فوت عادی فرد بیمه شده سرمایه فوت عادی به ذینفعان بیمه نامه که توسط خود فرد بیمه گذار گفته شده است پرداخت می‌ شود.
    2. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت  وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.
    3. پوشش بعدی پوشش از کار افتادگی است که برای افرادی که در مناطق پر خطر هستند بسیار توصیه میشود. در این پوشش بیمه شده در صورتی که از نظر شرکت بیمه در صورت بروز حادثه از کارافتاده اعلام شود، تا پایان قرارداد بیمه‌ ای از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه بر اساس شرایط بیمه نامه حق بیمه را خودش پرداخت می‌کند و مبلغی را به عنوان سرمایه از کارافتادگی به وی پرداخت می ‌کند و به بیمه گذاران عزیز مستمری از کار افتادگی هم داده میشود.
    4. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر فرد در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود.
    5. پوشش بیماری ها خاص که در این سال ها به دلیل زیاد شدن سرطان ها بسیار لازم شده است به این صورت است که  هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود. منظور از بیماری‌های خاص در شرکت بیمه ما، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتوان در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.
    6. در صورتی که از کار افتاده شوید شرکت بیمه بر اساس پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در اثر از کار افتادگی از شما هیچ هزینه ای را دریافت نمیکند و مستمری نیز داده میشود.

    هرچه مبلغ پرداختی حق بیمه شما بیشتر باشد این پوشش ها میزان بالاتری از غرامت را به شما پرداخت میکنند .اما مناسب ترین مبلغ 3 میلیون تومان در سال است.

     

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x