بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

آیا بیمه عمر ما معتبر است؟| 5 دلیل برای معتبر بودن بیمه عمر ما

بیمه عمر ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • آیا بیمه عمر ما معتبر است؟

    بیمه عمری یک نوع بیمه است که علاوه بر داشتن پوشش های بیمه ای، جنبه سرمایه گذاری برای سال های پیری و برای کودکان در سال های نوجوانی را دارد  و علاوه بر آن پوشش های آن باید به اندازه خوب باشند تا اگر حادثه ای رخ داد بتواند تمام هزینه ها را در کوتاه ترین زمان ممکن جبران کند.

    پس در این شرایط خرید بیمه ای باید از یک شرکت بیمه ای معتبر  که خود را در سال های فعالیتش ثابت کرده است صورت گیرد، و حتما باید سودی که در سال های گذشته به بیمه گذارانش داده است را به طور کامل بررسی کنید، زیرا عملکرد شرکت های بیمه در سال های قبل نشان دهنده عملکرد آنها در آینده است.

    سوالی که ممکن است با بررسی شرکت های بیمه ای مختلف در ذهن شما ایجاد شود این است که آیا بیمه عمر ما معتبر است؟ برای پاسخ به این سوال شرکت بیمه ما را برای شما به طور کامل بررسی می کینم و از سرمایه گذاران و پشتوانه های او برای شما میگوییم تا بتوانید با خیال راحت از این شرکت بیمه ای، بیمه عمر را برای خود و خانوادتان خریداری کنید.

    شرکت بیمه ما به‌ عنوان یک شرکت خصوصی از سال 1390 فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرد، 10 درصد سهام این شرکت متعلق به بانک ملت است که بزرگترین سهامدارن آن است. این شرکت که توانسته در این مدت به دلیل سود های بالایی به بیمه های عمر خود اختصاص میدهد و همچنین پرداخت خسارات وارد شده در تمامی زمینه های بیمه ای به بیمه گذاران خود جایگاه مناسبی را کسب کند در حال حاضر بیش از 40  شعبه و 1000 نماینده فعال در سراسر کشور دارد.

    بیمه عمر ما
    بیمه عمر ما| بیمه عمر بیمه ما معتبر است| بیمه سرمایه گذاری بیمه ما|

    سطح توانگری مالی بیمه ما:

    توانگری مالی یک شاخص بسیار مهم در ارزیابی شرکت بیمه است. توانگری مالی شرکت‌ های بیمه توسط بیمه مرکزی بررسی و هر سال اعلام می ‌شود. اگر شرکت بیمه‌ ای که می‌ خواهید انتخاب کنید؛ توانگری بالای  100 دارد، نشان از عملکرد مثبت آن شرکت است؛ توانگری مالی یعنی آیا شرکت بیمه توانایی عمل به تعهدات خود را دارد یا خیر.

    بیمه ما توانسته در سال های گذشته یعنی از زمان تاسیس تا به حال توانگری بالای 100 را کسب کند و هر سال جر برترین شرکت های بیمه ای از نظر بیمه مرکزی با توانگری مالی 1 قرار گیرد، علاوه بر توانگری مالی  یک توانسته مجوز بیمه های اتکایی را نیز برای خود کسب  کند که با این مجوز میتواند شرکت های بیمه ای دیگر را نیز بیمه کند.

    سرمایه گذاری و سوددهی در بیمه ما:

    سرمایه‌ گذاری یکی از پوشش‌ های اصلی بیمه عمر محسوب می‌ شود، حتماً می‌ دانید 2 نوع سود به‌ حق بیمه ‌هایی که پرداخت می ‌کنید تعلق می‌ گیرد! سود تضمینی که از طرف بیمه مرکزی اعلام می‌ شود و نرخی ثابت است؛ در حال حاضر بیمه‌ مرکزی سود تضمین‌ شده را برای 2 سال اول 16 درصد 2 سال دوم 13 درصد و سال‌ های بعدی ۱۰ درصد اعلام کرده است.

    در بیمه ‌نامه‌ های عمر و سرمایه ‌گذاری به‌ غیر از سودی که به اصل پول بیمه‌ گذار تعلق می‌ گیرد؛ به سود آن نیز سود تعلق می‌ گیرد که به آن سود مرکب می‌گویند، بیمه ما توانسته برای چند سال پیاپی رکورد سود مشارکت در منافع را در بین شرکت های بیمه ای بشکند و حتی در سال 1399 به بیمه گذاران خود 41 درصد سود پرداخت کرد.

    پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری در بیمه ما:

    بیمه ما بالاترین سقف پوشش های بیمه ای را در بین شرکت های بیمه ای خصوصی و دولتی دارد و این نشان دهنده برتری بیمه ما نسبت به دیگران است. در ادامه پوشش های بیمه ای شرکت بیمه ما را به اختصار به شما معرفی میکنیم:

    1. اصلی ترین پوشش بیمه عمر ، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی ماهانه و سالانه  هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد.
    2. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌ های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت  وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.
    بیمه عمر ما
    بیمه عمر ما| بیمه عمر بیمه ما معتبر است| بیمه سرمایه گذاری بیمه ما|
    1. بعد از گذشت 2 سال و پرداخت کامل حق بیمه خود به میزان 90 درصد اندوخته خود میتوانید از بیمه نامه خود وام دریافت نمایند تا در مشکلات زندگی و زمانی که به فکر خرید خانه، طلا، خودرو، و … هستند نیاز نباشد از دیگران مبلغی را قرض بگیرند.
    2. پوشش بیماری ها خاص که در این سال ها به دلیل زیاد شدن سرطان ها بسیار لازم شده است به این صورت است که هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود.

    منظور از بیماری‌ های خاص در شرکت بیمه ما، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتوان در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.

    1. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر فرد در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود

    شرکت بیمه ما دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند، با این وجود بیمه عمر ما معتبر است.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x