بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

جایگاه بیمه عمر

جایگاه بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • جایگاه بیمه عمر

    کودکانتان در 30 سالگی بازنشست میشوند!

    وقتی کودکی در یک خانواده به دنیا می آید خوشحالی و امیدواری را برای پدر و مادر به همراه می آورد و تمام فکر پدر و مادر معطوف فرزندشان میشود و از همان روزهای ابتدایی به دنیا آمدن فرزند پدر و مادر به آینده فرزند دلبنشان فکر میکنند. میدانیم که آینده فرزندان و خوشبخت شدن آنها به میزان درآمد خانواده او مربوط میشود.

    زیرا اگر خانواده ای از لحاظ مالی در سطح بالایی قرار گرفته باشد هرچند وقت یک بار برای کودک خود مبلغی را پس انداز میکند که باعث میشود در آینده و در زمان جوانی، فرزندشان دغدغه مالی نداشته باشد و بتواند برای خود کار جدیدی را راه اندازی کند و یا وسایل مورد نیاز خود را بخرد.

    اما گاهی اوقات بیشتر خانواده ها این پس انداز را به صورت قطعی و مستمر انجام نمیدهند و در مواقعی که مشکلات مالی برایشان ایجاد میشود سریعا تصمیم میگیرند که آن مبلغ را از بانک یا بورس خارج کنند و به زخم زندگی بزنند! حتی اگر این پس انداز را تا دوران جوانی فرزندانشان حفظ کنند به دلیل شرایط ایران و تورم زیاد ارزش این پول از بین میرود.

    درست همانطور که در این چند سال مشاهده کردیم. پس والدین باید از همان روزهای اول فکری بکنند تا بتوانند کادوها و پول های فرزند خود را در مکانی سرمایه گذاری کنند که بعد از گذشت سال ها از ارزش پول نه تنها کم نشود بلکه با رشد نرخ تورم ایران بالاتر برود؛ و اگر این سرمایه گذاری باعث شود که فرزندشان در جوانی بازنشست شود و حقوق مستمری دریافت کند دیگر هیچ نگرانی برای مادرها و پدر ها باقی نمی‌ماند با این وجود بهترین و درست ترین راه برای این سرمایه گذاری خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از همان روزهای ابتدا تولد نوزاد است.

    جایگاه بیمه عمر کودکان در کشورهای پیشرفته و ایران:

    در کشورهای اروپایی و آمریکایی والدین از همان ابتدای تولد فرزندانشان برای آنها بیمه عمر تهیه میکنند و تا زمانی که این بچه ها به سن جوانی و نوجوانی و سن قانونی خود برسند تعداد زیادی بیمه عمر دارند که میتوانند با آنها بدون نیاز به کار کردن به تفریح و زندگی راحت بپردازند و اگر در این مدت پدر و مادر خود را از دست بدهند نگرانی چگونه زندگی کردن را ندارند. در ایران چند دهه است که بیمه عمر برای سرمایه گذاری و تامین آتیه فرزندان در بین خانواده ها جا افتاده است و پدر و مادر نهایتا تا سن 1 سالگی برای فرزندان خود بیمه تهیه میکنند.

    جایگاه بیمه عمر
    جایگاه بیمه عمر| بیمه عمر| بیمه عمر و سرمایه گذاری| جایگاه بیمه عمر و سرمایه گذاری|

    بهترین پس انداز برای کودکان با چه مبلغی:

    برای پس انداز کردن برای آینده فرزندانمان تنها کافیست هر چند ماه یکبار و حتی سالی یکبار مبلغی را کنار بگذاریم و به حساب بیمه ای که به نام فرزندمان است آن را واریز کنیم این مبلغ لازم نیست زیاد باشد به صورتی که برای پرداخت آن به خانواده فشار وارد شود زیرا با وجود رشد و سود تضمین شده ای که به آن تعلق میگیرد مبلغ به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا میکند. پرداخت مبلغ تعیین شده از سوی خانواده میتواند به صورت 3 ماهه، 6 ماهه، یکساله و یکجا صورت گیرد. البته اینکه به مبلغ پرداختی توسط شما چه مقدار سود تعلق میگیرد به شرکت بیمه ای که انتخاب میکنید مربوط است.

    سودهایی که به بیمه عمر تعلق میگیرد چگونه است؟

    در بیمه های عمر و سرمایه گذاری ما دو نوع سود داریم یکی سود تضمین شده و دیگری سود مشارکت در منافع. سود تضمین شده بیمه عمر از طریق بیمه مرکزی برای تمامی بیمه های عمر درتمامی شرکت های بیمه ای دولتی و غیر دولتی تعیین میشود. به صورتی که شرکت های بیمه در دو سال اول 16% در دو سال دوم 13% و سال های بعد 10% سود را باید برای بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود در نظر بگیرند. سود مشارکت  در منافع به میزان سود سالانه شرکت بیمه بستگی دارد.

    در همین قسمت است که بیمه های عمر شرکت های مختلف با هم فرق میکنند و شما باید به دنبال شرکت بیمه ای با سود بالا باشید تا مبلغ اندوخته شما در زمان بازنشستگی بالاتر برود و فرزندانتان در جوانی مستمری مناسبی دریافت کنند.

    بیمه عمر در زمان حادثه:

    کودکان از زمانی که شروع به راه رفتن میکنند حوادث زیادی سلامتی آنها را تهدید میکند. برای مثال اگر به پارک بروید ممکن است بیوفتد و دست یا پایش بشکند، یا ممکن است به دلایل مختلف بیماری های خاصی( البته خدایی ناکرده) برای او پیش آید که هزینه درمان آنها در ایران بسیار زیاد و کمر شکن است.

    درست در همین زمان بیمه عمر و سرمایه گذاری به کمک شما می آید. این یکی از مزیت های مهم بیمه عمر و سرمایه گذاری برای کودکان و خانواده آنها است. یعنی شما با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری هم آینده مالی کودکانتان را تامین کردید و هم جسم و جان او را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده اید.

    وام بیمه عمر:

    حتی اگر مشکل مالی برای شما پیش آمد و نیاز به پول داشتید میتوانید بعد از گذشت دو سال از زمان بیمه نامه تا 90 درصد اندوخته بیمه عمر و سرمایه گذاری فرزندتان را وام دریافت کنید و برای این وام نیاز به هیچ ضامنی ندارید و تنها ضامن شما بیمه نامه شما است. البته نگران نباشید این وامی که شما دریافت میکنید هیچ صدمه ای به پس انداز فرزند عزیزتان وارد نمیکند و شما میتوانید در پایان قرارداد بیمه ای مبلغ مشخص شده اولیه را و حتی بیشتر از آن دریافت کنید.

    بهترین بیمه عمر کدام است؟

    بهترین بیمه عمر برای کودکان شما آن است که از ابتدای تاسیس تا به حال رشد سود بالایی داشته باشد و در رده بندی های بیمه مرکزی همیشه در لیست جزو بیمه های برتر باشد و تعداد زیادی از سلبریتی ها و افراد مشهور آن را تایید کرده باشند. پس میتوانید برای دریافت بهترین بیمه عمر و مشورت قبل از خرید از طریق سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x