بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه عمر ما در غرب تهران

بیمه عمر ما در غرب تهران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه عمر ما در غرب تهران

    شرکت بیمه “ما”

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است

    و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد. شرکت بیمه ما بیست و سومین شرکت بیمه در ایران است این شرکت توسط جواد فرشباف ماهریان رئیس کل وقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نامگذای شده است. شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه فعالیت می کند.

    بیمه عمر ما در غرب تهران
    بیمه عمر ما در غرب تهران

    زمینه‌های فعالیت شرکت بیمه ما

    شرکت بیمه “ما” بنا بر مجوز بیمه مرکزی ایران و با توجه به نوع فعالیت و توان مالی اجازه صدور و ارائه انواع خدمات بیمه‌ای از قبیل بیمه آتش‌سوزی، بیمه اتومبیل اعم از بیمه بدنه خودرو و بیمه شخص ثالث، مسئولیت، مهندسی، نفت و انرژی، انواع بیمه اشخاص، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، باربری کشتی و هواپیما را دارد.

    معروف ‌ترین و پرفروش‌ترین بیمه ‌نامه‌ی شرکت “بیمه ما” بیمه نامه های عمر و سرمایه‌ گذاری و بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی است. زیرا شرکت بیمه “ما” توانسته است در سال 99 به بیمه‌ گذاران عمر و سرمایه‌گذاری خود 41 درصد سود را ارائه دهد که این رقم بالایی در مقایسه با بقیه شرکت‌ها است.

    سطح توانگری بیمه “ما”

    به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه “ما”، در سال 1398 تاکنون رتبه توانگری مالی این شرکت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سطح یک اعلام شد که با توجه به اعمال مدیریت صحیح ریسک، نسبت توانگری مالی این شرکت 174 درصد و در سطح یک، مورد تائید قرار گرفت.

    در متن نامه بیمه مرکزی آمده است: در اجرای ماده 6 آیین ‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه، حسب بررسی و کنترل انجام‌ شده، نسبت به توانگری مالی آن شرکت با نسبت توانگری مالی 174 درصد و سطح یک، مورد تائید بیمه مرکزی ج.ا.ا است.

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و دارای سهام‌ دارانی چون شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، بانک بزرگ ملت، شرکت اعتبار کارکنان بانک ملت، تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان پالایشگاه نفت جی است.

    غرب تهران

    شهر تهران با جمعیتی بیشتر از 9 میلیون نفر شهری بزرگ و پهناور پر جمعیت ترین شهر ایران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران است. بر اساس گزارش سال 2018 سازمان ملل متحد شهر تهران 38مین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت ترین شهر آسیای غربی می باشد. همچنین این شهر دومین کلان شهر پرجمعیت خاور میانه است. هر نقطه از بزرگ شهر تهران به تنهایی به اندازه شهرهای مشهور ایران جمعیت در خود جای داده است. و در حال حاضر نیز در حال گسترش است. غرب بزرگ شهر تهران به خاطر موقعیت خاص خود چون نزدیکی به کارخانجات مورد توجه است.

    محله های غرب تهران عبارتند از:

    • پونک، یکی از قدیمی ترین محله های تهران به حساب می آید.
    • صادقیه، پیش از انقلاب به نام آریا شهر شناخته می شد. صادقیه، بلوار فردوس و ارمکان همگی جز صادقیه محسوب می شوند.
    • ستارخان، در حوزه شهرداری منطقه 2 تهران قرار گرفته است که در گذشته به اسم خیابان تاج شناخته می شد.
    • جنت آباد، یکی از مناطقی است که دارای بوستان ها و فضای سبز بیشتر است و مجتمع های تجاری بیشتری را در خود جای داده است.
    • شهر زیبا، یکی از محله های غرب تهران است.
    • شهران، این محله در دامنه جنوبی البرز واقع شده است. در گذشته از این محله به نام آب پیک یاد می شده است.
    • طرشت، یکی از روستاهای قدیمی تهران است که با گسترش پایتخت قسمتی از شهر شده است.
    • گیشا، یکی از محبوب ترین و پر جنب و جوش ترین منطقه غرب تهران است.
    • چیتگر، این منطقه قطب گردشگری غرب تهران محسوب می شود، پارک جنگلی و دریاچه چیتگر در این محله قرار دارد.
    • شهرک اکباتان، یکی از قدیمی ترین شهرک های تهران شهرک اکباتان است. که قبل از انقلاب به کمک مهندسین خارجی بنا شده است.
    • تهرانسر، یکی از محله های غرب تهران است که جز شهرداری منطقه 21 است.
    • آزادی، یکی از قدیمی ترین محله ها در این سمت خیابان آزادی است که از میدان انقلاب شروع و تا میدان آزادی منتهی می شود.
    • شهرک غرب: در شمال غربی تهران قرار گرفته که به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، تراکم جمعیت پایین، خیابان کشی های عریض و استاندارد، آب و هوایی پاکیزه و امکانات رفاهی و درمانی با خانه های ویلایی و معماری متفاوت یکی از گران قیمت ترین مناطق مسکونی تهران است.
    • حصارک، یکی از منطقه های قدیمی شمال غرب تهران است.
    • فردوس، این منطقه نیز تقریباً 50 سال قدمت دارد.
    • کن، یکی از روستاهای قدیمی اطراف تهران است که با گسترش پایتخت قسمتی از شهر شده است.
    • ورد آورد، یکی از مناطق غرب تهران است که در شهرداری منطقه 22 و 21 قرار دارد.
    بیمه عمر ما در غرب تهران
    بیمه عمر ما در غرب تهران

    بیمه عمر ما در غرب تهران

    همانطور که شرکت بیمه ما در گوشه و کنار کشور دارای شعب و نمایندگی است، شرکت بیمه “ما” جهت سهولت و دسترسی آسان تر مشتریان خود در غرب تهران دارای شعب و نمایندگی است که مشتریان محترم این شرکت می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

    شعبه شرکت بیمه “ما” در غرب تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، نرسیده به پمپ بنزین، پلاک 25 موقعیت دارد. در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا، بهترین گزینه برای استفاده از خدمات مختلف به ویژه خدمات بیمه نیز مراجعه غیر حضوری است با وارد شدن به سایت بیمه “ما” شما می توانید از تمام نقاط بزرگ شهر تهران و سراسر کشور، بدون تحمل ترافیک سنگین و با بهینه سازی در وقت خود می توانید انواع بیمه را خریداری و یا هم با متخصصین و کارمندان فنی این شرکت با تماس به شماره های درج شده در وبسایت صحبت کنید.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع بیمه نامه به وبسایت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و برای مشاوره و صحبت با متخصصین فنی و کارمندان شرکت بیمه “ما” به شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x