بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه عمر بعد از فوت به چه کسی تعلق میگیره؟

بیمه عمر بعد از فوت
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • آیا بیمه عمر بعد از فقط به کسی تعلق میگیرد؟

    به دلیل اینکه اتفاقات هیچگاه قابل پیش بینی نیستند و هیچ شخصی هم گفته نمی تواند که حادثه برای او اتفاق نخواهد افتاد تحت پوشش بیمه قرار گرفتن نیاز اساسی است همه روزه شاهد اتفاقات پیش بینی نشده طبیعی چون، سیل، طوفان، زلزله و غیره و حوادت غیر طبیعی چون تصادف و بیماری و مشکلات دیگر هستیم که زندگی بسیاری از مردم را دست خوش تغییرات زیاده کرده و خسارت های زیادی برای مردم به وجود آورده اند.

    بیمه مانند میراث و پس انداز برای آینده شخص در مواقعی که به آن احتیاج دارد است تحت پوشش بیمه بودن در اتفاقاتی که ذکر کردیم باعث می شود در جبران نمودن خسارت های مالی این نوع حوادث کمک بسیار زیادی بدون از دست رفتن عزت و احترام شخص کند.

    پس اشخاصی که سرپرست خانواده هستند و آینده عزیزانشان برایشان مهم است نباید قرار گرفتن تحت پوشش بیمه خود و اعضای خانواده خود را نادیده بگیرند همچنین کارفرمایان و صاحبان مشاغلی که سلامت کارکنانشان برایشان مهم می باشد باید از انواع بیمه های موجود در کشور استفاده کنند.

    بیمه عمر یکی از بهترین بیمه های برای سرمایه گذاری و قدردانی از خانواده است داغ ترین بازار این بیمه نظر ایالات متحده آمریکا، چین و ژاپن هستند این بیمه یکی از پر طرفدار ترین بیمه های موجود در جهان است.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری امروزه علاوه بر کشورهای اروپایی و آمریکایی در ایران نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و هر روزه تعداد زیادی از مردم برای خرید حداقل یک بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت های بیمه ای خصوصی مانند بیمه ما اقدام میکنند.

    بیمه عمر بعد از فوت
    بیمه عمر بعد از فوت

    بیمه یکی از اساسی ترین نیاز و یا نیاز کلیدی هر شخص است. پوشش بیمه ای دارای ویژگی های بارز زیر است:

    • نوعی برنامه مدیریت ریسک برای استفاده از بیمه نامه به عنوان پوششی در برابر زیان نامشخص است
    • پوشش بیمه ای از میزان خسارتی که ممکن است با آن مواجه شود را کاهش نمی دهد. این فقط تضمین می کند که ضرر بین چندین نفر تقسیم و توزیع می شود

     

    • مشتریان مختلف یک شرکت بیمه ریسک های خود را جمع می کنند. از این رو حق بیمه را با هم پرداخت می کنند. بنابراین وقتی یک یا چند نفر متحمل ضرر مالی شوند، پول مورد ادعا از این صندوق انباشته داده می شود. این باعث می شود هر مشتری یک هزینه اسمی متحمل شود

     

    • پوشش بیمه ای می تواند برای هزینه های پزشکی، خسارت وسیله نقلیه، خسارات یا خسارت مالی و غیره بسته به نوع بیمه ارائه شود.

     

    • حق بیمه، سقف بیمه نامه و فرانشیز اجزای اصلی بیمه نامه هستند. خریدار بیمه نامه باید هنگام خرید بیمه نامه آنها را به طور کامل بررسی کند

    مزایای پوشش های بیمه ای:

    یک بیمه نامه وظایف مختلفی را انجام می دهد و دارای مزایای متعددی است. در زیر برخی از اساسی ترین مزایای آن، همراه با برخی از مزایای ثانویه و بقیه موارد اضافی هستند. وظایف اصلی پوشش بیمه عبارتند از:

    • ارائه حفاظت
    • ارائه اطمینان
    • اشتراک ریسک
    • تولید سرمایه
    • رشد اقتصادی
    • صرفه جویی

    بیمه عمر یکی از بهترین بیمه نامه ها در بین بیمه نامه های موجود است که باعث جمع آوری اندوخته ای مفید و ارزشمند برای شخص در زمان نیاز می باشد.

    بیمه عمر قرادادی است که میان شرکت بیمه و شخص منعقد می شود که در آن بیمه شونده متعهد به پرداخت مبلغی به صورت تعین شده در اقساط بلند مدت می گردد

    و با بروز وقایعی چون فوت طبیعی، فوت بر اثر حادثه، نقص عضو، پرداخت هزینه های پزشکی حادثه، ابتلا به بیماری های خاص یا از کار افتادن شخص بیمه شده، شرکت بیمه موظف خواهد بود سرمایه بیمه شده را به طور یکجا یا بصورت مستمری به بیمه گذار یا شخص ثالثی که وی تعیین کرده بپردازد.

    بیمه عمر در سال های اخیر یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین بیمه نامه ها در بین شرکت های بیمه ای تبدیل شده است به صورتی که حتی بعضی اشخاص چندین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد.

    این بیمه نامه به دلیل داشتن پوشش های مختلف بیمه ای و سود بسیار بالایی که بعضی از شرکت های بیمه ای به بیمه گذاران خود نسبت به سود سالانه بانک ها و حتی سرمایه گذاری در بورس می دهند، بسیار جالب و جذاب شده است.

    شرکت بیمه ما یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند. (سود چند برابر بعد از 10 سال)

    بیمه ما یک شرکت خصوصی و سهامی عام است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است و نام آن توسط جواد فرشباف ماهریان که در آن زمان رئیس بیمه مرکزی ایران بود نام گذاری شده است.

    این شرکت بیمه توانسته است در مدت کوتاه، موفقیت های زیادی را کسب کند در بین مردم ایران هم طرفداران زیادی برای بیمه نامه های مختلف این شرکت از جمله: بیمه آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اتومبیل و… پیدا کرده است

    و البته بیشترین محبوبیت این شرکت برای بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری آن است. بیمه ما به دلیل پشتوانه قوی آن که بانک ملت است توانسته اعتماد مردم ایران را خیلی بیشتر از قبل جلب کند.

    در رتبه‌ بندی که در سال 96 از سوی سازمان مدیریت صنعتی (بر اساس داده‌های صورتهای مالی مربوط به سال مالی 95) صورت گرفت، شرکت بیمه ما در میان دویست شرکت برتر ایران (صد شرکت برتر دوم) قرار گرفت و رتبه 151 را به دست آورد. طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در سال 1401 شرکت “بیمه ما” بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت‌های بیمه در کشور را به خود اختصاص داده است.

    و توانسته است تا اکنون بالاترین سطح توانگری مالی که یک است را حفظ کند.

    سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه “ما” هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است.

    در سال 1399 شرکت بیمه “ما” سود مشارکت در منافع 41 درصدی به بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری خود پرداخت کرد. همچنین سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    هیچ کس دوست ندارد به چنین زمانی فکر کند، اما بسیار مهم است که برای بدترین سناریوها آماده شوید. طرح بیمه عمر یک ابزار مالی حیاتی است که می تواند به شما در حفظ منافع مالی عزیزانتان در غیاب شما کمک کند.

    انتخاب یک پوشش مناسب برای اعضای خانواده، بالشتک مالی لازم را برای تحقق اهدافشان فراهم می کند. این می تواند برای همسر و فرزندان شما بودجه کافی برای ادامه زندگی با عزت خود فراهم کند و به والدین و خواهران و برادران شما کمک مالی در برهه ای از زندگی آنها ارائه دهد.

     

    بیمه عمر بعد از فوت
    بیمه عمر بعد از فوت

    پوشش هایی که بیمه عمر انجام می دهد

    پوشش های بیمه عمر قرار زیر است:

    دو نوع پوشش در این نوع بیمه وجود دارد که هر کدام زیر شاخه های خود را دارد:

    بیمه عمر پوشش تکمیلی و بیمه عمر پوشش اصلی.

    بیمه عمر پوشش اصلی: در کل دو نوع دارد که فرد دچار مرگ طبیعی شود یا در حادثه ای فوت کند که در دو حالت به کسانی که در بیمه نامه نوشته شده باشد مبلغ پرداخت می شود.

    البته استثنائاتی در فوت شخص وجود دارد مانند:

    • در جنگ، عملیات جنگی و عملیات پلیسی به قتل برسد.
    • در اثر تشعشعات رادیو اکتیو ویا بمب های هسته ای و از جمله مربوط به این نوع مسائل .
    • در اثر مصرف دخانیات، الکل و دارو های روان گردان و انرژی زا.
    • در شورش و اغتشاش .
    • مسابقاتی همچون سقوط ازاد و سرعتی یا با ارتفاعات بالا.
    • خودکشی در طول بیمه بودن.

    بیمه عمر پوشش تکمیلی: در بیشتر شرکت های بیمه متفاوت و با قوانین مزایا و معایب خاص خودهستید. که شامل موارد ذیل می شود :

    • وام بدون ضامن
    • ازکارافتادگی عضو یا نقص عضو.
    • ابتلا شدن به بعضی بیماری های خاص.

    در این بیمه محدودیت سنی وجود دارد که در ان از کودک بدنیا امده ( که یعنی از بعد بدنیا امدن) تا ۷۰ سالگی فرد میتوان بیمه عمر برای اشخاص بست.

    در این بیمه حداقل 5 سال و حداکثر 30 سال می توان قرار داد را پرداخت کرد. البته در شرایطی می توان زودتر از 5 سال قرارداد را فسخ کرد. در بعضی شرایط خوده بیمه گر و در بعضی شرایط بیمه شده می تواند بیمه نامه را فسخ کند.

     

    پوشش فوت بیمه عمر:

    بیمه عمر و سرمایه گذاری پوشش های متنوع زیادی دارد که یکی از آنها پوشش فوت است. که در صورت فوت، مزایای بیمه عمر می تواند به جایگزینی درآمد شما کمک کند. این بدان معناست که ذینفعان شما می توانند از این پول برای کمک به پوشش هزینه های ضروری مانند پرداخت وام مسکن یا شهریه دانشگاه برای فرزندانتان استفاده کنند.

    همچنین می‌توان از آن برای پرداخت بدهی‌ها، مانند صورت‌حساب‌های کارت اعتباری یا وام خودروی معوق استفاده کرد. این پوشش در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری دو نوع وجود دارد،

    که شامل پوشش سرمایه فوت عادی و سرمایه فوت در اثر حادثه است که اگر فردی در اثر حادثه ای مانند تصادف جان خود را از دست بدهد دومین پوشش به همراه سرمایه فوت عادی به خانواده او تعلق میگیرد و اگر به صورت عادی  و در اثر بیماری فوت کند تنها سرمایه فوت عادی به خانواده و ذی نفعان او تعلق میگیرد.

    اگر کودک بیمه گذار جز ذینفعان باشد و به سن قانونی نرسیده باشد مشکلی پیش نخواهد آمد، تنها در صورت فوت بیمه گذار اگر فرزند او به سن قانونی یعنی 18 سالگی نرسیده باشد

    در این صورت سهم مورد نظر فرزند به وراث قانونی او تعلق میگیرد. البته علاوه بر سرمایه فوت، اندوخته و سود های مشارک در منافع که هر ساله به حساب او واریز میشود نیز به فرزندان بیمه گذار تقدیم میشود تا این مبلغ متناسب با شرایط مالی جامعه در آن زمان باشد.

    ذی نفع در بیمه عمر و سرمایه گذاری چه کسی است؟

    ذینفع هر فرد حقیقی و یا حقوقی  است که در صورت فوت بیمه‌ شده و یا در پایان مدت بیمه نامه، سرمایه بیمه عمر به او تعلق خواهد گرفت و فردی که خودش را بیمه میکند

    در این حالت بیمه‌ گذار و بیمه ‌شونده خود او خواهد بود. در صورتی ‌که در بیمه‌ نامه ‌‌اش همسرش، فرزندانش، پدر یا مادر و… را به عنوان ذینفع در صورت فوت خود ذکر کند بعد از فوت او سرمایه بیمه عمرش به همسر او تعلق خواهد گرفت.

    ذینفع های بیمه گذار در بیمه عمر و سرمایه گذاری در ابتدای پر کردن فرم پیشنهاد توسط بیمه گذار تعیین میشوند و حتی اینکه چند درصد از سرمایه فوت به هر کدام از ذی نفع ها برسد نیز توسط بیمه گذار تعیین خواهد شد و البته در سال های بعد و قبل از سر رسید بیمه این ذی نفع ها قابل تغییر هستند.

    چند نفر را به عنوان ذینفع میتوان در بیمه عمر و سرمایه گذاری قرار داد؟

    معمولا در شرکت‌های بیمه 5  تا 6 نفر را می ‌توان به عنوان ذینفع بیمه نامه تعیین کرد و بیمه گذار با ارائه مشخصات کامل ذینفعان یعنی اسم و تاریخ تولد و کد ملی می‌تواند اولویت و درصد استفاده هر فرد از این بیمه نامه را مشخص نماید.

    بیمه عمر بعد از فوت

    سرمایه بیمه عمر بعد از فوت فرد بیمه گذار چگونه تعیین میشود؟

    در صورت تعیین ذینفعان و تعیین سهم هریک از آنان در قرارداد بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما، سرمایه بیمه نامه به نحو تعیین شده توسط خود بیمه گذار بین ذینفعان ذکر شده در بیمه نامه تقسیم می ‌گردد.

    در صورت تعیین ذینفعان بدون ذکر سهم هریک از آنان، سرمایه بیمه نامه به استناد اصل تقسیم به تساوی، به صورت مساوی بین آنان تقسیم می ‌شود.

    در صورت عدم تعیین ذینفعان، به استناد ماده 24 قانون بیمه، سرمایه بیمه عمر بر اساس قانون ارث بین وارثان قانونی فرد بیمه گذار تقسیم خواهد شد.

    انتخاب افراد حقوقی به عنوان ذینفعان در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری  امکان پذیر است؟

    گاهی اوقات بیمه گذار ترجیح میدهد که سرمایه فوت خود را به موسسات خیریه یا افراد حقوقی اختصاص دهد که این کار امکان پذیر است، البته نکته مهم این است که موسسات حقوقی که شماره ثبت دارند را می‌ تواند در بخش ذینفعان بیمه نامه عمر وارد کرد حتی می ‌توان اولویت یا درصد ذینفع برای موسسه خیریه مثل محک و … تعیین کرد.

    پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری به طور کلی به شرح زیر هستند:

    سرمایه فوت به هر علت یا فوت طبیعی

    سرمایه فوت در اثر حادثه

    دریافت مستمری بازنشستگی

    پوشش امراض خاص

    نقص عضو کلی و جزئی در اثر حادثه

    هزینه پزشکی در اثر حادثه

    معافیت از پرداخت هزینه بیمه عمر در صورت از کار افتادگی دائم بر اثر حادثه

    دریافت مستمری از کار افتادگی

    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکتی که مبلغ پوشش های آن بالا است:

    بیمه ما که پشتوانه قوی مانند بانک ملت دارد، سقف پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری بالایی دارد که برای تمامی مردم ایران با تمامی سنین کاملا مناسب است.

    شرکت بیمه ما در میان تمامی شرکت های بیمه ای بالاترین سقف پوشش سرمایه فوت تا سقف یک میلیارد تومان را به بیمه گذاران خود ارائه میدهد و همین موضوع باعث برتری او معروف شدن آن در رسانه های اجتماعی و در بین افراد مشهور شده است.

    شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه  در راستای ارائه خدمات در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی با اهداف (ایجاد ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت صنعت بیمه کشور،

     

    کسب سهام بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازار یابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیر دولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی در سه سال اول فعالیت، حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه خدمات بیمه ای مطلوب و مناسب) فعالیت می کند و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

    شرکت بیمه “ما” تمام ویژگی های گفته شده را دارد و حتی بیشتر از این ویژگی ها در حال خدمت رسانی به مشتریان است و هر سال طراح ها و پوشش های جدیدی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    بیمه عمر بعد از فوت
    بیمه عمر بعد از فوت

    در حال حاضر، تلاش برای سهولت دسترسی بیشتر طرح های بیمه، ارائه دهندگان بیمه خرید این محصولات را از طریق بسترهای آنلاین تسهیل کرده اند. ظهور پلتفرم های دیجیتال، به ویژه در چند سال اخیر، به ارائه دهندگان بیمه کمک کرده است

    تا فروش محصولات خود را آسان تر و بسیار ساده تر از قبل کنند. پس برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما تنها کافی است با شماره های موجود در سایت بیمه ما تماس حاصل فرمایید و یا در شبکه های اجتماعی برای ما پیام بگذارید

    تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان بیمه ما با شما تماس حاصل فرمایند و بیمه عمر و سرمایه گذاری را در هر شهری که هستید بدون نیاز به مراجعه حضوری صادر کنند.

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : https://bimema.ir/life-insurance  در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” https://bimema.ir  مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    شما همین اکنون می توانید بدون تلف کردن وقت و بدون در نظر گرفتن روزهای هتفه در هر کجای کشور که زندگی می کنید بیمه عمر را خریداری کنید فقط کافیت به وبسایت شرکت بیمه ما مراجعه کنید و بیمه عمر را انتخاب کنید

    و یا هم اگر سوالی در مورد هر یک از بیمه نامه های شرکت بیمه ما دارید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا با مشاورین و متخصصان با تجربه شرکت بیمه ما صحبت کنید و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنید.

    همچنین باید گفت که: شرکت بیمه “ما” با پرداخت خسارت های میلیاردی در سال های اخیر رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را از بابت خرید بیمه نامه های دیگر چون آتش سوزی و مسئولیت و غیره مشتاق تر کرده است.

    مطالب گذشته سایت

    سرمایه فوت؛ بیمه عمر بعد از فوت به چه کسی تعلق میگیره؟

    بیمه عمر و سرمایه گذاری امروزه علاوه بر کشورهای اروپایی و آمریکایی در ایران نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و هر روزه تعداد زیادی از مردم برای خرید حداقل یک بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت های بیمه ای خصوصی مانند بیمه ما اقدام میکنند.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری پوشش های متنوع زیادی دارد که یکی از آنها پوشش فوت است و در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری این پوشش  در دو نوع وجود دارد،

    که شامل پوشش سرمایه فوت عادی و سرمایه فوت در اثر حادثه است که اگر فردی در اثر حادثه ای مانند تصادف جان خود را از دست بدهد دومین پوشش به همراه سرمایه فوت عادی به خانواده او تعلق میگیرد و اگر به صورت عادی  و در اثر بیماری فوت کند تنها سرمایه فوت عادی به خانواده و ذی نفعان او تعلق میگیرد.

    اگر کودک بیمه گذار جز ذینفعان باشد و به سن قانونی نرسیده باشد مشکلی پیش نخواهد آمد، تنها در صورت فوت بیمه گذار اگر فرزند او به سن قانونی یعنی 18 سالگی نرسیده باشد در این صورت سهم مورد نظر فرزند به وراث قانونی او تعلق میگیرد.

    البته علاوه بر سرمایه فوت، اندوخته و سود های مشارک در منافع که هر ساله به حساب او واریز میشود نیز به فرزندان بیمه گذار تقدیم میشود تا این مبلغ متناسب با شرایط مالی جامعه در آن زمان باشد.

    بیمه عمر بعد از فوت
    بیمه عمر بعد از فوت| بیمه عمر بعد از فوت به چه کسی تعلق میگیره| پوشش بیمه عمر بعد از فوت|

    ذی نفع در بیمه عمر و سرمایه گذاری چه کسی است؟

    ذینفع هر فرد حقیقی و یا حقوقی  است که در صورت فوت بیمه‌ شده و یا در پایان مدت بیمه نامه، سرمایه بیمه عمر به او تعلق خواهد گرفت و فردی که خودش را بیمه میکند

    در این حالت بیمه‌ گذار و بیمه ‌شونده خود او خواهد بود. در صورتی ‌که در بیمه‌ نامه ‌‌اش همسرش، فرزندانش، پدر یا مادر و… را به عنوان ذینفع در صورت فوت خود ذکر کند بعد از فوت او سرمایه بیمه عمرش به همسر او تعلق خواهد گرفت.

    ذینفع های بیمه گذار در بیمه عمر و سرمایه گذاری در ابتدای پر کردن فرم پیشنهاد توسط بیمه گذار تعیین میشوند و حتی اینکه چند درصد از سرمایه فوت به هر کدام از ذی نفع ها برسد نیز توسط بیمه گذار تعیین خواهد شد و البته در سال های بعد و قبل از سر رسید بیمه این ذی نفع ها قابل تغییر هستند.

    چند نفر را به عنوان ذینفع میتوان در بیمه عمر و سرمایه گذاری قرار داد؟

    معمولا در شرکت‌های بیمه 5  تا 6 نفر را می ‌توان به عنوان ذینفع بیمه نامه تعیین کرد و بیمه گذار با ارائه مشخصات کامل ذینفعان یعنی اسم و تاریخ تولد و کد ملی می‌تواند اولویت و درصد استفاده هر فرد از این بیمه نامه را مشخص نماید.

    بیمه عمر بعد از فوت
    بیمه عمر بعد از فوت| بیمه عمر بعد از فوت به چه کسی تعلق میگیره| پوشش بیمه عمر بعد از فوت|

    سرمایه بیمه عمر بعد از فوت فرد بیمه گذار چگونه تعیین میشود؟

    • در صورت تعیین ذینفعان و تعیین سهم هریک از آنان در قرارداد بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما، سرمایه بیمه نامه به نحو تعیین شده توسط خود بیمه گذار بین ذینفعان ذکر شده در بیمه نامه تقسیم می ‌گردد.
    • در صورت تعیین ذینفعان بدون ذکر سهم هریک از آنان، سرمایه بیمه نامه به استناد اصل تقسیم به تساوی، به صورت مساوی بین آنان تقسیم می ‌شود.
    • در صورت عدم تعیین ذینفعان، به استناد ماده 24 قانون بیمه، سرمایه بیمه عمر بر اساس قانون ارث بین وارثان قانونی فرد بیمه گذار تقسیم خواهد شد.

    انتخاب افراد حقوقی به عنوان ذینفعان در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری  امکان پذیر است؟

    گاهی اوقات بیمه گذار ترجیح میدهد که سرمایه فوت خود را به موسسات خیریه یا افراد حقوقی اختصاص دهد که این کار امکان پذیر است، البته نکته مهم این است که موسسات حقوقی که شماره ثبت دارند را می‌ تواند در بخش ذینفعان بیمه نامه عمر وارد کرد حتی می ‌توان اولویت یا درصد ذینفع برای موسسه خیریه مثل محک و … تعیین کرد.

    بیمه عمر بعد از فوت
    بیمه عمر بعد از فوت| بیمه عمر بعد از فوت به چه کسی تعلق میگیره| پوشش بیمه عمر بعد از فوت|

    پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری به طور کلی به شرح زیر هستند:

    1. سرمایه فوت به هر علت یا فوت طبیعی
    2. سرمایه فوت در اثر حادثه
    3. دریافت مستمری بازنشستگی
    4. پوشش امراض خاص
    1. نقص عضو کلی و جزئی در اثر حادثه
    2. هزینه پزشکی در اثر حادثه
    3. معافیت از پرداخت هزینه بیمه عمر در صورت از کار افتادگی دائم بر اثر حادثه
    4. دریافت مستمری از کار افتادگی
    بیمه عمر بعد از فوت
    بیمه عمر بعد از فوت| بیمه عمر بعد از فوت به چه کسی تعلق میگیره| پوشش بیمه عمر بعد از فوت|

    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکتی که مبلغ پوشش های آن بالا است:

    بیمه ما که پشتوانه قوی مانند بانک ملت دارد، سقف پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری بالایی دارد که برای تمامی مردم ایران با تمامی سنین کاملا مناسب است.

    شرکت بیمه ما در میان تمامی شرکت های بیمه ای بالاترین سقف پوشش سرمایه فوت تا سقف یک میلیارد تومان را به بیمه گذاران خود ارائه میدهد و همین موضوع باعث برتری او معروف شدن آن در رسانه های اجتماعی و در بین افراد مشهور شده است.

    برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما تنها کافی است با شماره های موجود در سایت بیمه ما تماس حاصل فرمایید و یا در شبکه های اجتماعی برای ما پیام بگذارید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان بیمه ما با شما تماس حاصل فرمایند و بیمه عمر و سرمایه گذاری را در هر شهری که هستید بدون نیاز به مراجعه حضوری صادر کنند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x