بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در آبادان کجاست؟

بیمه ما در آبادان
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما در آبادان

    “Ma” Insurance in Abadan City

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است

    و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد. شرکت بیمه ما بیست و سومین شرکت بیمه در ایران است

    این شرکت توسط جواد فرشباف ماهریان رئیس کل وقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نامگذای شده است. شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه

    در راستای ارائه خدمات در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی با اهداف (ایجاد ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت صنعت بیمه کشور، کسب سهام بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازار یابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیر دولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی در سه سال اول فعالیت، حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه خدمات بیمه ای مطلوب و مناسب) فعالیت می کند و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

    در رتبه بندی سال 1396 هجری شمسی شرکت های برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه ما در میان دویست شرکت برتر ایران رتبه 151 را بدست آورد. همچنین طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1396 شرکت بیمه “ما” بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت های بیمه در سرزمین اصلی به خود اختصاص داده است. شرکت بیمه ما در سال 1390در لیست شرکت‌های ثبت‌شده کشور وارد و در تیرماه نود نیز با مجوز شماره 13763 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی وارد عرصه خدمات بیمه‌ای کشور شده است.

    از آن تاریخ تاکنون توانسته است با به‌کارگیری نیروی انسانی كارآمد و بهره‌گیری از كارشناسان متخصص در صنعت بیمه، به جایگاه خوبی در میان شرکت‌های بیمه دست یابد. شركت بیمه “ما” هم‌اکنون با بیش از 40 شعبه و 2000 نماینده در سراسر كشور در انواع رشته‌های بیمه فعالیت می‌کند و آماده خدمت‌رسانی به بیمه‌گزاران محترم است.

    استان خوزستان

    استان خوزستان دارای مساحتی حدود 64236 کیلومتر مربع است این استان در جنوب غربی کشور موقعیت دارد و مرکز آن شهر زیبای اهواز است. از نظر عوارض طبیعی شمال و شرق خوزستان را سلسله جبال زاگرس فراگرفته که ارتفاعات آن در جهت جنوب غربی کاهش می‌یابد، به ‌طوری که در نواحی جنوب ‌تر به صورت تپه ماهورهایی نمایان می‌شود. استان خوزستان از نظر پستی و بلندی  به دو منطقه کوهستانی و جلگه‌ای تقسیم شده است منطقه‌ کوهستانی آن در شمال و شرق استان قرار گرفته و منطقه جلگه‌ای آن از جنوب دزفول، مسجد سلیمان، رامهرمز و بهبهان آغاز و تا کرانه‌های خلیج ‌فارس و اروند رود ادامه دارد.

    جمعیت استان خوزستان 3،746،772 نفر است این استان که در جنوب غربی ایران در جوار خلیج فارس و اروند رود قرار دارد این استان مرکز استخراج نفت ایران است.

    در سال 1308 خورشیدی نخستین چاه نفت ایران توسط گروه بریتانیایی به سرپرستی ویلیام ناکس دارسی در شهر مسجد سلیمان در خوزستان حفر و نفت آن استخراج شد. این چاه که به «چاه شماره یک» مشهور است، نخستین چاه نفت در جهان است که از آن در مقیاس صنعتی نفت استخراج شد، حفر و استخراج نفت از این چاه اولین گام در تاسیس صنعت نفت کشور و شرکت نفت انگلوپرشین بوده ‌است.

    استان خوزستان آب و هوای مختلف دارد. آب و هوایی نیمه ‌بیابانی که شهرهای خرمشهر، آبادان، هندیجان، ماهشهر، دشت‌آزادگان و نواحی دزفول، بهبهان، رامهرمز، شوشتر و نواحی شمال اهواز را در بر می‌گیرد.آب وهوای استپ گرم که نواحی شمال بهبهان، دزفول، رامهرمز، شوشتر و شمال اهواز را دربرمی‌گیرد.

    این استان تحت‌ تأثیر سه‌ نوع باد قرار دارد: اولین باد، جریان سرد نواحی کوهستانی و دومین باد (شرجی)، جریان گرم و رطوبی از خلیج ‌فارس است که به سوی جلگه می‌وزد. سومین‌ باد هم از سوی عربستان می‌وزد و همیشه مقداری شن و خاک و رطوبت به همراه دارد.

    بیمه ما در آبادان
    بیمه ما در آبادان

    آبادان

    آبادان یکی از شهرهای استان خوزستان است. این شهر به دلیل راهبردی بودن، داشتن پالایشگاه نفت و پتروشیمی و داشتن مرز مشترک با کشور عراق، یکی از شهرهای مهم کشور است. پالایشگاه نفت آبادان که جز بزرگ ترین پالایشگاه های جهان است در این شهر قرار دارد. این شهر از شرق و جنوب به خلیج فارس، از غرب و جنوب غرب به کشور عراق، از شمال غرب به خرمشهر و از شمال به شادگان محدود شده است.

    آبادان دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. این شهر قبل از حمله عراق به ایران یکی از زیباترین شهرهای کشور به شمار می رفت.

    اقتصاد آبادان بر پایه صنعت نفت و پالایشگاه نفت این شهر و منطقه آزاد اروند صید و صیادی، صنایع دستی، صنایع دریایی، احرام بافی، قالی بافی، گلیم بافی، سفالگری و … قرار گرفته است. ماهی، میگو و ادویه مهم ترین سوغات این شهر است. مردم آبادان به زبان های فارسی، عربی و لری صحبت می کنند. بهمن شیر یا بهمن اردشیر گرفته شده از نام نخستین شاه ساسانی نام قدیمی این شهر بوده است. این شهر در دوره ناصرالدین شاه توسط امپراطوری عثمانی اشغال شد. زیرا این امپراطوری همیشه بر خرمشهر و آبادان ادعای مالیک داشت.

    جاهای دیدنی و تاریخی آبادان:

    • مسجد رنگونی ها
    • کلیسای سورت گاراپت
    • موزه بنزین خانه آبادان
    • زیارتگاه سید عباس
    • سیتی سنتر آبادان

     

    • بازار ماهی فروشان آبادان
    • پل کابلی امام رضا آبادان
    • بازار ته لنجی آبادان
    • بازار کویتی ها
    • رودخانه بهمنشیر

     

    • سینما رکس
    • بازارچه مرزی اروند کنار
    • پالایشگاه نفت آبادان
    • موزه آبادان
    • بازار شب آبادان

     

    • مجتمع تجاری الماس جنوب آبادان
    • بازار مرکزی آبادان
    • مجتمع تجاری جزیره
    • سینما نفت
    • مقام خضر نبی

     

    گفتنی ها در مورد این استان و این شهرستان زیبای کشور زیاد است در کل تمام شهرهای کشور مناطق و جاهای دیدنی زیبایی دارند که وصف آن ها در این مقاله ها بسیار کم است. شرکت بیمه ما در تمام نقاط کشور جهت سهولت شما نمایندگی دارد پس با مراجعه به آدرس (https://bimema.ir) با ما به تماس شوید.

    شرکت بیمه ما مانند تمام نقاط دیگر کشور و جهت سهولت و دسترسی مشتریان در استان خوزستان نیز شعب و نمایندگی دارد تمامی ساکنین این استان میتوانند به صورت انفرادی و گروهی از بیمه نامه های تکمیلی، درمان و أنواع دیگر بیمه نامه های شرکت بیمه “ما” استفاده کنند. بیمه ما جزو معدود بیمه هایی است که امکان ببیمه تکمیلی انفرادی را برای متقاضیان فراهم میکند.

    بیمه ما در آبادان
    بیمه ما در آبادان

    شعب و نمایندگی بیمه “ما” در آبادان

     

    شرکت بیمه “ما ” در راستای دسترسی آسان مشتریان به خدمات و سهولت در تمام امورات مربوط بیمه برای مشتریان محترم خود از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ ننموده شرکت بیمه “ما” مانند سایر استان های کشور بخاطر خدمت به مشتریان و سهولت در امور بیمه برای مردم عزیز استان خوزستان و شهرستان های آن همچنان در شهر آبادان، دارای نمایندگی های متعدد است.

    همچنین شرکت بیمه ما جهت سهولت و دسترسی آسان مشتریان این شرکت دارای چندین نمایندگی در شهرهای دیگر این استان نیز است.

     

    آیا شما در آبادان زندگی می کنید؟

    آیا شما اهل آبادان هستید؟

    در کل مهم نیست در کدام استان کشور زندگی می کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع بیمه نامه به وبسایت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و برای مشاور و صحبت با متخصصین فنی و کارمندان شرکت بیمه “ما” به شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x