بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

تامین اجتماعی بیمه رسمی کشور

تامین اجتماعی بیمه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • تامین اجتماعی بیمه رسمی کشور

    تاریخچه تاسیس و تشکیل بیمه تامین اجتماعی مربوط به اوایل سال‌های 1300 است که زمان راه اندازی راه اهن در ایران می باشد که به دلیل جبران خسارت وارد شده به مصدومین و فوت شده های این شغل این بیمه را راه اندازی کردند.

     از اولین قوانین مشابه بیمه تامین اجتماعی سه اصلی استخدامی بودند که شامل حقوق و تامین خاص، حمایت کارفرمایان و مقرری خاص می ‌شدند  که تا همین امسال نیز این قانون ادامه دارد.

    در سال 1309 با به تصویب رسیدن صندوق احتیاط کارگران راه ‌آهن اولین قوانین مربوط به تامین حقوق این افراد به تصویب رسید که بر اساس آن به کارگرانی که در ساخت راه‌ آهن همکاری می ‌کردند، اگر در زمان کار دچار ازکارافتادگی و یا خسارت می ‌شدند و یا فوت می‌ کردند، می‌ توانستند از تسهیلات خاصی استفاده کنند.

    می توان گفت که سازمان و بیمه تامین اجتماعی، مهم ترین و بیمه رسمی کشور است. هر فردی که در صنف‌های مختلف مشغول به کار است می‌ تواند خود را توسط تامین اجتماعی بیمه کند و از خدمات بیمه ای این شرکت استفاده کند.

    بیمه تامین اجتماعی به طور کلی، بیمه‌ ای است که تضمین ‌کننده حقوق بیمه ‌گذار خود است و مطابق قانون با ارائه مستمری بعد از بازنشستگی و همچنین خدمات درمانی از حقوق بیمه ‌شده حمایت می ‌کند؛ کسانی که کد بیمه تامین اجتماعی را دارند و نام آنها در فهرست بیمه شرکت ها و سازمان ها و موسسات حقوقی رد می شود، صاحب دفترچه شده و از امتیازات مختلف آن بهره مند می شوند.

    البته لازم به ذکر است که دفترچه های تامین اجتماعی حدود یک سالی است که حذف شده اند و برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان ها و کلینیک ها تنها کافی است که کد ملی خود را به مسئول پذیرش آنجا بدهید تا نیاز به پرداخت حق بیمه نداشته باشید.

    تامین اجتماعی بیمه
    تامین اجتماعی بیمه| بهترین بیمه تامین اجتماعی| بیمه رسمی تامین اجتماعی|

    بیمه تأمین اجتماعی ۲ نوع دارد که میتوانید آن را در زیر مشاهده کنید:

    • بیمه اجباری: تمام کسانی که در قبال دریافت حقوق و دستمزد در شرکت‌ها، کارگاه‌ها و… کار می ‌کنند و مشمول قانون کار می‌شوند.
    • بیمه خویش ‌فرما که خود شامل ۲ نوع است:
    1. بیمه اختیاری ( حق ‌بیمه در این نوع از بیمه خویش فرما ۲۶ درصد حقوق هست و خدماتی چون ازکارافتادگی، فوت، تعهداتی مانند درمان، هزینه‌های پروتز و اروتز، هزینه‌های کفن ‌و دفن و از همه مهم‌ تر مستمری بازنشستگی را در بر می ‌گیرد)
    2. بیمه حرف و مشغله آزاد

    افرادی که در مقابل دریافت مزد یا حقوق کار می ‌کنند میتوانند بیمه تامین اجتماعی را از شرکت و محل کار خود دریافت کنند. سازمان بیمه تامین اجتماعی وظیفه دارد صاحبان حرفه و مشاغل آزاد را به ‌صورت اختیاری در برابر تمام یا قسمتی از مزایای قانون تأمین اجتماعی بیمه کند و افرادی که تحت پوشش شرکت خاصی نیستند، میتوانند خود را به صورت آزاد و با پرداخت حق بیمه های مختلف تحت پوشش تامین اجتماعی بیمه رسمی کشور درآورند.

    مواردی که تامین اجتماعی بیمه رسمی کشور آنها را مورد پوشش قرار نمیدهد به شرح زیر است:

    • هزینه اعمال زیبایی مانند : رینوپلاستی، آبدومینوپلاستی، بلفاروپلاستی و …
    • هزینه های مربوط به تصادفات
    • هزینه های مربوط به نزاع و درگیری
    • هزینه های نازائی مانند: IVF ، IUI، ZIFT ، GIFT
    • هزینه های مربوط به بلایای طبیعی مانند: سیل و زلزله
    • هزینه های مربوط به جنگ و شورش
    • هزینه های مربوط به کاشت حلزون
    • هزینه های مربوط به پیوند اعضاء
    تامین اجتماعی بیمه
    تامین اجتماعی بیمه| بهترین بیمه تامین اجتماعی| بیمه رسمی تامین اجتماعی|

    مدت زمان لازم برای دریافت بازنشستگی از تامین اجتماعی بیمه رسمی کشور چه قدر است؟

    زمانی که شما پس از گذشت معمولا ۲۰ تا ۳۰ سال دیگر توانایی کارکردن نداشته باشید، مطابق قانون بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی، بازنشسته میشوید و بقیه سالهای عمر خود را حقوق بازنشستگی دریافت میکنید. سن افراد و سالهایی که مشغول به کار بودند عواملی هستند که در حقوق بازنشستگی تاثیر دارند مانند حقوق دریافتی ماهانه، حق بیمه پرداختی، تعداد سال های کاری، سختی کار، و …

    علاوه بر بیمه تامین اجتماعی بیمه دیگری به نام بیمه عمر و سرمایه گذاری نیز در بین مردم برای دریافت مستمری بازنشستگی  و پرداخت هزینه های درمان رایج شده است اما مانند تامین اجتماعی بیمه رسمی کشور نیست. مزیت بیمه عمر و سرمایه گذاری این است که بعد از  10 سال میتوانید بازنشستگی از بیمه عمر دریافت کنید که در بیمه تامین اجتماعی این سن حداقل 20 سال برای بانوان است. البته بیمه تامین اجتماعی پوشش های بیماری خاص و بسیاری از پوشش های بیمه ای دیگر دارد که بیمه تامین اجتماعی آن را در پوشش های خود ندارند.

    در سال های خیر تعداد زیادی از شرکت های خصوصی اقدام به دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری برای کارمندان خود کرده اند و به عنوان یک مزیت و برتری  برای شرکت خود آن را در نظر گرفته اند به این صورت کارمندان این شرکت ها از  دو نوع مستمری در هنگام بازنشستگی سود میبرند.

    بهترین و پر سود ترین شرکت بیمه برای  خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در ایران کدام است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه  عمر و سرمایه گذاری  و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت به خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x