بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

خرید بیمه ورزشی آنلاین به آسان ترین روش

بیمه ورزشی آنلاین
1 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • خرید بیمه ورزشی آنلاین به آسان ترین روش

    هر ورزشکار باید برای ورود به محیط ورزشی دارای کارت بیمه ورزشی باشد و ورود او به محیط ورزشگاه برای تمرین، مسابقه یا آموزش بدون داشتن این کارت غیرمجاز و غیرقانونی است، اگر ورزشکار در هر رشته ورزشی که مشغول به فعالیت باشد حین کوهنوردی یا طبیعت گردی، دچار آسیب جسمی گردد و کارت بیمه ورزشی نداشته باشد، فدراسیون ورزشی پزشکی هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در قبال او ندارد.

    البته لازم به ذکر است که اگر ورزشکار کارت بیمه ورزشی داشته باشد ولی در ورزشگاه ها و باشگاه های غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به تمرین یا مسابقه ورزشی کند، صدمه وارد شده به او توسط کارت ورزشی که دارد مورد رسیدگی قرار نمیگیرد و باید به صورت آزاد و با بیمه های دیگری که شاید داشته باشد این هزینه را پرداخت کند.

    آیا بیمه ورزشی محدودیت سنی دارد؟

    محدوده سنی داشتن بیمه ورزشی برای ورزشکاران بین 5 تا 75 سال است. داشتن کارت ورزشی که مورد تایید فدراسیون ورزشی باشد برای مدیران همه باشگاه ها، سرپرست ها و تیم لیدرهای کوهنوردی و طبیعت گردی ، مربی ها و کادر فنی ورزشگاه ها و باشگاه ها الزامی است و تنها با داشتن کارت ورزشی قادر به دریافت بیمه ورزشی آنلاین یا آفلاین هستید.

    با توجه به شیوع نوع جدید ویروس کرونا، و سخت شدن رفت و آمد برای ورزشکاران خرید بیمه ورزشی آنلاین بهترین انتخاب است که هم سلامت بازیکنان برای شرکت در مسابقات را تضمین میکند و هم خیلی سریع تر کار آنها انجام می شود.

    بیمه ورزشی آنلاین
    بیمه ورزشی آنلاین| بیمه ورزشی| بیمه ورزشکاران| بیمه ورزشکار|

    بیشتر ورزشکاران به دلیل نداشتن پوشش های زیاد در بیمه ورزشی آنلاین و غیر آنلاین اقدام به خرید بیمه های دیگر مانند بیمه عمر و بیمه تکمیلی میکنند تا بتوانند در صورت صدمه دیدن این صدمات را جبران کنند، البته رد صورت داشتن این بیمه نامه ها میتوانند هزینه های بیشتری را برای درمان پرداخت کنند.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری  که میتوان آن را یک نوع بیمه ورزشی آنلاین نامید علاوه بر پوشش های حادثه ای که دارد یک نوع پس انداز نیز برای ورزشکاران ایجاد میکند و در زمان مصدومیت و از کار افتادگی دائم یا موقت مبالغ مناسبی را به عنوان مستمری ماهانه به ورزشکاران پرداخت میکند.

    بیشتر ورزشکاران از گروه ها و رشته های ورزشی مختلف اقدام به خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما میکنند زیرا در این شرکت بعد از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانند بیمه تکمیلی انفرادی برای خود و اعضای خانواده خود نیز دریافت کنند و در این صورت تمامی هزینه های درمان و بیمارستان برای آنها رایگان میشود.

    البته سودهای بسیار بالایی که بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه ما به ورزشکاران و افتخار آفرینان کشور عزیزمان ایران میدهد بسیار به سود این قشر است. اگر شما هم ورزشکار هستید و یا در اطراف خود ورزشکاری را میشناسید توصیه میکنیم حتما بیمه ما را به عنوان یک بیمه ورزشی آنلاین خریداری کرده و یا معرفی کنید.

    بیمه ورزشی آنلاین
    بیمه ورزشی آنلاین| بیمه ورزشی| بیمه ورزشکاران| بیمه ورزشکار|

    تقریبا تمامی موارد تحت پوشش های بیمه ورزشی آنلاین قرار میگیرد به همین دلیل در ادامه به توضیح استثنائات بیمه ورزشی آنلاین برای ورزشکاران می پردازیم:

    1. هرگونه آسیب به دلایل غیر ورزشی و ورزشی حتی اگر در محیط ورزشی و ورزشگاه قانونی رخ داده باشد.
    2. حوادث رانندگی که متوجه فرد ورزشکار در هنگام رفت و آمد به محل مورد نظر برای تمرین یا مسابقه میشود.
    3. هر نوع از بیماری های زیر حتی اگر ناشی از عملیات ورزشی باشد؛ که شامل: بیماری های داخلی مانند بیماری و مشکلات قلبی، ریوی، گوارشی، کلیوی، خونی و… بیماری های جراحی غیر مرتبط با آسیب های ورزشی مانند آپاندیسیت، انواع فیستول، آبسه ها، واریکوسل، انواع کیست، فتق کشاله ران غیر مستقیم، تومورها، مشکلات دستگاه اسکلتی عضلانی که علت آنها ورزش نیست.
    4. تمام داروهای غیر مرتبط با آسیب ورزشی که ورزشکار به آنها نیاز داشته باشد.
    5. تمام داروهای تولید خارج از کشور به شرط اینکه مشابه داخلی داشته باشد.
    6. انواع پروتزها، بریس ها، کرست ها، اندام مصنوعی، عصا، عینک و … که به تشخیص پزشک باشد.
    7. اقدامات تشخیصی غیر مرتبط با آسیب ورزشی مانند تست های آسیب شناسی و سیتولوژی
    8. هزینه آمبولانس و آژانس برای حمل بیمار به مراکز درمانی.
    9. مواردی از صورتحساب بیمارستانی شامل هزینه همراه، غذا، خدمات، ساک بهداشتی، شرح حال و..
    10. روش های درمانی غیر طب کلاسیک مانند طب سوزنی، حجامت، هومیوپات.

    وضعیت پرداختی بیمه ورزشی آنلاین به چه صورت است؟

    پرداخت هزینه درمان توسط بیمه ورزشی آنلاین به افرادی که مشمول حداقل تعهدات می گردند حداکثر تا 2 برابر تعرفه دولتی و به افرادی که مشمول حداکثر تعهدات می گردند حداکثر تا 5 برابر تعرفه دولتی، چنانچه مصدومی از بیمه ‌ای غیر از بیمه ورزشی به عنوان بیمه اصلی استفاده نماید با ارائه گواهی مبنی بر پرداخت هزینه ها توسط بیمه اولیه، بیمه ورزشی به عنوان بیمه مکمل محاسبه شده و مبلغ مازادی که در تعهد بیمه اولیه نباشد تا سقف تعهدات فدراسیون قابل پرداخت است

    بیمه ورزشی آنلاین
    بیمه ورزشی آنلاین| بیمه ورزشی| بیمه ورزشکاران| بیمه ورزشکار|

    بیمه ورزشی آنلاین را از کدام شرکت بیمه ای خصوصی در ایران با پوشش ها بالا میتوان خریداری کرد؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت به خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    1 3 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    1 3 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x