بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما بانک ملت چیست؟

بیمه ما بانک ملت چیست؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما بانک ملت چیست؟

    شرکت بیمه “ما” یکی از با اعتبارترین و شناخته ترین شرکت های بیمه در کشور است که در سال های اخیر دست آوردهای زیادی داشته و توانسته است اعتمادی تعداد کثیری از مردم عزیز کشور را به خود جلب کند. شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی )

    در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد. شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه فعالیت می کند و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

    بانک ملت

    بانک ملت در تاریخ 31 تیر 1359 به موجب مصوبه 29 آذر 1358 تشکیل و در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی آن از همان تاریخ آغاز شد. سرمایه اولی بانک ملت با ادغام بانک ها به 35 میلیاد و 500 میلیون ریال رسید.

    و به تاریه 17 فروردین سال 1387 شخصیت حقوقی این بانک به سهامی عام تبدیل گردید. سرمایه این بانک در حال حاضر 262043 میلیارد ریال است که یکی از بزرگ ترین بانک های کشور که در چارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند محسوب می شود.

    توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهبود کیفیت خدمات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود شاخص های عملکرد و توسعه منابع انسانی مهم ترین راهبردهای این بانک هستند. اهدافی چون بهره وری بانک و رشد آن، ارائه خدمات و سوددهی، شناخت نیازها، دسته بندی مشتریان، فرآیندهای مربوط به سود، آموزش های استراتیژی محور، فن آوری نوین بانکی، همسو سازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی از جمله مهم ترین راهبردهای بانک ملت ترسیم شده است.

    بیمه ما بانک ملت چیست؟
    بیمه ما بانک ملت چیست؟

    لازم به ذکر است تنها بیمه مربوط به بانک ملت شرکت بیمه “ما” است و این بانک هیچ نوع شرکت بیمه دیگری ندارد.

    همچنین طبق اعلان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شرکت بیمه “ما” در سال 1401 نیز برای یازدهمین سال متوالی رتبه یک توانگری مالی را کسب کرد. لازم به ذکر است سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است پس فرصت را از دست ندهید.

    ویژگی های بیمه ما:

    • بیمه ما بالاترین رتبه توانگری مالی را در میان شرکت های بیمه مختلف طی یازده سال متوالی داشته و دارد
    • سقف پوشش های بیمه ما نسبت به تمام شرکت های بیمه در کشور بالاتر است
    • شرکت بیمه ما در رتبه بندی برترین شرکت های ایران توانسته است رتبه 151 را کسب کند

     

    • بالاترین بیمه های صادر شده شرکت بیمه ما بیمه آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و بیمه عمر می باشد
    • همچنین بیمه ما در ارائه انواع خدمات بیمه های همچون بیمه مسئولیت، مهندسی، آتش سوزی، انرژی، اشخاص، خودرو، باربری و هواپیما فعال می باشد
    • در حال حاضر بیمه ما دارای بیش از 44 شعبه و 2000 نماینده فعال در سراسر کشور است

     

    وظیفه و رسالت کلی شرکت بیمه ما:

    • ارزش آفرینی برای همه ذی‌نفعان و کمک به شکوفایی اقتصاد ملی از طریق ایجاد اطمینان در چرخه فعالیت های اقتصادی کشور
    • ارائه خدمات بیمه ای در دو بخش بیمه های زندگی و غیر زندگی در سراسر کشور از طریق ایجاد شبکه توزیع گسترده

     

    • عرضه پوشش های بیمه های خرد با قیمت های ارزان و پوشش های بیمه های کلان با قیمت های رقابتی
    • ارزش آفرینی و ایجاد هم افزایی از یکپارچه کردن و گرد آوری حق بیمه ها
    • ایجاد تعاملات منطقی و سازنده با نهادهای نظارتی و فعالین صنعت بیمه

    اگر می خواهید بیمه ای متفاوت، با پوشش های وسیع و بهترین خدمات در کشور را داشته باشید پس همین حالا به وبسایت بیمه ما سری بزنید، اگر سوال، پیشنهاد و یا هم طرحی دارید می توانید با ما در میان گذارید. برای اطلاعات بیشتر صفحه اینترنت تلفن هوشمند خود و یا هم کامپیوتر خود را باز کنید و آدرس ((https://bimema.ir را وارد کنید. تا از تازه ترین های بیمه اطلاعات به دست آورده و یا هم بیمه مورد نظر خود را متناسب با شرایط خود خریداری کنید.

    بیمه ما بانک ملت چیست؟
    بیمه ما بانک ملت چیست؟

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : (https://bimema.ir/life-insurance/) در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” ((https://bimema.ir مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    راه های ارتباطی و مشاوره با کارشناسان بیمه ما:

    تماس و مشاوره

    ۰۲۱-۶۶۸۵۹۶۸۱

    ۰۲۱-۶۶۶۷۶۱۲۴

    ۰۲۱-۶۶۸۹۲۴۵۱

    ۰۲۱-۶۶۸۳۱۸۴۵

    ۰۲۱-۶۶۸۶۴۵۱۸

    ۰۲۱-۶۶۸۴۵۸۰۳

    ۰۹۱۲-۲۶۱۹۵۰۹

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x