بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه عمر ما یا پاسارگاد

بیمه عمر ما یا پاسارگاد
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه عمر ما یا پاسارگاد

    بیمه عمر “ما”

    بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامعه) عبارت از ترکیبی از یک بیمه عمر و یک اندوخته سرمایه گذاری می باشد که علاوه بر ارائه پوشش خطر فوت و برخی پوشش های اضافی، درآمدهایی را با تضمین یک نرخ سود سرمایه گذاری مشخص در زمان حیات نصیب شخص بیمه گذار می نماید.

    مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” چیست؟

    • فراهم سازی امکان یک سرمایه گذاری تضمین شده با بهترین سود
    • فراهم سازی دریافت مستمری در سن بازنشستگی و یا از کار افتادگی
    • در اختیار قرار دادن یک بیمه درمان تکمیلی در بیماری های خاص

     

    • بهترین و بزرگترین حامی و پشتیبان خانواده و بازماندگان در صورت فوت
    • از سود سرمایه خود که در شرکت بیمه است می توانید در مواقعی که سرمایه خود را در زندگی از دست داده اید استفاده کنید
    • دریافت وام بدون نیاز به ضامن و یا وثیقه، بیمه نامه شما ضامن شما است
    بیمه عمر ما یا پاسارگاد
    بیمه عمر ما یا پاسارگاد

    سقف پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح جامع شرکت بیمه “ما”:

    • سقف تعهد پوشش فوت به هر علت در بیمه عمر شرکت بیمه “ما” 2 میلیارد تومان می باشد.
    • سقف تعهد پوشش فوت ناشی از حادثه در بیمه عمر شرکت بیمه “ما” 4 میلیارد تومان می باشد
    • سقف تعهد پوشش نقص عضو ناشی از حادثه در بیمه عمر شرکت بیمه “ما” 2 میلیارد تومان می باشد.

     

    • سقف تعهد پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه در بیمه عمر شرکت بیمه “ما” 500 میلیون تومان است.
    • پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه بر اثر از کار افتادگی کامل و دائم
    • پوشش مستمری بیکاری در صورت از کار افتادگی کامل و دائم ناشی از بیماری یا حادثه
    • پوشش غرامت بیماری های خاص در بیمه عمر شرکت بیمه “ما” مبلغ 500 میلیون تومان است

    مشارکت در منافع:

    در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بیمه گذار علاوه بر سود علی الحساب تضمینی در 90% منافع حاصل از سرمایه گذاری شرکت بیمه بر روی ذخیره بیمه نامه مشارکت داشته و این مشارکت به صورت افزایش اندوحته سرمایه گذاری به استفاده کننده از بیمه نامه پرداخت می گردد.

    منظور بیمه گران از قراردادهایی با مشارکت آن است که در پایان مدت بیمه علاوه بر سرمایه و اندوخته اولیه، مبلغی اضافه به بیمه گذار پرداخت شود تا از این راه تا حد ممکن آثار تورم خنثی شود و مزایای بیمه های عمر جالبتر و بیشتر باشد. عمل مشارکت درمنافع موجب می گردد که قسمت بزرگی از سود قرارداد ها به دارندگان آن برگشت داده شود که این ابزاری برای تعدیل و تصحیح نرخ سود می باشد.

    سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری ذخایر بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری با توجه به عواملی نظیر طول دوره مشارکت بیمه گذار در پرداخت حق بیمه طی سال مالی و همچنین زمان پرداخت حق بیمه (قبل یا بعد از سر رسید اقساط) توزیع می شود. مشارکت در منافع سودی علاوه بر نرخ بهره (سود) فنی است که در محاسبات لحاظ می گردد و در محاسبه و پرداخت سرمایه به صورت تضمینی، به بیمه گذار منعکس می شود.

    بیمه عمر ما یا پاسارگاد
    بیمه عمر ما یا پاسارگاد

    بیمه عمر پاسارگاد

    از جمله شرکت‌های خصوصی بیمه در ارائه خدمات بیمه‌ای در کشور است سرمایه این شرکت بالغ بر ۱۱۳ میلیارد تومان است و در تمام رشته‌های بیمه‌ای فعالیت دارد که شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه حوادث، بیمه باربری، بیمه مسافرتی، بیمه مهندسی و سایر بیمه‌ها می‌شود. طبق آمار ارائه شده از سوی بیمه مرکزی در سال 1397 سهم بیمه پاسارگارد از کل صنعت بیمه معادل 5.1% بوده است.

    این شرکت با دریافت مبالغ حق بیمه، اولاً  بیمه شده را در مقابل خطر فوت بیمه می کند و ثانیاً مازاد مبالغ دریافتی را سرمایه گذاری کرده و نرخ سود آن را تا حد مشخص نرخ بهره فنی تضمین نموده و چنانچه سود بیشتری از سرمایه گذاری بدست آورد بخشی از آن را به عنوان مشارکت در منافع به بیمه گذار می دهد.

    خصوصیات بیمه عمر پاسارگاد:

    • سرمایه بیمه عمر، ضریبی از میزان قدرت پرداخت حق بیمه ی بیمه گذار در ماه است
    • در نحوه پرداخت حق بیمه این شرکت پیش بینی شده است که بیمه گذار بتواند حق بیمه را بتواند به صورت تلفیقی از روش یکجا به صورت سپرده گذاری نزد شرکت بیمه و اقساطی پرداخت نماید.
    • مدت بیمه نامه عمر در این شرکت می تواند از 5 سال الی 30 سال درخواست گردد.

     

    • برای مقابله نمودن با تورم فرضی نظر به درخواست شخص بیمه گذار مبلغ حق بیمه می تواند به میزان 3 تا 50 درصد در هر سال نسبت به سال قبل افزایش یابد.
    • اندوخته حاصل شده از محل بیمه نامه متعلق به بیمه گذار است و در طول مدت بیمه نامه او حق دارد این اندوخته را به طور کامل برداشت (بازخرید) و یا همان را به صورت وام دریافت کند. البته پس از سپری شدن 6 ماه از زمان صدور و پرداخت حداقل 6 ماه حق بیمه.
    • این شرکت بیمه متعهد است که سود ناشی از مشارکت در منافع حاصل از سرمایه خود را علاوه بر سرمایه بیمه به بیمه گذار پرداخت نماید.

     

    • اگر بیمه گذار درخواست افزایش پرداخت حق بیمه بین 3 تا 50 درصد را در سال های بعد نماید مطابق آن می تواند درصد سرمایه بیمه عمر را نیز بین 3 تا 25 درصد افزایش دهد. همچنین می توان حق بیمه را درخواست نمود ولی سرمایه بیمه عمر را ثابت نگه داشت.
    • حق بیمه این قرار داد می تواند به روش ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا هم سالانه پرداخت گردد.

     

    • چنانچه بیمه شده طی مدت بیمه نامه به علت حادثه فوت نماید این شرکت معادل 3،2 و یا 4 برابر سرمایه بیمه عمر تا سقف 400,000,000 تومان پرداخت خواهد کرد.
    • همچنین میزان 2،1 تا 3 تا سقف 400,000,00 تومان مبلغ نقص عضو و از کار افتادگی در اثر حادثه تحت پوشش بیمه نامه عمر شرکت بیمه پاسارگاد است
    • هزینه پزشکی بیمه نامه عمر این شرکت به میزان 5 تا 10 درصد است و سقف نهایی تعهد آن مبلغ 40,000,000 تومان است.
    بیمه عمر ما یا پاسارگاد
    بیمه عمر ما یا پاسارگاد

    سخن آخر

    اگر به یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود فکر می کنید. پس در این صورت نیز بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” بهترین انتخاب است شرکت بیمه “ما” سالانه به حساب مشتریان خود سودهای بسیار بالایی نسبت به تمام شرکت های بیمه در کشور پرداخت کرده است.

    شرکت بیمه ما یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند.

    سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه ما هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است طوری که این پوشش ها را در بالا برای شما شرح دادیم.

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : (https://bimema.ir/life-insurance/) در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” (https://bimema.ir )مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x