بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

ثبت نام بیمه ما

ثبت نام بیمه ما
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • ثبت نام بیمه ما

     

    به موجب قانون بیمه کشور، بیمه عبارت است از:

    بیمه عقد یا قراردادی است که به موجب آن یک طرف بیمه گر (شرکت بیمه) تعهد می نماید در ازای دریافت وجه یا وجوهی و از طرف دیگر بیمه گذار (شخص تحت پوشش بیمه) در صورت وقوع یا بروز حادثه سرمایه فوت و غرامت وارده بر او را جبران نموده و یا هم وجه معینی را بپردازد.

    تاریخچه بیمه

    قدمت بیمه به نوعی به قدمت جامعه تاریخی است. در اوایل 4000 تا 3000 قبل از میلاد بازرگانان بابلی اصطلاح به نام قراردادهای کف داشتند که نوعی بیمه تجاری محسوب می شد طوری که یک کشتی به حیث ضامن وام برای تامین مالی یک سفر استفاده می شد و در صورت غرق شدن کشتی وام دهنده سرمایه خود را از دست می داد. هندوها در سال 600 قبل از میلاد این نوع قرارداد را نیز انجام می دادند و در یونان باستان در قرن چهارم قبل از میلاد به خوبی شناخته شده بود. طبق یک قرارداد کف، وام هایی به بازرگانان اعطا می شد با این شرط که اگر محموله در دریا گم شد، وام لازم نیست بازپرداخت شود. سود وام ریسک بیمه را پوشش می داد.

    شرکت بیمه ما

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است

    و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد. شرکت بیمه ما بیست و سومین شرکت بیمه در ایران است این شرکت توسط جواد فرشباف ماهریان رئیس کل وقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نامگذای شده است.

    شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و بیشتر از 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه در راستای ارائه خدمات در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی با اهداف (ایجاد ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت صنعت بیمه کشور، کسب سهام بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازار یابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیر دولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی در سه سال اول فعالیت، حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه خدمات بیمه ای مطلوب و مناسب) فعالیت می کند و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

    در رتبه بندی سال 1396 هجری شمسی شرکت های برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه ما در میان دویست شرکت برتر ایران رتبه 151 را بدست آورد. همچنین طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1396 شرکت بیمه “ما” بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت های بیمه در سرزمین اصلی به خود اختصاص داده است.

    ثبت نام بیمه ما

    ثبت نام بیمه تکمیلی ما:

    برای ثبت نام بیمه ما تکمیلی حتی اگر فرد متقاضی بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی هم نداشته باشد میتواند بیمه ما تکمیلی را دریافت کند. البته لازم است که هنگام دریافت بیمه تکمیلی از بیمه ما، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را هم داشته باشید که این بیمه در زمان حوادث به کمک شما میرسد و حتی هزینه های معالجه بیماری های خاص را هم پرداخت میکند و حتی میتواند در مدت 10 سال از آن بازنشستگی دریافت کنید.

    ثبت نام بیمه ما تکمیلی بسیار ساده و آسان است، برای تهیه بیمه تکمیلی بیمه ما بدون نیاز به بیمه گر پایه مانند تامین اجتماعی برای یک خانواده تنها کافی است سرپرست خانوار یک بیمه عمر و سرمایه گذاری برای خود دریافت کند و دیگر اعضای خانواده از جانب سرپرست خود بیمه تکمیلی را از بیمه ما متناسب با نیاز خود دریافت میکنند.

    برای ثبت نام بیمه ما تکمیلی برای یک خانواده تنها کافیست سرپرست آن خانواده یا یکی از اعضای خانواده یک بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما با هر حق بیمه ای که توانایی پرداختش را دارد دریافت کند و دیگر اعضای خانواده از طریق سرپرست خانواده بیمه تکمیلی را دریافت میکنند.

    مدارک لازم جهت ثبت نام بیمه ما تکمیلی بیمه ما به شرح زیر است:

        ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮم ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد درﻣﺎن خانواده (ﻓﻘﻂ ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪه اﺻﻠﯽ)

        تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی (تمامی اعضا خانواده تحت تکفل شامل همسر و فرزندان )

        ﺷﻤﺎره ﺷﺒﺎ ﺑﯿﻤﻪ ﮔﺬار اﺻﻠﯽ جهت پرداخت خسارت

    ثبت نام بیمه عمر ما:

    مرحله اول:

    اشنایی با بیمه عمر شرکت بیمه ما : برای آشنایی با بیمه عمر شرکت بیمه ما شما می توانید به شماره های درج شده در وبسایت بیمه ما تماس گرفته و یا هم از نزدیک به نمایندگی های بیمه ما مراجعه کنید.

    راه های ارتباطی و مشاوره با کارشناسان بیمه ما:

    تماس و مشاوره

    ۰۲۱-۶۶۸۵۹۶۸۱

    ۰۲۱-۶۶۶۷۶۱۲۴

    ۰۲۱-۶۶۸۹۲۴۵۱

    ۰۲۱-۶۶۸۳۱۸۴۵

    ۰۲۱-۶۶۸۶۴۵۱۸

    ۰۲۱-۶۶۸۴۵۸۰۳

    ۰۹۱۲-۲۶۱۹۵۰۹

     

    ثبت نام بیمه ما
    ثبت نام بیمه ما

    مرحله دوم: انتخاب مبلغ و روش پرداخت بیمه عمر و سرمایه گذاری :

    بعد از مشورت و گفتگو با مشاوران و کارشناسان بیمه ما، آن ها بهترین مبلغ سرمایه گذاری را به شما پیشنهاد میکنند و راه های پرداخت حق بیمه را نیز به شما توضیح میدهند.

     نحوه پرداخت:

    پرداخت ماهانه ، پرداخت ۳ ماهه ، پرداخت ۶ ماهه ، پرداخت یکساله و پرداخت یکجا

    در صورتی که بیمه گذار حق بیمه خود را زودتر از تاریخ سررسید پرداخت نماید به میزان همان روز ها به مبلغ سود روزشمار تعلق میگیرد . و در پایان اندوخته نیز افزایش پیدا میکند.

    تکمیل فرم ثبت نام :

    برای تکمیل فرم ثبت نام به سایت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و یا هم با شماره های زیر تماس بگیرید:

    ۰۲۱-۶۶۸۵۹۶۸۱

    ۰۲۱-۶۶۶۷۶۱۲۴

    ۰۲۱-۶۶۸۹۲۴۵۱

    ۰۲۱-۶۶۸۳۱۸۴۵

    ۰۲۱-۶۶۸۶۴۵۱۸

    ۰۲۱-۶۶۸۴۵۸۰۳

    ۰۹۱۲-۲۶۱۹۵۰۹

    در صورت تایید فرم پیشنهاد توسط بیمه گذار مبلغی از حق بیمه به حساب شرکت بیمه ما واریز میشود و چند روز بعد فرم اصلی بیمه نامه چاپ شده و به ادرس دقیق بیمه گذار ارسال میشود.

    ناگفته نماند که شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    ثبت نام بیمه ما
    ثبت نام بیمه ما

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است

    با وارد شدن به سایت بیمه “ما” شما می توانید از تمام نقاط کشور، و بدون تحمل ترافیک سنگین و با بهینه سازی در وقت خود می توانید انواع بیمه را خریداری و یا هم با متخصصین و کارمندان فنی این شرکت با تماس به شماره های درج شده در وبسایت صحبت کنید.

    شرکت بیمه “ما” بهترین خدمات را در تمام بخش های بیمه به مشتریان محترم خویش عرضه می دارد و تمام مشتریان این شرکت از تمام خدمات شرکت بیمه “ما” راضی هستند فرق نمی کند در کجای کشور زندگی می کنید با مراجعه به یکی از شعب یا نمایندگی های شرکت بیمه “ما” خود، خانواده خود و تمام عزیزانتان را تحت پوشش بیمه ما قرار دهید و با استفاده از خدمات و محصولات شرکت بیمه ما زندگی بدون دغدغه را تجربه کنید و از زندگی لذت ببرید.

    شرکت بیمه ما در بخش بیمه عمر به مشتریان محترم خود دو نوع سود را ارائه می کند یکی سود روزشمار که هر ورز به حساب بیمه گذار افزوده می شود و دیگری سود سالانه که هر سال از طرف شرکت بیمه ما از طریق رسانه ها و سایت شرکت بیمه ما اعلان می شود. سود روزانه شرکت بیمه ما در دو سال اول 16 درصد، در دو سال دوم 13 درصد و بعد از آن 10 درصد محاسبه خواهد شد.

    بنابراین با خرید بیمه نامه عمر شرکت بیمه “ما” شما سرمایه گذاری امن و مطمئن خواهید داشت همچنین شما می توانید با استفاده از خدمات و محصولات دیگر شرکت بیمه ما چون بیمه آتش سوزی، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی، بیمه مسافرتی و غیره تحت پوشش بالاترین و بهترین خدمات شرکت بیمه ای در کشور قرار گیرید.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” ((https://bimema.ir مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    5 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    5 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x