بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه مسئولیت مدیران واحدهای اقامتی در قبال مراجعين

انواع بیمه مسئولیت
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه مسئولیت چیست؟

    بیمه مسئولیت مدیران واحدهای اقامتی

    قسمتی از سیستم بیمه های عمومی است. به صورت کلی در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه، شناخت اشخاص حقوقی و مسئولیت های یکدیگر و تامین امنیت حرفه ای مشاغل و فعالیت ها، تاثیر گزار است.

    لزوم خرید بیمه مسئولیت مدیران واحدهای اقامتی

    هر فرد در جامعه نقشی در اجنماع خود دارد که فعالیت های روزمره خود را انجام می دهد و نسبت به جان و مال افراد و اشخاص دیگر نیز مسئولیتی دارد. و اگر فرد خسارتی را به مال یا جان فرد دیگری وارد کند باید خسارت را بپردازد. و حتی در شرایطی ممکن است زیان هایی که به افراد ثالث وارد می شود غیر قابل جبران باشد خیلی پر هزینه خواهد بود. ما می توانیم با خرید بیمه مسئولیت این خسارات را به بیمه گر متقبل کنیم.

    با این حال که بیمه مسئولیت، خطرات و ضرر هایی که به شخص ثالث وارد می کند را جبران خواهد کرد، ولی بیمه گزاربا توجه به خسارت از سوی بیمه گر در زمان فعالیت  خود، ارامش و اطمینان خاطر بیشتری خواهد داشت. با این که نقش ها و مسئولیت های مختلفی برای ما در جامعه داریم. بیمه مسئولیت شاخه های مختلفی و متنوعی دارد، ولی باید توجه داشتبه میزان استقبال و استفاده مردم از تعداد نسبتا محدودی از بیمه های مسئولیت و عدم اشنایی با شاخه های دیگر ان، شرکت های بیمه هم بطور معمول تعداد کمی از این پوشش ها به مردم می فروشند.

    انواع بیمه مسئولیت

    در این بخش درباره ی یکی از مسئولیت های حرفه ای توضیح خواهیم داد :

    بیمه مسئولیت حرفه ای

    هر فردی به روش های مربوط به شغلش و حرفه مار خود این امکان برایش وجود دارد که موجب بروز صدمات جانی و یا خسارت مالی برای افراد مربوط به حرفه خود شود. بیمه های مسئولیت حرفه ای تعهدی دارد برای جبران خسارات در اثر شعل و حرفه افراد به دیگران است.

    مثل شاخه های دیگر بیمه، برخی بیمه گران بنا به درخواست زیاد مشتریان خود این امکان را در اختیار ان ها قرار می دهد، شاخه های مختلفی از بیمه مسئولیت حرفه ای را پوشش دهند در اینجا یکی از انواع بیمه مسئولیت حرفه ای را برای شما بررسی خواهیم کرد .

    بیمه مسئولیت حرفه ای هتل داران و مدیران واحدهای اقامتی:

    در این نوع شاخه بیمه ای، صدمات جانی و خسارات مالی که به مسافران و مهمانان در اثر هر نوع حادثه ای که در طول بازه زمانی که در هتل اقمت دارید ویا واحدهای اقامتی بیمه می گردد. در ضمن چنانچه واحد های اقامتی دارای بعضی امکانات همچون نظیر استخر، مجموعه ورزشی، پارکینگ و غیر بود، خسارت های مالی و صدمات جانی وارد به استفاده کنندگان جبران خواهد شد.

    بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران رستوران:

    بخشی دیگر در بیمه نامه مسئولیت وجود دارد که در این بیمه نامه صدمات حانی بر اثر بروز خطرات احتمالی افراد استفاده کننده از فضا و تجهیزات رستوران و استراحتگاه های ساحلی را پوشش می دهد. برای برخی پوشش حوادث احتمالی همچون اماکن هایی که گفته شد، بیمه مسئولیت مدنی مدیران رستوران ها و استراحتگاه های ساحلی صادر خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x