بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در کردستان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما استان کردستان

    استان کردستان در غرب ایران واقع شده است و مرکز ان استان سنندج است ، این استان با کشورعراق 200 کیلومتر مرز مشترک دارد ، کردستان از نظر وسعت رتبه شانزدهم را بین استان های ایران دارد . از لحاظ اقلیمی و طبیعی استان کردستان منطقه ‌ای کوهستانی می‌باشد ، که دشت‌های مرتفع و دره‌های پهن نیز در ان وجود دارد اختلاف ارتفاع بین دره ها و بلندی های این استان بسیار زیاد است و به 2400 متر میرسد .

    کردستان با دریا فاصله اش زیاد است، اما از طریق دره‌های عمیق ، به آب‌های آزاد جهان در جنوب و دریاچه‌های شمالی نظیر دریای خزر و دریاچه ارومیه راه دارد . سرچشمه بسیار از رودهای بزرگ در استان کردستان است . شهر های  سقز ، مریوان ، بانه ، بیجار ، کامیاران ، دلبران ، سرو اباد ، چناره و برده رشه از جمله شهر های استان کردستان هستند .

    بیش‌تر جنگل‌های استان دراطراف شهرهای بانه و مریوان  واقع شده و بعد از جنگل‌های شمال کشور در درجهٔ دوم اهمیت قرار دارد. در حال حاضر جنگل‌های استان به صورت درختچه و بوته‌های پراکنده درآمده‌است. معروف‌ترین درختان جنگلی این جنگل‌ها بلوط، گلابی، گردو، سیب وحشی، پسته وحشی، زالزالک، آلبالو جنگلی، نارون، افرا و درخت‌هایی مانند گز و بید وحشی در کنار رودخانه است.

    با توجه به اینکه استان کردستان مرز مشترک با عراق دارد و همواره صادرات به این کشور صورت میگیرد و بیشتر این صادرات به صورت زمینی انجام میپذیرد و به همین علت ریسک تصادفات جاده ای و از بین رفتن تمامی محصولات بیشتر میشود و شرکت یا راننده  مسئول پرداخت خسارات است ، مبلغ این خسارات گاهی بسیار زیاد میشود در صورتی که فرد مسئول توانایی پرداخت این خسارات را ندارد.

    در این حالت بهتر است شرکت و یا راننده بیمه بابری ، بیمه  ما را خریداری کنند.در این بیمه نامه بر اساس ویژگی های وسیله مورد نظر بیمه صادر میشود تا در صورت صدمه دیدن بار بیمه تا سقف مشخص شده را به فرد خسارت دیده پرداخت کند.

    در کنار بیمه بری ماشین تمامی راننده هایی که مسئول جابجایی محصولات هستند نیز به بیمه نیاز دارند ، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما از بهترین بیمه های کشور برای سرمایه گذاری است . این بیمه نامه جدا از پوشش سرمایه گذاری که به صورت روز شما به ان سود تعلق میگیرد پوشش های حادثه را نیز دارد که اگر زمانی راننده دچار نقص عضو یا فوت در اثر واژگونی ماشین یا دیگر مشکلات شد مبلغ بالایی به او یا خانواده اش تحویل داده میشود.

    حتی با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما در صورت بروز مشکلاتی که موجب نقص عضو و از کار افتادگی دائم شود ، از پرداخت حق بیمه تا پایان مدت قرارداد معاف و مستمری ماهانه به فرد تعلق میگیرد. همچنین متقاضیان عزیز میتوانند بیمه های مربوط به ماشین یعنی بیمه های بدنه و شخص ثالث را نیز برای وسیله نقلیه خود از بیمه ما دریافت کنند.

    با دریافت بیمه های عمر و سرمایه گذاری تمامی مردم استان کردستان در تمامی شهر (بانه ، مریوان ، سقز و… ) میتوانند بیمه تکمیلی بیمه ما را بدون نیاز به داشتن بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمان برای خود و خانواده خریداری کنند. برای بیمه تکمیلی شرکت بیمه ما نیازی نیست که فرد از طریق سازمان یا ارگان خاصی بیمه شود و تنها کافی است بیمه عمر و سرمایه گذاری را از بیمه ما خریداری کند.

    بسته به حق بیمه پرداختی بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بیمه گذاران پوشش های بیمه ای ، برای بیمه تکمیلی متفاوت است. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات لازم درباره مراکز درمانی تحت پوشش بیمه ما و یا چگونگی دریافت مبلغ هزینه شده بیمه تکمیلی به سایت www.bimema.ir  مراجعه کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

    بیمه ما استان کردستان|بیمه ما استان کردستان|بیمه ما استان کردستان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x