بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در قزوین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما استان قزوین

    قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق به غرب و جنوب به شمال کشور، نزدیکی به تهران و کرج دارا بودن چندین شهرک صنعتی و نیز امکانات مناسب آموزشی و علمی از جمله چندین دانشگاه دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگه بین المللی امام خمینی ، دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دانشگاه ازاد اسلامی باراجین از موقعیت مناسبی در ایران برخوردار است .

    وجود خانه های زیاد و مجمتع های مسکونی و خوابگاه های دانشجویی سبب شده که تعداد زیادی از مالکان و مدیران نیاز به بیمه های اتش سوزی منازل و یا مسئولیت های مدنی همچون مسئولیت مدنی اسانسوز و مسئولیت مدنی هیئت مدیره نیاز پیدا کنند و با توجه به بالا بودن رضایت مردم از بیمه ما افرادی که میخواهند به تازگی بیمه نامه دریافت کنند این بیمه معتبر ( بیمه ما) را انتخاب میکنند.

    سوغات شهر قزوین پسته ، باقلوا و انواع شیرینی سنتی متنوع از جمله باقلوای لوزی ، باقلوای پیچ یا گل رز، شیرینی پادرازی ، نان نخودی قزوین (شیرینی نخودی)، نان چرخی ، نان برنجی (شیرنی برنجی) ، نان بادامی قزوین (شیرینی بادامی) ، شیرینی اتابکی (شیرینی ولیعهدی) ، نان قندی (شیرینی قندی) ، نان نازک (نازک پسته‌ای) است . بیمه ما در راستای حمایت از تولید کنندگان و اصناف شهر قزوین بیمه های مسئولیت را ارائه کرده است که بیمه گذاران میتوانند با خیال اسوده انهارا خریداری کرده و در صورت بروز حادثه های جانی و مالی که به دیگران در اثر کار انها وارد میشود ، از مزایای بیشمار ان استفاده کنند .

    ( بیمه ما با دارا بودن سطح توانگری مالی یک میتواند بیشترین میزان خسارات را پرداخت کند و در شرایط سخت در کنار بیمه گذاران خود میماند و در پرداخت خسارات به موقع عمل میکند )

    استان قزوین همواره یکی از مناطق لرزه خیز کشور بوده‌است و زلزله‌های بسیاری تاکنون در آن رخ داده‌است.  به دلیل شدید بودن زلزله ها در قزوین معمولا صدمات زیادی به ساختمان ها و جان افراد وارد میشود ، بسیاری از انسان ها جان عزیزان خود را در این زلزله ها از دست میدهند و انهایی که زنده میمانند برای تامین هزینه ادامه زندگی به مشکل بر میخورند.

    بیمه ما با ارائه دادن بیمه های عمر و سرمایه گذاری بارهزینه های زندگی را از دوش بازماندگان برمیدارد تا علاوه بر اینکه عزیز خود را از دست داده اند نگران اینده خود نباشند و برای ای پوشش تا سقف 1 میلیارد تومان پرداخت میکند. در کنار خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما تمتمی افراد میتوانند بیمه های اتش سوزی را به طور رایگان دریافت کنند تا در صورت وقوع حوادث ( سیل و زلزله و اتش سوزی ) بتوانند دوباره زندگی خود را بنا کنند.

    قزوین درای شهربازی و امکان تفریحی زیادی است که معروف ترین انها عبارت اند از:

    • شهربازی دالفک
    • شهربازی الغدیر
    • قلعه سحر امیز
    • شهربازی پارک ملت
    • شهربازی پارک دهخدا
    • دهکده حیات و طبیعت فدک
    • تله سی یژ

    مدیران این مکان ها و استفاده کنندگان از انها همگی نیازمند داشتن بیمه های مسئولیت مربوط به کار خود هستند برای مدیران و صاحبان این مکان ها بیمه های مسئولیت و اتش سوزی و برای استفاده کنندگان از انها بیمه های تکمیلی و حوادث الزامی است تا در صورت بروز حادثه بتوان هزینه هارا جبران کرد.

    در سال های اخیر قزوین جایگاه ویژه‌ای در بخش صنعتی کشور پیدا کرد. در حال حاضر استان قزوین با دارا بودن ۸ شهرک صنعتی به نام‌های البرز، لیا ، کاسپین ، آبیک ، حیدریه ، آراسنج ، خرمدشت ، حکیمیه ،و دو شهرک در حال احداث به نام‌های قزوین۲ و شال و نیز ۳ ناحیه صنعتی به نام‌های نیکوییه، الموت و بویین زهرا،ضمن فعالیت بیش از ۸۰۰ شرکت صنعتی، ایناستان از قطب‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود.برای تمامی کارخانه هایی که در شهرک های صنعتی  قزوین وجود دارد بیمه اتش سوزی واحد های صنعتی الزامی است تا خسارات وارده در صورت حادثه جبران شود .

    بیمه ما استان قزوین|بیمه ما استان قزوین|بیمه ما استان قزوین|بیمه ما استان قزوین

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x