بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

نکات پر اهمیت در بیمه حوادث انفرادی

بیمه حوادث انفرادی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • تکات پر اهمیت که باید درباره بیمه حوادث انفرادی بدانید

    1- حمایت ای این نوع بیمه بیمه گران به طور کل فقط برای داخل کشور را پوشش می دهند اما این امکان وجود دارد که برخی از این بیمه گران با پرداخت حق بیمه بیشتر حاضر به قبول حوادث خارج از کشور نیز وجود دارد.

    2- کمترین سن و بیشترین سن بیمه گزار برای بیمه گران متفاوتی در کشور وجود دارد. به طور مثال گستره سنی ای که برای بیمه ملت است بین 4 تا 80 سال قرار دارد. این برای بیمه سامان بین 12 تا 75 سال است. برخی از این شرکت های بیمه که هست با پرداخت حق بیمه اضافه، افراد خارج از محدودیتی که برای سن است خود را نیز تحت حمایت قرار می دهند ولی برخی دیگر برای اشخاص خارج از محدوده سنی ای که وجود دارد و تعیین شده بیمه حوادث انفرادی صادر نمی کنند.

    خرید بیمه حوادث انفرادی

    برای خریدن بیمه حوادث انفرادی مدارک لازم را که شامل کپی شناسنامه و کارت ملی خود را به یکی از نمایندگی های بیمه مورد نظر ارائه داد و نماینده را متناسب به شغل خود خبر داشته. سپس با بررسی این موضوع که شغل و نوع غرامت های درخواستی، بیمه گر را تخمین زده می شود. و بعد از پرداتن حق بیمه بیمه گزار در مقابل بیمه گر، بیمه نامه صادر شد. البته این امکان وجود دارد که در برخی از این نمایندگی ها بتوان کپی کارت ملی و شناسنامه را به طوری که با روش اینترنتی ارسال کرد و بعد از پرداخت حق بیمه شان، بیمه نامه شما صادر می شود.

    شما می توانید که با استفاده از درگاه های اینترنتی این کار را انجام دهید یا سامانه های خریدی که در اینترنت موجود است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x