بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین بیمه مشاغل آزاد چیست؟

بهترین بیمه مشاغل آزاد چیست؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین بیمه مشاغل آزاد چیست؟

    این روزها کسب ‌و کار های کوچک و خانگی به‌ شدت پرطرفدار شده‌ اند. دنیای امروز و رشد تکنولوژی‌ هایی مثل شبکه ‌های اجتماعی و اینترنت، این امکان را به افراد می ‌دهد تا به راحتی یک کسب ‌و کار کوچک برای خودشان راه بیندازند. اما یکی از دغدغه‌ های همیشگی در این کارها نداشتن امنیت بابت بیمه است.

    با توجه به این موضوع بیمه تامین اجتماعی اقدام به ارائه بیمه های خویش فرما کرده است که مشاغل آزاد بتوانند بدون نیاز به وارد شدن در شرکت خاصی  خود را بیمه کنند، البته این بیمه نسبت به مبالغی که به عنوان حق بیمه دریافت میکند پوشش و خدمات زیادی را به بیمه گذاران خود پرداخت نمیکند و مستمری بازنشستگی آن حتی با گذشت 30 سال بازهم خیلی پایین است و نمیتوان با آن هزینه های زندگی را به طور کامل پرداخت کرد.

    در کنار بیمه خویش فرمایی که تامین اجتماعی آن را ارائه داده است، شرکت های بیمه ای خصوصی نیز بیمه نامه ای به عنوان بیمه عمر و سرمایه گذاری ارائه داده اند که پوشش ها و مبلغ مستمری آن نسبت به بیمه خویش فرما تامین اجتماعی بالا تر است و میتواند انتخاب بهترین برای افراد شاغل در منزل باشد.

    بهترین بیمه مشاغل آزاد چیست؟
    بهترین بیمه مشاغل آزاد چیست؟| بهترین شغل آزاد| پر سودترین شغل آزاد|

    پوشش هایی که در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری برای افراد شاغل در منزل وجود دارد شامل موارد زیر میشود:

    1. اصلی ترین پوشش بیمه عمر ، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی سالانه هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد.
    2. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌ های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.
    1. بعد از گذشت 2 سال و پرداخت کامل حق بیمه خود به میزان 90 درصد اندوخته خود میتوانید از بیمه نامه خود وام دریافت نمایند تا در مشکلات زندگی و زمانی که به فکر خرید خانه، طلا، خودرو، و … هستند نیاز نباشد از دیگران مبلغی را قرض بگیرند.
    2. پوشش بیماری ها خاص که در این سال ها به دلیل زیاد شدن سرطان ها بسیار لازم شده است به این صورت است که هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود.

    منظور از بیماری‌ های خاص در شرکت بیمه ما، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتوان در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.

    1. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر فرد در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود
    2. سرمایه‌ گذاری یکی از پوشش‌ های اصلی بیمه عمر محسوب می‌ شود، حتماً می‌ دانید 2 نوع سود به‌ حق بیمه ‌هایی که پرداخت می ‌کنید تعلق می‌ گیرد! سود تضمینی که از طرف بیمه مرکزی اعلام می‌ شود و نرخی ثابت است؛ در حال حاضر بیمه‌ مرکزی سود تضمین‌ شده را برای 2 سال اول 16 درصد 2 سال دوم 13 درصد و سال‌ های بعدی ۱۰ درصد اعلام کرده است.
    بهترین بیمه مشاغل آزاد چیست؟
    بهترین بیمه مشاغل آزاد چیست؟| بهترین شغل آزاد| پر سودترین شغل آزاد|

    در بیمه ‌نامه‌ های عمر و سرمایه ‌گذاری به‌ غیر از سودی که به اصل پول بیمه‌ گذار تعلق می‌ گیرد؛ به سود آن نیز سود تعلق می‌ گیرد که به آن سود مرکب می‌گویند، بیمه ما توانسته برای چند سال پیاپی رکورد سود مشارکت در منافع را در بین شرکت های بیمه ای بشکند و حتی در سال 1399 به بیمه گذاران خود 41 درصد سود پرداخت کرد.

    شما میتوانید در هنگام دریافت بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری  مدت زمان بیمه نامه خود را بین 5 تا 30 سال انتخاب کنید، هرچه قدر سال بیمه ای شما بالاتر برود مبلغ مستمری ماهانه ای که از بیمه عمر دریافت میکنید بیشتر میشود و میتوانید تا مدت بیشتری تحت پوشش بیمه عمر باشید زیرا حادثه های ناگوار با بالا رفتن سن امکان رخ دادن بیشتری دارند.

    علاوه بر خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه گذاران عزیز میتوانند بیمه تکمیلی انفرادی را از طریق شرکت بیمه ما دریافت کنند، حالا با مقایسه دو بیمه خویش فرما تامین اجتماعی و بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانید مطمئن شوید که پوشش های ارائه شده و مزیت هایی که بیمه عمر برای شما دارد بسیار بیشتر از مزیت های بیمه تامین اجتماعی  حتی بعد از 30 سال است.

    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری با سوددهی بالا از کدام شرکت بیمه ای امکان پذیر است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی و بیمه های خودرو مانند شخص ثالث و بدنه به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x