بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه نازایی و ناباروری بیمه تکمیلی ما

بیمه نازایی و ناباروری
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه نازایی و ناباروری بیمه تکمیلی ما

    طرح جوانسازی جمعیت و افزایش متقاضیان برای بیمه ناباروری

    در روز های اخیر طرح جوانی جمعیت بعد از چند رفت و برگشت به تصویب شورای نگهبان رسید؛ طرحی که با هدف حمایت از خانواده و در جهت افزایش نرخ باروری قصد دارد برای جلوگیری از کاهش جمعیت گام مهمی بردارد؛ در این طرح تسهیلات بهداشتی، معیشتی، اقتصادی و آموزشی نه تنها برای خانواده‌هایی که علاقه مند به فرزندآوری هستند بلکه به عنوان مشوقی برای زوج‌ هایی که به دلایل گوناگون نمی‌خواهند از نعمت فرزند بهره مند شوند ایجاد شده است.

    در این طرح علاوه بر جوانسازی جمعیت از طریق پرداخت هزینه های ناباروری، با پرداخت تسهیلات و وام برای ازدواج و وام مسکن و… راه های ازدواج را نیز برای زوج ها آسان تر کرده اند تا بنای خانواده مستحکم تر سازند. البته هنوز بودجه مورد نظر را تعیین نکرده اند.

    بیمه نازایی و ناباروری
    بیمه نازایی و ناباروری| بیمه درمان نازایی و ناباروری| بیمه تکمیلی نازایی|

    بیمه ناباروری برای همه افراد حتی آنهایی که بیمه تامین اجتماعی ندارند پرداخت میشود؟

    رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت گفت: همین که یک زوج نابارور باشند باید بیمه درمان ناباروری برای آنها فراهم شود. الان چنین بیمه ‌ای وجود ندارد و ما این خدمت را به فرد ارائه می‌دهیم. کار درازمدت تری که انجام داده‌ایم توسعه تجهیزات و زیرساخت‌های درمان ناباروری در کشور بوده است و به همین علت چند وقت دیگر امکان ارائه خدمات ما برای درمان ناباروری بهتر و بیشتر میشود.

    طبیعتاً با آمدن این بیمه و فراهم شدن شرایط هزینه ها نیز کاهش  میابد و امکان فرزندآوری بیشتر می‌شود. ضمناً گفته‌ ایم دستورالعمل‌های پیشگیری ناباروری و تشخیص زودهنگام ناباروری نیز در سطح شبکه باید به مرور اتفاق بیفتد و پژوهش‌های علمی در مورد مواد و فرآورده‌هایی که احتمال تأثیرگذاری روی ناباروری دارند مورد حمایت خواهد بود.

    همچنین 5 الی 10 % از اعتبارات پژوهشی و توسعه‌ای باید صرف تولید تجهیزات ناباروری و طرح‌های نو و پژوهش‌های درمان ناباروری شوند. برای پزشکان متخصص زنان و زایمان نیز دوره تخصصی می‌گذاریم که نظام ارجاع برای درمان ناباروری تقویت شود و آنها در یک چرخه خوب قرار بگیرند.

    بدین ترتیب، ضمن پذیرش هزینه بیمه درمان ناباروری از سوی دولت به نحوی فقط 10 % فرانشیز را خود بیمار بپردازد تا فشاری بر روی مردم وارد نشود، کسانی که دچار سقط ‌های عارضی مکرر بوده‌اند نیز از خدمات درمان ناباروری بهره مند خواهند بود. هر کس که چند سال قبل یک فرزند به دنیا آورده و حالا قدرت بارداری مجدد را از دست داده مشمول حمایت است.

    بیمه ای که در حال حاظر هزینه های درمان نازایی را پرداخت میکند:

    اما تا زمانی که این بیمه طرح و پوشش بخواهد در سطح کلان و بین مردم اجرائی شود ممکن است سال ها طول بکشد از این رو افرادی که تمایل زیادی به فرزند آوری دارند میتوانند با خرید بیمه تکمیلی این پوشش را دریافت کنند. مشکل دیگری که وجود دارد این است که بیمه های تکمیلی معمولا برای ادارات دولتی و به صورت گروهی است.

    بیمه ما با توجه به این مشکل و نیز حمایت از طرح جوانسازی جمعیت، اقدام به ارائه بیمه های تکمیلی انفرادی کرده است و در بین پوشش های این بیمه ها، پرداخت هزینه های نازایی را در کنار زایمان قرار داده است تا هر چه قدر کم بتواند برای خانواده ها موثر عمل کند.

    نکته مهم درباره بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ما یا بیمه درمان ناباروری این است که بیمه درمان تکمیلی هیچ هزینه‌ ای بابت سقط جنین به بیمه ‌گذار پرداخت نمی‌ کند. تنها هزینه‌هایی که توسط این بیمه ‌نامه پرداخت می‌شود شامل هزینه‌های درمان ناباروری و نازایی و زایمان است.

    در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری و بیمه های تکمیلی بیمه ما اگر در زمان خرید بیمه نامه مورد نظر فرد مبتلا به بیماری خاصی باشد، پوشش آن بیماری از بیمه‌ نامه حذف خواهد شد و شرکت بیمه تعهدی بابت پرداخت غرامت برای آن نخواهد داشت! با توجه به این نکته بیمه ‌گذار در زمان خرید بیمه باید سالم بوده باشد و اگر در زمان مدت قرارداد ناباروری وی تشخیص داده شود می ‌تواند از بیمه غرامت دریافت کند.

    بیمه نازایی و ناباروری
    بیمه نازایی و ناباروری| بیمه درمان نازایی و ناباروری| بیمه تکمیلی نازایی|

    برای دریافت بیمه تکمیلی بیمه ما و پرداخت هزینه های ناباروری 3 شرط را باید رعایت کنیم:

    1. سن بیمه‌گزار:

     بیمه‌ گذار برای استفاده از بیمه ناباروری نباید بالای 60 سال سن داشته باشد. در واقع این بیمه برای افرادی بالاتر از این سن صادر نمی ‌شود.

    1. مدت انتظار:

    مدت انتظار در بیمه تکمیلی زمانی است که بیمه ‌گذار بیمه را خریداری کرده اما قادر به استفاده از آن نیست و بیمه ‌نامه برای او فعال نشده است. این مدت ‌زمان از لحظه خرید بیمه شروع می‌شود و مدت آن را بیمه ‌گر که همان شرکت بیمه ما است تعیین می‌ کند. مدت انتظار برای بیمه تکمیلی درمان ناباروری 9 ماه است. توصیه می‌شود افرادی که می‌خواهند بیمه تکمیلی ناباروری را خریداری کنند از یک سال قبل اقدام به دریافت این بیمه کنند.

    1. خرید بیمه عمر:

    برای اینکه بتوانید بیمه تکمیلی انفرادی را از شرکت بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است دریافت کنید، باید بیمه عمر و سرمایه گذاری را نیز از همین شرکت خریداری کنید. لازم به ذکر است که با داشتن این بیمه نیز میتوانید مبلغ بسیار زیادی از درمان ناباروری را پرداخت کنید و صاحب فرزند شوید.

    برای اینکه از خدمات بیمه تکمیلی و بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما بیشتر اطلاع پیدا کنید و بتوانید با قیمت مناسب آنها را برای خود و سایر اعضای خانواده تهیه کنید؛ از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x