بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

تفاوت بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی

تفاوت بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • تفاوت بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی چیست؟

    اطلاعاتی درباره بیمه عمر که اکثر افراد نمیدانند!

    این روزها برای بیمه عمر اسامی و عناوین مختلفی ذکر شده مانند: بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه عمر و تامین آتیه، بیمه زندگی و… که این اسم ها بیشتر به دلیل این است که میخواهند نظر مردم و نگاه مردم را به بیمه عمر جلب کنند.

    زیرا در سال های گذشته بیمه عمر تنها نزد مردم یک مفهوم داشت و آن این بود که« بیمه عمر، بیمه ای است که تنها فقط پس از مرگ، پول سپرده ‌گذاری را به خانواده مرحوم برمی‌گرداند.» شرکت های بیمه ای برای تغییر این عقیده دست به ابداع کردن نام‌هایی مانند نام های بالا کردند تا این تصور اشتباه و غلط را نابود کنند.

    در اصل خیلی‌ از مردم با تحصیلات پایین و یا با تحصیلات بالا تصور می‌کنند بیمه عمر یعنی پولی را به سختی برای بازماندگانشان ذخیره کنند و از دنیا بروند. برای همین است که تنها ١٥‌میلیون نفر ایرانی بیمه عمر دارند، اما در کشورهای توسعه‌ یافته اروپایی و آمریکایی بیمه عمر در بین مردم  طرفداران زیادی دارند و تعداد طرفداران آن بسیار زیاد است و یکی از بیمه‌های رایج آن کشورها است.

    اگر شما هم بدانید که بیمه عمر و سرمایه گذاری چه مزیت ها و چه شرایطی دارد قطعا برای سایر اعضای خانواده خود نیز از این بیمه نامه تهیه میکنید. اگر بخواهیم به طور خیلی خلاصه و در یک جمله بیمه عمر را تعریف کنیم میتوانیم بگوییم که؛ این بیمه نامه پولی را برای سال‌های بعد از خود سرمایه‌گذاری و پس‌انداز کرده است و همین بیمه نامه می‌تواند برای حوادثی که بار مالی زیادی را بر خانواده تحمیل می‌کند، چاره‌ای بیندیشد و شرایط مالی یک خانواده را به ثبات برگرداند.

    تفاوت بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
    تفاوت بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی| بیمه تامین اجتماعی| بیمه تکمیلی| بیمه سرمایه گذاری|تفاوت بیمه عمر و تامین اجتماعی|

    ممکن است برای شما سوال  پیش آید که وقتی بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی است بیمه عمر و سرمایه گذاری به چه درد میخورد؟ ما به صورت تیتر وار برای شما این مسئله را روشن میکنیم:

    • بیمه تامین‌ اجتماعی یک دفترچه درمانی است و یک حقوق بازنشستگی و در زمان های خاص و مشکلات مالی به داد خانواده شما نمیرسد
    • باوجود پرداخت حق بیمه اجباری آن هم ٧ تا ١٠‌ درصد حقوق که توسط سازمان‌های بالادستی تعیین می‌شود، ٣٠‌ درصد از هزینه درمان در درمانگاه‌ها یا بیمارستان‌ها را خود بیمه‌ شده پرداخت می‌کند. در صورتی که با داشتن بیمه عمر در زمان حوادث فرد بیمه شده هیچ هزینه ای را پرداخت نمیکند.
    • حقوق بازنشستگی تامین‌ اجتماعی کفاف یک زندگی راحت را نمی‌دهد و بیشتر بازنشستگان باید در روزهای پس از فراغت از کار، به فکر کار دیگری باشند تا بتوانند زندگی‌شان را تامین کنند.
    • بیمه تکمیلی سالانه است و اگر کسی نتواند در یک سازمان کار کند یا حق بیمه را پرداخت کند، بیمه تکمیلی وی قطع می‌شود، در صورتی که بیمه عمر شما 30 ساله است و پوشش های آن هیچ گاه قطع نمیشود و حتی میتوانید با داشتن بیمه عمر بیمه ما بیمه تکمیلی که نیاز به بیمه تامین اجتماعی و کار در شرکت ندارد.
    • پولی که بابت حق بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود، به ‌صورت سالانه محاسبه می‌شود و حتی درصورت عدم استفاده از امکانات آن، این پول جایی ذخیره و سپرده ‌گذاری نخواهد شد. در صورتی که با داشتن بیمه عمر حتی در صورت استفاده نکردن از مزایای آن پول پرداختی شما به حساب سرمایه گذاری شما واریز میشود و هر ساله به آنها سود تعلق میگیرد و باعث میشود بعد از گذشت چند سال شما مبلغ بالایی را به عنوان سپرده داشته باشید.

    البته بیمه عمر هیچ تداخلی با بیمه های تامین اجتماعی و بیمه های تکمیلی ندارد و هر فرد میتواند با داشتن آن بیمه ها برای خود بیمه عمر هم تهیه کند. حتی شما میتوانید با مبالغ مختلف در شرکت های بیمه‌ای مختلف چندین بیمه عمر برای خود داشته باشید که قطعا از این موضوع سود میکنید.

    برای دریافت بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانید به سایت  www.bimema.ir مراجعه کرده و با مشاوران با سابقه صنعت بیمه تماس حاصل فرمایید تا بسته به شرایط و شغل شما بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری را معرفی کنند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x