بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه تکمیلی ما چیست ؟

بیمه تکمیلی ما چیست ؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه تکمیلی ما چیست ؟

    حتما برای یک بار هم که شده این جمله بخ گوشتان رسیده که :{ زمانی قدر یک چیز را میدانیم که آن را از دست بدهیم} این موضوع برای بحث سلامت  هم نیز صدق می‌کند! تا زمانی که بدن ما سالم است، قدر آن را نمی‌دانیم. ما بسیار تغذیه ناسالم، پرخوری و حتی مراعات نکردن نکات بهداشتی را در چرخه زندگیمان داریم، اما خدا روز بد و بیماری به ما ندهد! بیمه‌ درمانی نظیر بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه تکمیلی ما به کمک ما می‌آیند تا سلامتی‌ خود را به دست آوریم.

    بعد از سلامتی، مجددا مثل روزهای اول با خیال راحت پا دراز کنیم و به جانِ زندگیمان غر بزنیم! ولی باید با مراقبت از جسممان به فکر سلامتی‌ خود باشیم. اگر علاقه‌مند هستید که بدانید خدمات متنوع بیمه تکمیلی ما چیست؛ این مطلب را از دست ندهید.

    بیمه تکمیلی ما چیست؟ چگونه بیمه درمان تکمیلی ما به کمک ما می‌آید؟

    اول از همه باید به این سوال جواب دهیم که بیمه مکمل چیست؟ بیمه تکمیلی که تحت عنوان بیمه درمان تکمیلی و بیمه های تکمیلی درمان از آن یاد می‌شود، از انواع بیمه های درمان و بیمه‌ایی برای جبران هزینه‌های بالا درمان بیماری‌ها است. بخش زیادی از این قبیل هزینه‌های درمان را در زمان بیماری یا حتی بعد از درمان را می‌توان به بیمه تکمیلی سپرد!

    برای این که بتوانید بخش عمده ایی از هزینه های درمان را به بیمه تکمیلی واگذار کرد، بایستی اول یک بیمه پایه داشته باشید؛ بعد از آن بیمه تکمیلی تهیه کنید. شما می‌توانید هر ساله با پرداخت مبلغ حق بیمه خود از پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی استفاده کنید. در واقع می توان این را گفت که ، خرید بیمه تکمیلی ما، یک آینده‌نگری هوشمندانه در روزهای سلامتی برای روزهای بیماری است. به عبارت بهتر، این کار تجربه عملی این جمله معروف را تداعی می‌کند ( پیشگیری بهتر از درمان است).

    حال که دانستید بیمه تکمیلی چیست احتمالا برای انتخاب بیمه‌ای که مناسب شما باشد دچار تردید شده‌اید. برای رهایی از این سردرگمی مقاله زیر در مورد مقایسه بیمه‌های تکمیلی را مطالعه نمایید.

    البته برای استفاده از این دست بیمه ها، بهتر است که قوانین بیمه تکمیلی ما و شرایط استفاده از بیمه تکمیلی ما را هم مطالعه کنید.

    اگر به سلامتی خود اهمیت میدهید، باید به فکر بیمه هم باشید.

    در این مقاله، قصد داریم بیشتر به بیمه درمان تکمیلی ما و موضوعات مرتبط با آن بپردازیم. شما نیز اگر سوالی در مورد این بیمه‌نامه کاربردی دارید و می‌خواهید دقیق تر بدانید که ( بیمه تکمیلی ما چیست) در ادامه با ما همراه باشید.

    این نوع بیمه‌ها در انواع مختلف توسط شرکت های بیمه ارائه می گردد، که نام آنها به عنوان تکمیل کننده هزیته های درمانی می درخشد. هم چنین می تواند جبران کننده ی هزینه ی درمانی شما باشد. حتی این بیمه درمان می‌توانند مکمل سایر بیمه‌ها نظیر بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت وغیره … باشد.

    اگر برای درک فرق بین بیمه تکمیلی ما و بیمه تامین اجتماعی، به اطلاعات بیشتر نیاز دارید، ما مقاله ها دیگر سایت بیمه ما را به شما پیشنهاد می کنیم.

    بیمه تکمیلی ما چیست ؟
    بیمه تکمیلی ما چیست ؟

    پوشش های اصلی بیمه درمان تکمیلی ما:

    هرچند پوشش های بیمه های درمان تکمیلی در هر شرکت فرق دارد اما اصلی ترین پوشش ها عبارت از پوشش هایی است که در زیر برایتان بیان می کنیم:

    جبران هزینه های بستری جهت درمان و جراحی ها در بیمارستان

    جبران هزینه ی رفع عیوب انکساری چشم

    جبران هزینه ی سرویس دهی آمبولانس

    جبران هزینه ی زایمان

    جبران هزینه ی جراحی سرپایی

    جبران هزینه ی دندانپزشکی

    جبران هزینه ی دارو، آزمایش و رادیولوژی

    هزینه های همراه بیماران زیر 7 سال و بالای هفتاد سال در بیمارستان

    بیمه نامه درمان خانواده شرکت بیمه “ما” همزمان با خرید بیمه نامه عمر وسرمایه گذاری تحت عنوان سپاس پلاس از طریق تمام شعبه ها و نمایندگی های سراسر کشور عرضه می گردد .

    برای تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه ی درمان خانواده شرکت بیمه (ما) شما میتوانید به وبسایت رسمی شرکت بیمه ما  (www.bimema.ir) مراجعه کنید.

    بیمه نامه تکمیلی انفرادی ما

    در واقع نام بیمه تکمیلی درمان انفرادی نشان‌ دهنده عملکرد آن میباشد ؛ این بیمه برای افرادی مناسب میباشد که می‌خواهند بیمه‌ای را به صورت شخصی، برای خودشان تهیه کنند. در حقیقت، این بیمه از آن بیمه‌هایی ست که به صورت محدودی توسط بعضی از شرکت‌های بیمه مثل بیمه تکمیلی انفرادی ما ارائه میشود.

    بیمه تکمیلی ما چیست ؟
    بیمه تکمیلی ما چیست ؟

    نرخ بیمه‌نامه تکمیلی انفرادی چقدر میباشد؟

    در بیمه درمان انفرادی، با انتخاب نوع پوشش‌ های  متعدد، مبلغ حق بیمه متنوغ است . برای محاسبه هزینه و قیمت های بیمه درمان، لازم است که جمع حق بیمه پوشش‌‌های انتخابی را دقیق محاسبه کنید. شرکت‌های ارائه دهنده بیمه درمان، برای سهولت بیمه‌گذار هزینه های بیمه درمان را از همان مرحله اول محاسبه و اعلام می‌کند.

    لطفا توجه داشته باشید که فرانشیز بیمه تکمیلی   ما و دوره انتظار، می‌تواند در هزینه بیمه درمان تاثیر‌گذار باشد. در حقیقت قیمت بیمه درمان تکمیلی انفرادی ما بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

    بیمه تکمیلی خانواده ما چیست؟

    قطعا هر شخصی که خانواده تشکیل داده ‌است؛ در برنامه های کاری خود ( بیمه درمان تکمیلی خانواده ما) را هم برای خود و هم برای خانواده لحاظ می‌کند.

    بیمه درمان تکمیلی خانواده ما به ویژه برای افرادی مناسب است که عضو سازمان یا َرکت های خاصی نیستند. این افراد نمی توانند بیمه نامه تکمیلی ما  داشته باشند در این شرایط، تهیه بیمه تکمیلی خانواده می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد.

    بیمه تکمیلی گروهی ما چیست؟

    گاهی برخی از کارفرمایان یا سازمان و شرکت‌ها برای کارمندانی که در آنجا مشغول به کار هستند، بیمه درمان تکمیلی گروهی تهیه می‌کنند. کارمندان می‌توانند از پوشش‌های بیمه تکمیلی گروهی ما برای خود و افراد تحت تکفل استفاده نمایند.

    اشخاص واجد شرایط دریافت پوشش بیمه درمان:

    تمام کارمندان قراردادی، رسمی و پیمانی که به طور تمام وقت در استخدام بیمه گذار میباشند همراه با تمامی افراد تحت تکفل خود می توانند تحت پوشش بیمه درمان قرار گیرند. همچنین فرزندان پسر تا سن بیست و دو سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل با ارائه گواهی تحصیلی تمام وقت تا سن حدود ۲۵ سال تمام و در مورد دانشجویان پزشکی و دکترا تا سن ۲۶ سال و نوزادان از بدو تولد می توانند تحت پوشش بیمه درمان قرار گیرند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x