بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

امن ترین ماشین های موجود در ایران برای رانندگی درون و برون شهری

امن ترین ماشین ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • امن ترین ماشین های موجود در ایران برای رانندگی درون و برون شهری

    ایمنی خودرو از مهمترین ویژگی هایی است که بعد از پیدا کردن خودرو متناسب با بودجه ای که داریم به آن توجه کنیم، اگر خودرویی که خریداری میکنیم از ایمنی مناسبی برخوردار نباشد جان خودمان و خانوادمان در خطر می افتد زیرا ممکن است به دلایل مختلف در جاده دچار نقص فنی شود و همین نقص فنی باعث تصادفات سنگین شود.

    در ادامه این نوشته خودروهای ایرانی و خارجی را به شما معرفی می کنیم که داری امنیت بسیار بالایی هستند و میتوانند، هنگام رانندگی حتی در شرایط سخن از جان شما و عزیزانتان مراقبت کنند، البته داشتن بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث باعث میشود که در شرایط سخت و خطرناکی که پیش می آید هم از جان و هم از سرمایه خود محافظت کنید .

    1. مزدا 3 ساخت ژاپن:

    مزدا 3 از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است، این خودرو موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه ایمنی اروپا شده است؛ کروز کنترل تطبیقی، وجود 6 کیسه هوا در کابین، ترمز اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، چراغ جلوی تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط یعنی که سیستم ایمنی ماشین کاملا استاندارد است.

    امن ترین ماشین ها
    امن ترین ماشین ها| امن ترین ماشین ها در ایران|امن ترین ماشین ها در جهان|
    1. مگان ساخت فرانسه:

    خودروی مگان ساخت کمپانی رنو کشور فرانسه است. این ماشین در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد، مگان توانست با کسب 5 ستاره از موسسه ایمنی اروپا اولین خودروی کاملا ایمن بازار ایران باشد. وجود ترمز های دیسکی در چهار چرخ، مجهز بودن به سیستم‌ های ترمز ABS و EBD و 2 عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو ایمنی هرچه بیشتر آن را تضمین می ‌کند.

    1. کیا سراتو ساخت کره:

    سراتو ساخت کشور کره است و در بازار ایران هم مونتاژ کشور کره و هم ساخت شرکت سایپا به فروش می ‌رسد. این خودرو در فهرست امن ترین ماشین های ایران قرار گرفته است که بدنه مستحکم این خودرو نکته قوت آن در ایمنی آن محسوب می ‌شود. برای این خودرو ترمز ضد قفل ABS و ترمز کمکی EBD در نظر گرفته شده است؛ در طراحی مدل جدید این خودرو نیز ستون ‌های مستحکم ‌تری استفاده شده تا زمانی که تصادفات جاده ای رخ میدهد مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

    1. رنو تسلیمان ساخت فرانسه:

    تلیسمان ساخت کشور فرانسه است و از بهترین محصولات کمپانی رنو محسوب می‌ شود، این خودرو دارای 6 کیسه هوای جانبی و پرده‌ ای است که سلامت سرنشینان را به هنگام تصادفات تا حد زیادی تضمین می ‌کنند. وجود سنسور محدود کننده سرعت نیز از دیگر ویژگی‌ های مثبت این خودرو است، سیستم کنترل پایداری رنو تلیسمان نیز به‌ خوبی کار می ‌کند و تعادل آن را حفظ می‌ کند.

    1. تارا ساخت ایران خودرو:

    جدید‌ ترین محصول شرکت ایران خودرو نسبت به سایر محصولات این شرکت بیشترین ایمنی را دارد؛ استاندارد حفاظت از عابر پیاده، سیستم ترمز ضد قفلABS ،EBD ، HSA، ESC ،TCS ،TPMS، استفاده از ورق ‌های دو فازی با استحکام بالا، سیستم قطع سوخت خودکار و برخورداری از سه کمربند سه نقطه ‌ای برای ایمنی تمامی سرنشینان عقب خودرو تارا را به یکی از امن ‌ترین ماشین‌ های داخلی تبدیل کرده است، که البته قیمت آن هم به نسبت بالا تر است.

    1. شاهین ساخت سایپا:

    شاهین که از نظر ایمنی و به دلیل سال ساخت مشابه با تارا رقابت می ‌کند محصول شرکت سایپا است. برای ایمنی هرچه بیشتر این ماشین بدنه این خودرو از جنس فولاد با استحکام شناخته شده که ایمنی آن را تا حد بسیار زیادی بالا برده است.

    امن ترین ماشین ها
    امن ترین ماشین ها| امن ترین ماشین ها در ایران|امن ترین ماشین ها در جهان|

    شاهین را میتوان ایمن ترین خودروی ملی در سال 1400 – 1401 دانست. این خودرو توانسته در تست‌ های ایمنی بین‌ المللی سربلند بیرون آید و امتیاز قبال توجهی کسب کند. شاهین به هنگام وارد شدن ضربه می ‌تواند تعادل خود را به‌ خوبی حفظ کند و همچنین ستون‌ ها و سقف آن نیز دارای ثبات و استحکام بسیار خوبی هستند. این عوامل باعث شده‌ اند تا شاهین به بهترین ماشین ایرانی از نظر امنیت تبدیل شود و قیمت آن نیز مانند تارا بالا تر از سایر خودرو های داخلی است.

    با وجود مقاومت بالایی که این خودرو ها چه داخلی و چه خارجی دارند اما بازهم همه آنها نیاز به بیمه بدنه و شخص ثالث دارند، زیرا خطرات دزدی و یا تصادف های ناخواسته و بسیاری دیگر از حوادث وجود دارد که داشتن این بیمه ها را برای دارندگان وسایل نقلیه مهم میکند.

    البته بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است و تمامی وسایل نقلیه موتوری باید این بیمه نامه را داشته باشند در غیر این صورت باید جریمه بسیار سنگینی را پرداخت کنند، خرید بیمه شخص ثالث از شرکتی که تخفیف های مناسبی را ارائه میدهد و نیز پرداخت خسارت آن بسیار سریع است از مهمترین موارد است.

    از کدام شرکت بیمه ای میتوان بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث را با تخفیفات بالا و پوشش های مناسب خریداری کرد؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی و بیمه های خودرو مانند شخص ثالث و بدنه به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x