بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در زنجان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما شعبه زنجان

    استان زنجان در شمال غربی ایران جای دارد و با استان های رشت و قزوین همسایه است . مرکز استان زنجان شهر زنجان است که پر جمعیت ترین شهر این استان است دیگر شهرهای این استان عبارت اند از : ابهر ، خرمدره ، قیدار، هیدج ، زرین رود ، نوربهار ، سلطانیه و… آب وهوای کوهستانی با زمستانی بسیار سرد و برفی و تابستانی دلپذیر و فصول بهار و تابستان بهترین زمان برای گذراندن اوقات فراغت در این استان هستند. میزان بارندگی در بهار و زمستان نسبت به سایر فصول در این استان بیشتر است. پ

    وشش گیاهی استان در مناطق مختلف متغیر بوده ولی در مجموع از جنگل‌ها و چراگاه‌هایی با چشم‌انداز زیبا تشکیل شده‌ است .  از غذاهای سنّتیِ این استان می‌توان به جغور بغور و آش ترش وکله جوش (کاله جوش) اشاره کرد . نان اردک، شیرینی شستی، سبزی غازیاغی، چاقو، چاروق و فرش زنجان (با طرحی معروف به ریز ماهی) از مهم‌ترین سوغات و صنایع دستی استان زنجان است.

    فرش افشار زنجان از قالی‌های ریزبافت و پشمی و از پرطرفدارترین فرش‌های ایرانی است و از مهم‌ترین فرش‌های صادراتی کشور به شمار می‌رود .  انجیر، برنج، انگور، زردآلو، سیب، لوبیا (منطقه هیدج)، خیار، پیاز، گردو، فندق و بادام، زیتون، انار و سیر از مهم‌ترین محصولات کشاورزی و نیز صادراتی آن است. همچنین در زمینه دامپروری صنعتی و تولید گوشت و شیر، در سطح كشور، جایگاه مخصوصی داشته و یكی از مهم‌ترین مراكز مرغداری كشور است.  

    هرساله تعداد زیادی مسافر از طریق تورهای مسافربری و یا به صورت جداگانه به این استان رفت و امد میکنند. این شرایط برای مسئولین تورها و رستوران داران و مدیران مراکز دیدنی اندکی باعث نگرانی است زیرا در صورت پیش امدن مشکل برای یکی از مسافران مسئولیت با انهاست.

    اگر اتفاقی در اثر خوردن غذای یکی از رستوران ها برای فردی پیش اید و مدیر رستوران یا ان مجموعه مسئول پرداخت خسارت به فرد است و یا اگر مشکلی در صورت دیدن یک مجموعه تفریحی پیش اید مسئولیت ان با مدیر مربوطه است . حتی این مشکل برای هتلداران و مراکز اقامتی جدی تر است .

    بیمه ما یکی از برترین شرکت های بیمه ای که هرساله دارای توانگری مالی یک است و پشتوانه قوی مانند باتک ملت دارد ، تمتمی ای مشافل و تمامی این حوادث را بیمه میکند و در صورت بروز خسارات حتی بیشترین خسارات را پرداخت میکند. از جمله بیمه های مسئولیت بیمه ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    بیمه نامه مسئولیت حرفه ای، مسئولیت مهندسان طراح بیمه ما ،بیمه محاسب و ناظر ساختمان بیمه ما ، بیمه مسئولیت مدیران مجموعه ورزشی در قبال مراجعه کنندگان بیمه ما ، بیمه مسئولیت بیمارستان ها و کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها بیمه ما ، بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان بیمه ما ، بیمه مسئولیت مدیران استخر و ناجيان غریق در قبال شناگران بیمه ما ، بیمه مسئولیت مدیران شهربازی‌ها و مکان های تفریحی بیمه ما،بیمه مسئولیت مدیران و مربیان مهد‌ کودک‌ها در قبال کودکان بیمه ما ،

    بیمه مسئولیت مدیران آموزشگاه‌ها در قبال دانشجویان و مراجعه کنندگان بیمه ما، بیمه مسئولیت شرکت‌های نصاب سیستم گازسوزبیمه ما ، بیمه مسئولیت بنگاه‌های مسافرتی (تورهای سیاحتی و زیارتی) بیمه ما ، بیمه مسئولیت مسئولان اردوی دانشجویی بیمه ما ، بیمه مسئولیت شرکت های نصب و نگهداری آسانسوربیمه ما ،

    بیمه مسئولیت بالابر برقی بیمه ما ، بیمه مسئولیت هتل داران بیمه ما ، بیمه مسئولیت مدیران واحدهای اقامتی بیمه ما ، بیمه مسئولیت ‌تعمیرگاه های مجاز خودرو در قبال مالکین اتومبیل بیمه ما، بیمه مسئولیت  دلالان رسمی بیمه ، بیمه مسئولیت سینماداران بیمه ما ، بیمه مسئولیت رستوران ها بیمه ما ، بیمه مسئولیت بازرسان فنی بیمه ما ، بیمه مسئولیت مسئولان اردوهای دانش آموزی و دانشجويی و داروخانه ها بیمه ما .

    بیمه ما شعبه زنجان|بیمه ما شعبه زنجان|بیمه ما شعبه زنجان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x