بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه عمر ما چیست|3/2021

بیمه زندگی چیست| بيمه زندگي چيست| بیمه عمر چیست| بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد| بیمه عمر چیست و انواع آن| بیمه عمر چیست نی نی سایت| بیمه عمر چیست و مزایای آن| بیمه عمر چیست به زبان ساده| بیمه عمر چیست ایران| بیمه عمر چیست و چ مزایایی دارد| بیمه عمر چیست pdf|
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه عمر بیمه ما

    خیلی از افراد نگران این هستند که اگر در پایان قرارداد شرکت بیمه پول انها را پرداخت نکند چه میشود ؟ هرفرد بیمه نامه ای داره که تمام قوانین و بلغی که باید پرداخت بشه و پرداخت شده در اون هست

    در زمان سررسید اگر شرکت بیمه به تعهداتش عمل نکرد فرد میتونه بیمه نامه رو به دادگاه ببره و با رای دادگاه شرکت بیمه ملزمه که تمام هزینه رو به فرد پرداخت کنه.ما بارها و بارها به بیمه گذار خودمون میگیم که هروقت ابهامی داشتی و یا بندی از قرارداد رو متوجه نشدی با من تماس بگیر من یا به صورت تلفنی پاسخگو هستم یابه صورت حضوری .

    در بیمه زندگی تعهدات شرکت بیمه فقط در زمتن بروز حوادث نیست و در صورت سلامت فرد نیز شرکت بیمه باید تعهداتی رو بده یعنی این بیمه میتونه به راحتی جایگزین بیمه حوادث باشه. اگر اتفاقی

    برای فرد نیوفتاد به راحتی میتونه به اندوخته هایی که در صندوق پس انداز هست دسترسی پیدا کنه.پول های افراد در این صندوق ذخیره شده و این ذخیره به جایی میرسه که بیشتر از پرداخت حق بیمه توسط پرداخت کنندهاست و این یه خدمت دوجانبه هست که هم حیات فرد رو در نظر میگیره و هم بعد از فوتش برای بازماندگانش رو.

    ایا پرداخت حق بیمه هزینست؟ ما خیلی وقتا پول میدیم که سرمایه گذاری کنیم پول از جیب ما خارج شد ولی هزینه نیست سرمایه گذاریه.این هزینه نیست سرمایه گذاریه برای امروز و فردا و اینده خودتون سرمایه گذاری میکنید.این پول رو دارید خورد خورد پرداخت میکنید که خارج از این بیمه نامه ارزشی نداره و این ارزش رو فقط در بیمه نامه برای شما مهیا میکنه.

    این بیمه نامه چه کاری انجام میده؟ دوکار این بیمه نامه انجام میده  اول اینمه حمایت از ما و خانوادمون به عمل میاد در زنده بودن یا زنده نبودمون.یه پولی میدیم که هزینه بیمه نامست یه قسمتیش هم برای پوشش های بیمه هست.

    بیمه های عمر از قرن 18 و19 شروع شده و حتی بعد از انقلاب هم در ایران ادامه داشته.

    *******************

    منظور از بیمه عمر چیست؟ وقتی میگیم بیمه عمر یعنی فوت پس هرجا که ما میگیم بیمه عمر در صنعت بیمه یعنی فوت و ریسک فوت اون بیمه گذار.

    منظور از عمر تشکیل سرمایه چیست؟ یعنی اینکه ما هم قسمت فوت ، ریسک ، نبود رو داریم پوشش میدیم و هم قسمت بودن فرد رو داریم پوشش میدیم که بتونه با این پولها سرمایه گذاری مطمئنی رو داشته باشه. پس برخلاف اون بیمه عمر که ما در بسیاری از ادارات داریم که صرفا بیمه عمر هست و در حیات هیچ اورده ای ایجاد نمیکنه

    در اینجا هم فوت رو پوشش دادیم هم بودنش رو پس یکی از ویژگی های منصحر به فرد این بیمه  همینه. از دیگر مزیتاش اینه :یک ماه درامد برای یکسال هزینه مناسب ترینش اینه که شما بتونید مبلغی پرداخت بکنید و لطمه ای به زندگی اقتصادیتون وارد نکنه حالا 2،34 یا… میتونه باشه هرچه قد رپول بدید اش میخورید.

    از چه سنی میتونید حق بیمه  بگیرید؟ از بدو تولد

    چرا حداکثر سن بیمه 70 ساله؟ چون سن متوسط جامعه ما70 ساله و ما باید ترکیبی از سن زندگی رو نسبت به امید به زندگی افراد داشته باشیم.اگر فرد زیر 60 سالگی اقدام کرده باشد میتونه تا80 سالگی هم بیمه  رو ادامه بده.

    با توجه به اینکه فرد تا 70 سالگی میتونه بیمه  بشه چرا سن بالای 60 سال رو برای بیمه شدن ترجیح میدیم؟ بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه ویژگیش اینه یه پوشش درامدی ایجاد میکنه و هرچه قدر سن بالاترباشه بخش بیشتری از این حق بیمه  کم میشه و میره به سبد سرمایه گذاری.

    سرمایه گذاری در بیمه  سود ثابت و معینی داره و سودش تضمین شدست نسبت به بازارهای طلا و سکه و بورس و ماشین در بازار بورس دائما نوسان هست و کساسس ک ه مقداری سرمایه زندگیشون رو برای سوداوری میذارن میبینن مثل این چند ماه اخیر حتی از اورده خودشون هم کمتر دریافت میکنن بازار ماشین هم همینطور قیمت ها همش داره

    بالا پایین میره و امکانش زیاده شما یه ماشینی روبخری ولی ببینی بعد از یک ماه یه عالمه روش ضرر کردی بار نسبت به اینها بازار طلا سودش ثابت تره ولی بازهم امکان پایین اومدنش بر اساس سیاست ها وجود داره ولی شما وقتی بیمه نامه میخری مطمئنی که سود میکنی و ضرری توش نیست و حتی اگر به پول نیاز داشتی میتونی وام بدون نیاز به هیچ ضامنی داشته باشی و حتی میتونی هروقت اراده کنی پول اولیتو همراه با سودش دریافت کنی.

    در این بیمه نامه فقط سرمایه گذاری رو پوشش نمیدیم و علاوه  براون عمر و بیماری هم داریم پوشش میدیم و این هزینه داره فردی که داره صلا و سهام میخره اگرفوت کنه بای انحصار وراثت انجام بشه اگر این مدت یکسال طول بکشه خانوادش باید هزینشونو از کجا در بیارن پس؟ ولی بیمه نامه اینجوری نیست این مدت طولانی رو نمیخواد.

    بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه په تفاوتی با عمر و پس انداز داره؟ چهارچوبش مثل هم هستن اما محدودیت های اون رو از بین بردن و مزایاشو تا اونجایی که تونستن افزایش دادن و اسمش رو گذاشتن عمر و تشکیل سرمایه

    چرا بیمه عمر بخریم وقتی بانک ها علاوه بر سود بیمه عمر هم میدن؟ بیمه عمری که بانک ها میدن معمولا به شرط فوت هست بیمه ها سود میدن ولی سود رو به پس انداز ما انتقال میدن اما بانک ها در سپرده گذاری که انجام میدیم بیمه نامه عمر به ما نمیدن ما سپرده ای که در بانک ها تشکیل میدیم فقط سپردش و اگر ما فوت شدیم 25 درصد اون میره

    به عنوان مالیات بر نقدینگی و بقیش هم قفل میشه تا زمان انحصار وراثت. اما در بیمه عمر و تشکیل سرمایه این اتفاق نمیافتد بخاطرهمین اینکه  شما پولتون رو توبانک سرمایه گذاری کنید و یا بیاید بیمه  عمر و تشکیل سرمایه رو بخرید این تفاوت رو داره که شرکت های بیمه سودی که میدن به مراتب از سود بانکی بیشتره و دوم اینکه شرکت های بیمه  یک پوشش عمر به شما میدن که بانک این پوشش عمر رو انجام نمیده.

    وقتی ما در 10 سال اول بیمه نامه نمیتونیم حتی پول خودمون رو بگیریم سرمایه گذاری در این بیمه نامه چه معنی داره؟ در مکانیزم بیمه های زندگی چون ماهیتش با سرمایه گذاری صرف تفاوت داره در میان مدت این سوداوری حاصل میشه و ما سود میبریم ما در خیلی از بیمه نامه ها مثل بیمه نامه اتومبیل سود بریدم  چرا؟

    چون ارامش داریم ممکنه اتفاقی نیوفته ولی میدونیم اگه اتفاقی افتاد بیمه هست برای جبرانش. شما دارید خورد خورد به پولتون میرسید برای اینکه بتونید در سال اول بیمه نامه  سود اوری داشته باشید

    میتونید یک عددی رو تزریق بکیند به صندوق بیمتون و شما دارید یه بیمه نامه ای تنظیم میکنید که پوشش های متنوعی داره براتون نمیتونید انتظار داشته باشید مگه بانکیم ما که ازسال اول سود داشه باشیم؟ ولی شما میتوانید به مرور این سودهارو داشته باشید

    و این سود ها از سود بانکی قطعا بیشتره.واینکه شما در سال اول اگر سود نکنید این از ضعف بیمه نامه  نیست.اگر خدایی نکرده همون سال اول فوت کنید برای برداشت پول چند درصدش رو بانک برمیداره به عنوان مالیات  ولی وقتی بیمه نامه داره و2میلیون تومن توی یکسال حق بیمه  داده اگر فوت کرد حداقل 50 میلیون به خانوادش میرسه و این اصلا با بانک قابل مقایسه نیست.

    بیمه ها امکان ورشکستگی ندارند ولی اگر ورشکست شدند تقدم با دارندگان بیمه های عمر و سرمایه است.

    اعتبار بیمه نامه از کی شروع میشه؟ از زمان پرداخت اولین حق بیمه.

    با توجه با تورم در کشور این سود در پایان دوره چه فایده ای خواهد داشت؟ در این بیمه نامه فقط سود ملاک نیست و پوشش غرامتی هم مطرح است ، تورم پند درصد است؟ تورم یعنی چی؟

    مگرنه اینکه تورم این هست که قدرت خرید پول ملی کاهش پیدا میکنه؟ سالی  چه قدر ما سود حق بیمه  میدیم؟5 درصد10 درصد20 درصد.سالی چه قدر تورم داریم؟ 40 درصد؟ سالی 40 درصد حق بیمه رو رشد بده.باید بر اساس همون حقوقی که هر سال دریافت میکنیم حق بیمه  رو بدیم که این مکانیزم در شرکت بیمه  اجرا بشه و سودش بالاتر بره

    بیمه نامه مشترک این بود که یه کسی برای خودش و خانوادش بیمه بگیره ولی توانایی مالی بالایی نداشت و شرکت بیمه  برای خود فرد و خانوادش یک بیمه  نامه صادر میکرد و برای هر دو غرامت فوت رو میده.

    اگر تمام مدارک بیمه  گذاری نابود بشه تکلیف چیه؟ یک نسخه از مدارک و قرارداد در دفتر نمایندگی هست یک نسخه در بایگانی شرکت بیمه هست یک نسخه در سیستم های شرکت هست و یک المثنی در خواست میشه و گرفته میشه  و به بیمه گذار داده میشه.

    بیمه عمرو ازکار افتادگی دائم شامل: نابینایی از دوچشم، ناشنوایی از دو گوش ، برداشتن فک پایین ، قطع نخاع ، قطع دو دست حداقل از مچ ، قطع  دو پا حداقل از مچ ، قطع یک  دست و یک پا حداقل از مچ که اگر هرکدام از این اتفاقات بیوفتد بیمه گذار معاف از پرداخت حق بیمه تا پایان مدت بیمه نامه است و مبلغ تمام ان به بیمه گذار با سودش واریز میشود.

    در بیمه نامه چه مواردی را حادثه میگوییم؟ طبق تعریف بیمه مرکزی که

    در بیمه نامه ها هم ذکر شده حادثه یعنی:

    هرواقعه ناگهانی غیر قابل اجتناب ناشی یک عامل خارجی که موجب فوت بیمه شده میشود و مصادیق ان :گاز گرفتگی ، مسمومیت ، خفگی در اب ، مار گزیدگی ، تاثیر گازهای خورنده مثل گازهای مواد شیمیایی مثل اسید «استنشاق گازها» ، نجات اموال و اشخاص از خطر ، دفاع مشروع بیمه  شده.اگر اینها باعث فوت بیمه  شده بشود شرکت بیمه  هزینه عمر به علت حادثه رو پرداخت میکنه

    اگر فرد بر اثر رانندگی جون خودش رو از دست بده و بیمه  عمر و تشکیل سرمایه هم داشته باشد به بازماندگان چه قدر پرداخت میشه؟ بازماندها خوشبحالشون میشه چون اگر مقصر نباشه یه دیه بهش تعلق میگیره و اگر در اداره باشه یکی بیمه و سنوات اونجاهم بهشون تعلق میگیره ویه عمر و تشکیل سرمایه داشته و باید یک میلیارد هم میداده دو میلیارد تومن هم اینجا پرداخت میشه.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x