بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

برخی از پوشش های بیمه مسافرتی

ثبت نام بیمه مسافرتی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • ثبت نام بیمه مسافرتی

    تا به امروز به فکر این بوده اید که در سفرهایی که می روید چه نوع خطراتی وجود دارد؟ بیماری هایی که در این سفرها وجود دارد ناشی از هر گونه نغییری به طور مثال تغییر آب و هوا، دریازدگی، مسمومیت ناشی از غذا های خارجی، سرماخوردگی شدید در مناطق سرد سیر و … این ها تازه برخی از مشکلاتی است که فقط در سلامت یک فرد امکان دارد.

    هر گونه مشکل دیگه ای مانند گم شدن مدارک شناسایی، گم شدن یا تاخیر بار، وقوع مشکلاتی از جمله حقوقی در صورت رعایت نکردن قوانین موجود در جامعه و … از جمله مسائلی هستند که ممکن است گریبان گیر شما شوند. بروز این گونه مشکلات در سفرهای خارجی با توجه به ناآشنا بودن مسافر به محیط و این امکان هم وجود دارد که در زبان آنجا می تواند خیلی نگران کننده می شود. بیمه مسافرتی می توان روش خوبی برای مقابله با این تهدید ها است.

    پوشش های بیمه مسافرتی

    خسارت هایی که در صورت بروز، بیمه مسافرتی از بیمه گزار حمایت می کند را به آن ها پوشش می گویند. این حمایت ها توصیف می کند که در صورت بروز چه حوادثی، شرکت بیمه تهیه و از کدام طرح آن استفاده کنید، پوشش ها این امکان را می دهند که متفاوت با دیگری بوده اند. مواردی که در ذیل به آن ها خواهیم پرداخت و آن ها را یک شرکت بیمه می تواند ارائه دهد:

    هزینه های پزشکی و یستری شدن هنگام بروز حادثه : اگر بیمه مسافرتی داشتید می توان از بابت هزینه های ناشی از بیماری یا حادثه بخصوصی که در سفر رخ می دهد، آسوده خاطر خواهید شد. شرکت کمک رسان حداکثر تعهدات دارد که در بیمه نامه ثبت می شود و هزینه های مربوطه مانند درمان، بستری شدن، معاینه، جراحی و… را متقبل می کند. این حمایت عملا دارای فرانشیز خواهد بود.

    مطابق آمار سایتی که در سایت های رسمی وجود دارد و فرانشیز این حمایت در این شرکت ها 25 یورو است. در مورد هایی مانن صدمات جسمانی حاد یا بستری شدن بیش از 24 ساعت، این حمایت فاقد فرانشیز است. به عنوان مثال اگر فردی در سفر دچار صدمه ای جسمانی شود که 250 یورو هزینه داشت، در صورتی جزء موارد استثنا واقع شود، 125 یورو از هزینه به عهده شرکت بیمه و 25 یورو بر عهده بیمه گزار است.

    انتقال یا بازگرداندن بیمه گزار به کشورش در صورت بروز حادثه : در حالتی از این موضوع بروز بیماری یا حادثه برای بیمه گزار، شرکت کمک رسان این وظیفه را دارد که اقدامات لازم را برای انتقال بیمار به یک بیمارستان یا مرکز درمانی و یا بازگرداندن او کشورش انجام دهد. با توجه به وضعیت بیمه گزار آسیب دیده، شرکت کمک رسان در مورد بازگرداندن وی به کشوری که تبعه آن کشور است یا مداوای او در محل تصمیم گیری می کنند.

    اگر آسیب ضروری بود یا بنا به تشخیص تیم پزشکی نیازی به بازگرداندن بیمه گزار نیست، تناسبی که وجود دارد به انتقال بیمه گزار به یک مرکز درمانی مجهز و درمانش اقدام های لزوم را انجام می دادند. البته برای انتقال بیمه گزار شرکت کمک رسان این وظیفه را دارد که با برقراری تماس تلفنی با پزشک معالج بیمار، از مناسب ترین روش برای انتقالش استفاده می کنند.

    هزینه ضروری دندان پزشکی : بیمه مسافرتی هزینه درمان مشکل دندان را تا حداکثر مقرر که در بیمه نامه ذکر شده است را می پردازد. این هزینه ها به طور معمول شامل معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان است. مطابق اعلام بیمه هااز سایت رسمی، فرانشیز این حمایت 25 یورو است. مثلا اگر بیمه گزار دچار عفونت دندان شود و مبلغ آن 100 یورو بابت درمان آن بپردازد، 25 یورو از هزینه را بیمه گزار و 75 یورو از آن را شرکت کمک رسان متقبل می شود.

    بازگشت اعضای درجه 1 خانواده همراه بیمه گزار : اگر فرد بیمه گزار فوت کرد یا دچار بیماری شود که به بیش از 10 روز بستری شدن نیاز داشته، شرکت کمک رسان هزینه بازگشت یکی از همراهانی که جزء درجه یک بیمه گزار محسوب می شوند را باید بپردازد. البته به این شرط که شخص همراه بیمه گزار، قادر به بازگشت با وسیله نقلیه خود یا وسیله از پیش مشخص بودند.

    بازگرداندن جسد بیمه گزار به ایران در صورت فوت : اگر فرد بیمه گزار در سفر فوت کند، شرکت کمک رسان اقدامات لازم را برای انتقال جسد وی به کشور محل اقامت انجام خواهد شد و هزینه های مورد احتیاج را متقبل خواهد کرد. بیمه مسافرتی در برابر هزینه خاک سپاری یا مراسم ترحیم برای فرد فوت شده، هزینه ای پرداخت نمی شود.

    انتقال اضطراری یکی از اعضای درجه یک خانواده بیمه گزار : اگر هم  فرد بیمه گزار دچار بیمازی شود که بیشتر از 10 روز نیاز به یستری شدن بوده، شرکت بیمه هزینه رفت و آمد و ماندن در جایی که بستری شده است یکی از اعضای درجه اول خانواده فرد را به محلی که بستری شده است، متقبل خواهد کرد. هزینه و مدت اقامت فرد همراه در شرکت های متفاوت بیمه دارای حداکثر مختلفی دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x