بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه مسئولیت مديران و مربيان مهدهاي كودك

بیمه مسئولیت مدیران مهدکودک
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران مهدهای کودک

    بیمه مسئولیت مدیران مهدکودک

    اگر حادثه ای برای کودکانی که تحت نظارت افراد مسئول در مهدهای کودک رخ دهد، که مسئولیت آن کودک ها بر عهده مدیر مهد کودک است، خسارت وارد شده، جبران غرامت این خسارت ها بر عهده بیمه نامه مسئولیت حرفه ای مدیران مهدهای کودک قرار دارد. مدیر مهد کودک این توان را دارد که با پرداخت کردن حق بیمه بیشتری، مسئولیت مربیان در قبال کودکان تحت مراقبت را نیز تحت پوشش قرار دهد.

    بدیهی است که مسئولیت مدنی مدیر مهد کودک در قبال پرسنل تحت عنوان بیمه مسئولیت مدنی کارفرمای خود که همان مدیر مهد کودک قرار دارد در قبال کارکنان پوشش داد خواهد شد.

    همراه بیمه نامه های ذکر شده ای که در این بخش نام برده شده اند بیمه گذار می تواند برای جبران خسارت های مالی و صدمات جسمانی – جانی وارد شده به افراد سوم به عنوان مثال همسایگان، افراد عبوری و سایرین را نیز درخواست نماید. در زمان داشتن بیمه نامه مسئولیت یکی از فایده هایی که در این بیمه وجود دارد بی نام بودن آن ها است. همین طور شما می توانید که با پرداخت کردن مبلغی کم پوشش پرداخت دیه بدون نیاز به رای دادگاه را نیز درخواست نماید. همین طور در صورتی که شخص بیمه گزار این موافقت را قبول کند بیمه نامه به صورت با نام صدور شود شامل تخفیف هم می گردد.

    معرفی بیمه نامه

    تمامی مهد کودک ها اگر که در آن مکان حادثه ای برای کودکی رخ دهد مسئولیت آن بر عهده فرد مدیر آن مهد است. برای پوشش دادن چنین خسارراتی که بر اثر خطرات احتمالی در مهد کودک است، بیمه مسئولیت مدنی مدیران مهدکودک ها صادر می شود. تمامی مدیران مهدکودک ها به این بیمه نامه احتیاج پیدا خواهند کرد. این بیمه نامه خطراتی مثل مرگ، نقص عضو و خسارت مالی را تحت حمایت خود قرار می دهد.

    اهداف بیمه نامه

    مدیران مهدکودک در برابر مشکلاتی که احتمال به وقوع پیوستن آن ها برای کودکانی که در مهد کودک ها قرار دارند مسئولیت دارند. برای پوشش دادن خساراتی که بر اثر هرگونه خطری که احتمال دارد که اتفاق بیفتد در محیط مهدکودک ها، بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیران مهدکودک ها صادر می شود.

    مخاطبین بیمه نامه

    تمام مدیران مهدکودک ها به بیمه نامه مسئولیت حرفه ای مدیران مهدکودک احتیاج پیدا می کنند.

    خسارات تحت پوشش

    با توجه به شرایطی که ذکر شده است در بیمه نامه این امکان وجود دارد که اگر خطری بروز دهد جزئی از دسته بندی های زیر بوده است :

    مرگ – نقص عضو – خسارت مالی

    فسخ بیمه نامه

    این بیمه نامه مانند دیگر بیمه نامه های مسئولیت حرفه ای ممکن است که از سوی بیمه گر یا بیمه گزار قبل از انقضای مدت با اخطار قبلی و کتبی 20 روزه را می تواند به روش های زیر فسخ کرد :

    اگر که حق بیمه و حق بیمه اضافی را در سر رسیدهای مشخص شده پرداخت نکرده

    اگر که در مورد تشدید خطر و موافقت نکردن شخص بیمه گزار درباره پرداخت کردن حق بیمه اضافی که مرتبط به آن خطر است

    اگر که بیمه گزار مخفی یا خلاف آن چیزی که بروز داده شده است به طور غیر عمد درباره وضعیت خطر و احراز این امر پیش از بروز حادثه

    بعد از هرگونه خسارتی که بیمه گر آن را جبران کرده است

    از سوی بیمه گزار : اگر که ریسک خطر کمتر از گذشته شده یا دیگر احتمال بروز حادثه وجود ندارد و بیمه گر به تخفیف حق بیمه رضایت ندهد.

    تبصره : اگر که بیمه گر بیمه نامه مربوطه را فسخ کند، حق بیمه مدنی ای که باقی مانده است به صورت روزشمار محاسبه می شود و به بیمه گزار برمی گردد، البته لازم به ذکر است که موارد استثنائی وجود دارد که در بخش قانون بیمه نوشته شده است و در صورت فسخ بیمه نامه از سوی بیمه گزار حق بیمه برگشتی طبق تعرفه های بیمه کوتاه مدت حساب خواهد شد.

    الزام قانونی

    در بیمه نامه مسئولیت حرفه ای مدیران مهدکودک ها هیچ گونه الزامات قانونی ای صورت نگرفته است و بیمه نامه بنابر اختیار شخص تهیه می شود.

    بیمه ما ارائه دهنده کلیه خدمات بیمه در ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x