بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه مهندسی دوره بهره برداری

بیمه مهندسی دوره بهره برداری
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین و ارزان ترین بیمه مهندسی دوره بهره برداری

    تمامی پروژه های زير بنايي عمراني و صنعتي در كليه مراحل ساخت، نصب و همچنين در دوره هاي نگهداری ،‌ آزمايش و بهره برداري با خطرات گوناگونی مواجه هستند و به همین دلیل خرید بیمه برای جبران خسارت های وارده در  زمان مواجه شدن با این مشکلات الزامی است. بیمه نامه ای که شرکت بیمه ما برای این شرایط پرداخت میکند بیمه مهندسی دوران بهره برداری است  که 6 پوشش زیر را شامل میشود.

    1. بیمه تجهیزات و ماشین آلات پیمانکاران:

    این نوع بیمه نامه، متعهد به جبران خسارت‌های وارد به تجهیزات و ماشین آلات پیمانکاران در طول مدت به کارگیری آنها در اجرای پروژه‌های عمرانی و صنعتی‌ میباشد. این بیمه برای خودروهایی که شماره ‌گذاری می‌شوند، طراحی شده است و برای ماشین آلاتی که شماره گذاری نشده اند این بیمه نامه نوشته نمیشود.

    استثنائات این بیمه نامه شامل موارد زیر میشود:

    فرانشیز، استهلاک قطعات، یخ زدگی مایعات، نقص در سیستم روغن کاری یا ضد یخ، زیان وارد شده به قطعات قابل تعویض مثل اره، مته و …، انفجاری که منشا درونی دارد، خسارت به علت تردد در جاده‌ها و معابر تحت پوشش راهنمایی و رانندگی، آسیب در شرایط آزمایش، خسارت در زیر زمین، جنگ، آشوب، اعتصاب و موارد مشابه، زیان و خسارتی که علت آن قبل از بیمه شدن وجود داشته، سهل انگاری بیمه گذار یا عوامل او و هر زیانی که مسئولیت آن بر عهده سازنده این ماشین آلات باشد.

    1. بیمه خطرات سازه های تکمیل شده ساختمانی:

    در این بیمه نامه، تمام موضوعات بیمه ‌‌ای که در زمان احداث توسط بیمه تمام‌ خطر پیمانكاران قابل بیمه شدن هستند، در زمان بهره ‌برداری میتوانند تحت پوشش بیمه خطرات سازه‌های تکمیل شده ساختمانی قرار داده شوند.

    این بیمه نامه، خطرات طبیعی و خطرات معین و خسارت‌های فیزیکی ناگهانی و غیر قابل پیش ‌بینی که نیاز به تعمیر یا تعویض داشته را تحت پوشش قرار می‌دهد. سازه ها و ساختمان هایی که میتوانند تحت پوشش این بیمه نامه قرار گیرند شامل موارد زیر است: جاده‌ها، باندهای فرودگاه، پل‌ها، تونل‌ها، سدها، کانال‌ها، بندرگاه‌ها، شبکه‌های آبیاری، مخازن ذخیره آب، شبکه‌ها و سیستم‌های فاضلاب.

    1. بیمه شکست ماشین آلات:

    آن چیزی که در بیمه شکست ماشین آلات اهمیت دارد مدیریت، تعمیرات و نگهداری و بازرسی توسط بهره بردار و سیستم ایمنی و آتش نشانی‌ میباشد. در بیمه شکست ماشین آلات، هزینه جایگزینی ماشین آلات و یا تاسیسات تحت پوشش قرار‌ میگیرد، بنابراین مواردی مانند هزینه حمل، حقوق و عوارض گمرکی، هزینه نصب و کارهای ساختمانی نیز قابل بیمه شدن‌ میباشد.

    باید توجه داشت که این ‌بیمه ‌نامه هزینه تعمیر و نگهداری را جبران نمیکند بلکه یک بیمه حادثه ای بوده و کیفیت سیستم تعمیر و نگهداری در ارزیابی ریسک آن مؤثر‌ میباشد. تمام موضوعات بیمه ‌ای که در زمان احداث‌ می ‌توانند تحت پوشش بیمه تمام خطر نصب در دوره بهره برداری قرار گیرند.

    بیمه مهندسی دوره بهره برداری
    بیمه مهندسی دوره بهره برداری| بیمه مهندسی| بیمه بهره برداری| بیمه مهندسی دوره بهره برداری چیست؟|

    استثنائات این بیمه نامه شامل: سقوط هواپیما، آتش سوزی، صاعقه، انفجار، دزدی و سرقت با شکست حرز، بلایای طبیعی مثل طوفان و آتشفشان و رانش زمین میباشد.

    1. بیمه فساد کالا در سردخانه:

    هدف از ارائه بیمه نامه فساد كالا در سردخانه، پاسخگویی به نیاز اشخاصی است که کالای خود را در سردخانه ‌ها انبار نموده و در قبال فساد کالایشان در اثر شکست یا خرابی ماشین آلات سردکننده اقدام به دریافت بیمه نامه میکنند. این بیمه نامه تنها در زمان بهره برداری قابل استفاده است.

    حوادث طبیعی مثل زلزله، طوفان، سیل، جنگ، عیوب ذاتی، انقباض، انبار کردن نامناسب، خسارت به بسته بندی و خسارت در اثر عدم جریان کافی هوا، خسارت عمدی و … از استثنائات این بیمه نامه در زمان بهره برداری هستند.

    1. بیمه تجهیزات الکترونیک:

    تمام دستگاه‌ ها و تجهیزاتی که ارزش قطعات الکتریکی و الکترونیکی آن از ارزش قطعات مکانیکی بیشتر باشد، که در رشته‌ های مختلف صنعت، پزشکی، تجارت و خدمات مختلف مورد استفاده‌ می‌گردد، تحت پوشش این بیمه قرار‌ می‌گیرند. برای مثال کامپیوترها و قسمت‌های خارجی آنها مانند صفحه کلید، چاپگر، واسطه‌ها، صفحه نمایش، قلم نوری و پلاتر جز پوشش های این بیمه قرار میگرند.

    حوادث طبیعی مثل سیل، زلزله، طوفان، آتشفشان، سونامی، تشعشعات هسته ای، عیوب ذاتی، عیوب قبل از بیمه شدن، آسیب هایی که به علت قطع آب یا برق یا گاز به وجود آید، استهلاک، فساد تدریجی و خساراتی که قانونا سازنده یا مؤجر مسئول جبران آن هستند، خساراتی که در اثر ابزارها و سایر قطعاتی که به مرور زمان مستهلک می شوند به وجود می آید از استثنائات این بیمه نامه هستند.

    1. بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان ها:

    هدف این ‌بیمه ‌نامه حفظ و توسعه امنیت سازندگان و سرمایه گذاران بخش ساختمان، حفظ و حمایت حقوق مصرف کنندگان، ارتقا کیفیت ساختمان‌ها و رعایت اصول فنی و استاندارد ساختمان است. این ‌بیمه ‌نامه هرگونه نقصی در سازه‌های اصلی و جانبی ساختمان ناشی از طراحی غلط، اجرای نادرست، مواد و مصالح معیوب را در طی مدت اعتبار ‌بیمه‌ نامه که به بیمه ‌گر اعلام شود و در زمان صدور گواهی پایان کار به وسیله ‌بیمه‌ گذار و گواهی تأیید بازرس فنی، آشکار نشده باشد را تحت پوشش قرار میدهد.

    این بیمه نامه معمولا برای کل ساختمان به صورت یکجا خریداری میشود تا هر گونه خسارت وارده به سازه های اصلی و فرعی ساختمان که در اثر طراحی غلط یا مصالح معیوب  یا اجرای غلط اتفاق افتاده است جبران شود. و برای هر واحد تفکیک ناپذیر است و به صورت کلی انجام میشود.

    با توجه به توضیحات ذکر شده برای قراردادهای بیمه مهندسی دوره بهره برداری میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید و این بیمه نامه را خریداری کنید.
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x