بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه مسئولیت حرفه ای

بیمه مسئولیت حرفه ای
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه مسئولیت حرفه ای

    هر فردی با توجه به شغل و حرفه کاری خود این امکان برایش وجود دارد که در معرض بروز صدمات جانی و یا خسارت مالی برای افراد مربوط به حرفه خود شود.

    بیمه های مسئولیت حرفه ای تعهد دارند تا جبران خسارات در اثر شغل و حرفه افراد برای دیگران را بپردازد .

    مثل شاخه های دیگر بیمه، برخی بیمه گران بنا به درخواست زیاد مشتریان خود این امکان را در اختیار ان ها قرار می دهد، شاخه های مختلفی از بیمه مسئولیت حرفه ای را پوشش دهند در اینجا بعضی از انواع بیمه مسئولیت حرفه ای که بیشتر مورد استفاده قرارمی گیرند به اختصار اشاره می کنیم:

    بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان:

    بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان تعهد دارد که اگر به فرد بیمار خسارت بدنی وارد شد که این خسارت در اثر بی مسئولیتی پزشک به خاطر اشتباه، غفلت یا قصور پزشک در تشخیص، معالجه، مداوا، اعمال جراحی و به طور کلی انجام امور پزشکی باشد و یا دچار مرگ شود، را تحت پوشش خود قرار دهد .

    . بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان، طبق قوانین مسئولیت مدنی و قانون و مقررات نظام پزشکی کشور تهیه و تدوین می گردد.

    بیمه مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان:

    زمانی که فرد بیمار در بیمارستان یا در جایی بستری است تامین پرستار، بهیار، تکنسین های بیهوشی و اتاق عمل، تکنسین های رادیولوژوی، نیز کارشناس وتکنسین های ازمایشگاه و سی تی اسکن و M.R.I، نوارنگاری و C.S.R، ضرورت دارد و این بیمه به منظور جبران خسارت های ناشی از مسئولیت پیراپزشکان صادر می شود.

    بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین:

    در این بیمه نامه پوشش هاییی که تحت این نوع بیمه قرار دارند که شامل پوشش خسارات مالی و صدمات جانی است را به مالکین ساختمان ها، اشخاص ثالث از جمله همسایگان، عابرین و… و کارکنان اجرایی پروژه ساختمانی، در اثر مسئولیت حرفه ای مهندسین طراح، محاسب و ناظر ساختمان که عضو سازمان نظام مهندسی و دارای پروانه اشتغال از وزارت مسکن و شهرسازی و شماره امضا شهرسازی از شهرداری می شود، عرضه خواهد شد.

    بیمه مسئولیت حرفه ای دلالان رسمی:

    در این نوع بیمه، پوشش فقط شامل خسارت های مالی احتمالی که در اثر بی مسئولیت دلالان رسمی بیمه صادر است خواهد شد.

    بیمه مسئولیت حرفه ای نمایندگان بیمه:

    این نوع بیمه مانند موارد بالا خساراتی مالی که ناشی از مسئولیت نمایندگان است را پوشش می دهد .

    بیمه مسئولیت حرفه ای پارکینگ:

    اگر شخصی خودرو خود را در پارکینگ های عمومی یا خصوصی قرار دهد و اسیبی به ان وارد شود مسئولیت ان خسارت بر عهده صاحبان پارکینگ است. این نوع بیمه مسئولیت کلیه خسارات رخ داده  که در پارکینگ های عمومی و خصوصی خودرو است را جبران می کند.

    بیمه مسئولیت حرفه ای تورها:

    اگر شخصی با تور به مسافرت برود و در ان تور برای هر یک از اشخاص تور، حادثه ای رخ دهد، خسارت ان بر عهده صاحبان اژانس مسافرتی برگزار کننده تور می باشد، بیمه مسئولیت اژانس های مسافرتی به خصوص ویژه تورهای زیارتی سیاحتی به منظور پوشش های صدمات جانی احتمالی برای مسافران تورها صادر خواهد شد.

    بیمه مسئولیت حرفه ای مسئول فنی بیمارستان ها، کلینیکها و درمانگاه ها:

    در این نوع بیمه نامه اگر برای بیماران مشکلاتی مانند نقص عضو و فوت پیش بیاید که در اثر تقصیر یا سهل انگاری مسئول فنی باشد ، هزینه اش را بیمه می پردازد. خساراتی که وارد می شود به افراد به دلیل کمبود فقدان، کارایی و یا نقص عضو در امکانات پزشکی، تجهیزات فنی، تاسیساتیف تغذیه نادرست در مدت مداوا، جراحی و دوران بستری بیمار که منجر به صدمات بدنی بیمار گردد، تحت پوشش بیمه نامه مسئولیت حرفه ای بیمارستان ها قرار دارد.

    بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران و ناجیان استخر:

    این بیمه نامه صدمات جانی وارد شده را به شناگران که در اثربی مسئولیتی مدیر استخر و نجات غریقان را جبران خواهد کرد که مدیر مجموعه استخر می تواند جبران صدمات جانی وارد به نجات غریقان را نیز ازشرکت بیمه درخواست می نماید.

    شرکت بیمه ما ارائه دهنده انواع بیمه در ایران

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بیمه ما مراجعه بفرمایید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x