بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

اعتماد به بیمه عمر

اعتماد به بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • اعتماد به بیمه عمر

    چه مقدار میتوانیم به بیمه عمر اعتماد کنیم؟

    بیمه عمر نوعی توافق است که افراد مختلف در سنین مختلف را با پرداخت هزینه ای به صورت 3 ماهه/ 6 ماهه/ یکساله تحت پوشش انواع بیمه حوادث و سلامت قرار میدهد. این بیمه در کشورهای پیشرفته و اروپایی بسیار رونق دارد و حتی در اکثر کشورها داشتن آن یک قانون است. در کشور ما هدف اصلی بیمه عمر سرمايه‌گذاری تضمين شده براي تامين نيازهای اقتصادی و درمانی افراد جامعه برای آينده است.

    بیمه عمر علاوه بر سرمایه گذاری موارد زیر را نیز در بر میگیرد: پوشش عمر، فوت حادثی، امراض خاص، از كارافتادگی، پوشش معافيت ، دریافت مستمری. پوشش فوت به هر علت قسمت اصلی این بیمه نامه است و دیگر موارد را فرد به انتخاب خود در بیمه نامه قرار میدهد( اکثر افرادی که بیمه عمر و سرمایه گذاری را دریافت میکنند تمامی پوشش های اضافی را فعال میکنند زیرا اعتقاد دارند که حادثه خبر نمیکند)

    در باور مردم ایران بیمه عمر و سرمایه گذاری تنها به عنوان منبع سرمايه‌گذاری و سوددهی شناخته مي‌شود. به طور مثال مقايسه سوددهي بانک ‌ها و بيمه عمر و سرمایه گذاری همواره جزو سوالات رايج افرادی است که به تازگی قصد دارند بیمه عمر و سرمایه گذاری دریافت کنند.

    آنچه نشان‌ دهنده نگاه كوتاه ‌مدت و فقط سرمایه گذاری است که کاملا اشتباه است  و در اصل تمرکز بيمه عمر در درجه اول پوشش افراد در برابر حوادث غیر منتظره آینده و در درجه بعد سوددهی به بیمه گذاران است. پوشش هایی که بیمه عمر و سرمایه گذاری دارد را برای شما در ادامه به صورت مختصر توضیح میدهیم توجه داشته باشید که این اعداد بر اساس شرکت بیمه ما نوشته شده است و در شرکت های مختلف این عدد کمتر است:

    • سرمایه فوت به هر علت: پوشش سرمایه فوت با حق بیمه پرداختی ارتباط مستقیم دارد و 25 برابر حق بیمه و در صورت فوت بیمه ‌گزار به ذی ‌نفعانی که در بیمه نامه آنها را مشخص کرده است پرداخت می گردد.
    • پوشش سرمایه فوت به علت حادثه: بیمه‌گزار می‌تواند انتخاب کند که تا 4 برابر سرمایه فوت به ذی‌نفعان وی پرداخت شود یعنی در صورت فوت بیمه‌ گزار در طول مدت قرارداد و به علت حادثه بنا به خواسته وی، مبلغی تا 4 برابر سرمایه فوت، به ذی ‌نفعان بیمه‌گزار پرداخت می‌شود.
    اعتماد به بیمه عمر
    اعتماد به بیمه عمر| اعتماد به بیمه عمر و سرمایه گذاری| بیمه عمر| بیمه عمر و سرمایه گذاری|
    • پوشش سرمایه نقص عضو دائم ناشی از حادثه: چنانچه بیمه‌گزار خواستار این پوشش باشد در صورتی که در طول مدت قرارداد بیمه عمر و طی حادثه ‌ای دچار نقص عضو دائم شود تا 100% از سرمایه فوت به بیمه‌ گزار پرداخت می‌شود.
    • پوشش هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه: با این پوشش اگر بیمه‌گزار دچار سانحه شود هزینه‌های بستری و پزشکی آن تا سقف 20% از سرمایه فوت یا 5 برابر حق بیمه به وی خسارت پرداخت خواهد شد.

     

    • معافیت از پرداخت حق بیمه: در صورتی که بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی شود، طبق این پوشش از پرداخت حق بیمه‌های باقی‌مانده معاف می‌شود.
    • پوشش امراض خاص: اگر بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد دچار یکی از بیماری‌های خاص شود، شرکت بیمه مورد نظر مبلغی معادل 30% سرمایه فوت یا 7/5 برابر حق بیمه تا سقف 50 میلیون تومان به وی پرداخت خواهد کرد. بیماری‌های خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضا حیاتی بدن، عمل قلب باز و سرطان است و پوشش امراض خاص به ازای هر یک از این بیماری‌ها به بیمه‌گزار پرداخت خواهد شد.

    دغدغه اصلی مردم درباره بیمه های عمر و سرمایه گذاری این است که چگونه باید به شرکت های بیمه اعتماد کنند و شاید این شرکت بیمه ورشکست شد یا با تغییر رژیم شرکت های بیمه هم سرمایه مردم را پس ندادند. اما شما اصلا نگران نباشید زیرا تمامی شرکت های بیمه موظف هستند که 50 درصد هر حق بیمه را به حساب بیمه مرکزی واریز کنند تا درصورت ایجاد مشکل برای شرکت سرمایه مردم به طور کامل به آنها بازگرداننده شود.

    علاوه بر آن با عوض شدن رژیم ایران مانند زمانی که انقلاب شد نهادهای اصلی حفظ میشوند بیمه مرکزی هم در همان سال های بعد از جنگ حفظ شد و افرادی که بازنشست شده بودند بازهم شرایط قبل را از جانب بیمه داشتند و حقوق خود را دریافت میکردند. پس نگرانی درباره بیمه عمر و سرمایه گذاری کاملا اشتباه و بی جا است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x