بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در یزد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما یزد

    استان یزد یکی از استان های مرکزی ایران است که مرکز ان شهر یزد است. بافت تاریخی این شهر در سال 1396 ثبت جهانی شده است. شهر یزد یکی از قطب های پزشکی ایران به شمار میرود و دانشجویان زیادی هرساله برای تحصیل در رشته ها پزشکی و پیراپزشکی به دانشگاه های این شهر میروند.از این رو نیاز به خوابگاه و منازل اقامنتی برای انها بسیار الزامی است و همین مورد باعث شلوغ تر شدن و افزایش جمعیت در ماه های تحصیلی میشود.

    شرکت سهامی بیمه ما برای اینکه در هر شغلی که در یزد وجود دارد بتواند پشتوانه ای ایجاد کند بیمه های مسئولیت را ترتیب داده است که شامل : مسئولیت مهندسان طراح، محاسب و ناظر ساختمان، مدیران مجموعه ورزشی در قبال مراجعه کنندگان، بیمارستان ها و کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها ، پزشکان و پیراپزشکان ، مدیران استخر و ناجيان غریق در قبال شناگران ، مدیران شهربازی‌ها و مکان های تفریحی ، مدیران و مربیان مهد‌کودک‌ها در قبال کودکان، مدیران آموزشگاه‌ها در قبال دانشجویان و مراجعه کنندگان،

    شرکت‌های نصاب سیستم گازسوز، بنگاه‌های مسافرتی (تورهای سیاحتی و زیارتی)، مسئولان اردوی دانشجویی ، شرکت های نصب و نگهداری آسانسور، بالابر برقی، هتل داران ، مدیران واحدهای اقامتی، ‌تعمیرگاه های مجاز خودرو در قبال مالکین اتومبیل ، دلالان رسمی بیمه، سینماداران ، رستوران ها ، بازرسان فنی ، مسئولان اردوهای دانش آموزی و دانشجويی و داروخانه ها است.

    بیمه ما با ارائه این بیمه ها که مسئولیت حرفه ای نام دارند نمیتواند از خطرات جلوگیری کند ولی میتواند خسارات وارد شده را جبران نماید. مردم عزیز استان یزد برای اینکه بتوانند از اتفاقاتی که در اینده ممکن است پیش اید و خانواده را در تنگنا قرار دهد پیشگری کنند ، کافی است از بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما استفاده کنند ، بیمه ما با ارائه دادن بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری ؛ کمک میکند تا در شرایط سخت اقتصادی و یا ناتوانی در پرداخت چک و هزینه های بیماری های خاص و یا دریافت مستمری بتوانید با خیال اسوده از پس اندازی که دارید نهایت استفاده را ببرید.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما از تمامی افراد را از بدو تولد تا پایان 75 سالگی بیمه میکند و با پرداخت بالاترین سود روزشمار ، باعث میشود تا بتوانید بیشترین مبلغ اندوخته را در پایان قرارداد داشته باشید.همچنین در بیمه عمر بیمه ما سودهای هرسال در پایان همان سال بیمه ای به حساب افراد واریز میشود تا در سال بعد  علاوه بر اندوخته ای که دارید به سود حاصله از ان اندوخته هم سود تعلق گیرد و این در هیچ شرکت بیمه خصوصی و دولتی اتفاق نمیافتد .همچنین در پوشه بیمه نامه عمر بیمه ما برگه ای قرار دارد که مشخص میکند در چند سال اول به چه علت از حساب اندوخته شما کسر میشود .

    با توجه به شلوغی استان یزد مخصوصا در شهرهای میبد ، اردکان ، مهریز ، بافق و… تردد های جاده ای نیز افزایش پیدا کرده است و همین مورد باعث افزایش تصادفات جاده ای اتومبیل با اتومبیل یا اتومبیل با انسان شده است.بیمه ما در جهت جبران خسارات ناشی از این مورد بیمه های مربوط به اتومبیل های سواری یعنی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را ارائه داده است.

    در بيمه بدنه اتومبيل جبران خسارت وارده به وسيله نقليه مورد بيمه، تحت پوشش قرار مي گيرد. منظور از شخص ثالث، هر شخصي به استثناء راننده وسيله نقليه بيمه شده است كه سبب حوادث وسايل نقليه موضوع اين قانون دچار زيان هاي بدني و يا مالي شود. بر اساس قانون بيمه اجباري شخص ثالث، كليه دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني موظفند مسئوليت خود در قبال اشخاص ثالث را به لحاظ مالي و بدني بيمه نمايند.

    بیمه ما یزد|بیمه ما یزد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x