بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه عمر و پوششها

بیمه عمر و پوششها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • توضیح بیمه عمر و پوششها:

    بیمه عمر، مطابق با نیاز همه مردم ایران

    در طول زندگی هر فردی اتفاقات پر هزینه زیادی مانند ازدواج، خرید مسکن و فرزندآوری و… رخ میدهد و در این شرایط افراد نیاز داند که یک پشتوانه خوب و مطمئن مالی داشته باشند، البته این تنها زمانی است که اتفاقات جانی و بیماری ها را نادیده بگیریم!!! حالا شما فکر کنید اگر زمانی برای هر یک از این کارها با مشکل روبرو شوید چه برنامه ای برای زندگی خود داید؟

    داشتن سرمایه زیاد برای کارگران  کارمندانی که تنها درآمد آنها از حقوق کمی است که با وجود وضعیت اقتصادی ایران چند ماه یکبار به حساب آنها واریز میشود یک رویای دور و دست نیافتنی است. اما این رویا با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری ممکن میشود، تنها کافی است اقدام به دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری کنید و بعد از مدت کوتاهی مبلغ بالایی را برای خود و خانواده داشته باشید.

    بیمه عمر و پوششها
    بیمه عمر و پوششها| بیمه عمر| پوشش بیمه عمر| پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری|

    بیمه عمر و سرمایه گذاری

    اولین گام برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه معتبری مانند بیمه ما، آگاهی از شرایط این بیمه است؛ بیمه عمر یک فرصت سرمایه‌گذاری مطمئن برای افرادی است که سرمایه اولیه ندارند اما با پرداخت حق بیمه‌ اندک می‌توانند سرمایه خود با سود بالا، بالا ببرند. همچنین شرایط دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما سخت نیست و تنها کافی است حق بیمه خود را در زمان مشخص به حساب بیمه ای خود نزد بیمه ما واریز کنید تا این شرکت بیمه که وابسته به بانک ملت است با حق بیمه‌های دریافتی افراد در پروژه‌های مختلفی از جمله پروژه های عمرانی سرمایه‌گذاری کند و بیمه‌گذاران خود را در سود حاصل از آن سرمایه ‌گذاری‌ها شریک کند.

    سود سالانه ناشی از هر سرمایه گذاری را که با حق بیمه افراد صورت گرفته در پایان سال بیمه ای به حساب آنها واریز شود( هر چه قدر میزان سود مشارکت در منافعی که سالانه به حساب بیمه گذاران واریز میشود بیشتر باشد نشان میدهد که آن بیمه در سرمایه گذاری های خود موفق تر بوده است. لازم به ذکر است که سود مشارکت در منافع بیمه ما در سال 99 به 41 درصد رسیده و بالاترین سود را بین شرکت های بیمه ای به بیمه گذاران خود پرداخت کرده است.).

    پوشش بیمه عمر

    سرمایه ‌گذاری تنها مزیت بیمه عمر بیمه ما نیست بلکه افراد می‌توانند در عین حال تحت پوشش‌های بیمه‌ ای مانند هزینه پزشکی، امراض خاص، ازکارافتادگی  و…هم قرار بگیرند. بیمه عمر، بیمه ما دارای یک پوشش اصلی و چند پوشش تکمیلی است که در اینجا به آنها اشاره میکنیم: خطر فوت، پوشش اصلی بیمه عمر است. بهتر است زمان خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما پوشش های تکمیلی را هم انتخاب کنید زیرا حادثه هیچوقت خبر نمیکند و امکان دارد درست زمانی که فکرش را نمیکنید به این پوشش ها نیاز پیدا کنید( البته دور از جان شما)

    پوشش فوت به علت حادثه

    پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی در اثر حادثه

    پوشش امراض خاص

    جبران هزینه‌های پزشکی

    از کارافتادگی

    مستمری از کارافتادگی

    و معافیت از پرداخت حق بیمه پوشش های تکمیلی بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه ما هستند.

    شرایطی وجود دارد که بیمه گذاران برای دریافت بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما حتما باید آنها را داشته باشند:

    • سن و شغل بیمه‌ گذار در میزان حق بیمه عمر پرداختی مؤثر است و اندکی بیشتر از مبلغ مورد نظر شما مشود.
    • همه افراد می‌توانند تا سن 65 سالگی بیمه عمر، ما را خریداری کنند.
    • از موارد دیگری که در محاسبات بیمه عمر اثر دارد میزان ریسک و خطر شغلی بیمه‌ گذار است، افرادی که شغل پر خطری دارند ممکن است مقدا بیشتری حق بیمه پرداخت کنند.
    • بیمه‌گذار می‌تواند مدت بیمه‌ نامه را از 5 تا 30 سال انتخاب کند. که انتخاب 30 سال بسیار منطقی تر است و فرد میتواند در هر سال بیمه ای که خواست بیمه نامه خود را بازخرید کند(بدون هیچ ضرری).
    • مجموع سن بیمه‌ گذار و مدت قرارداد نمی‌تواند از 75 سال بیشتر باشد.
    • بیمه‌ گذار می‌تواند حق بیمه را به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه پرداخت کند اما با توجه به این که سود بیمه عمر روز شمار است بهتر است که سالانه واریز شود تا سود بیشتری نصیب شما شود. و نسبت به افرادی که قسطی پرداخت میکنند اندوخته بالاتری دریافت میکنند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x