بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

قوانین بیمه شخص ثالث

بهترین بیمه شخص ثالث
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • استعلام بیمه شخص ثالث

    بهترین بیمه شخص ثالث

    در زمان خرید بیمه شخص ثالث، شما می توانید که در درون سایت ها استعلام بیمه نامه خود را برای اطلاع داشته باشید و در زمان خرید ممکن است به ان ها نیاز داشته باشید.

    باید بداتید که دیگر لازم به حضوری امدن نخواهد بود. در حالت حضوری شما می بایست که چند ساعت صرف این کار کنید. اما در روش غیر حضوری با همراه داشتن اینترنت شما در عرض چند دقیقه می توانید استعلام خود را بگیرید. شما می توانید با وارد شدن به سایتی که از ان قصد خرید دارید درخواست بیمه کنید و به همراه قیمت و اطلاعاتی که از بیمه شخص ثالث در اهتیار شما قرار می دهد.

    بهترین بیمه شخص ثالث

    قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت ها را بیمه مرکزی تعیین می کند. پس از نظر قیمتی نمی توان گفت چه بیمه ای بهتر است. چیزی که اختلافی در بین شرکت ها ایجاد می کند این است که شرکت چه پوشش هایی را حمایت می کند مانند: پوشش مالی ارائه شده، توانگری مالی شرکت بیمه، کیفیت پرداخت خسارت، و …

    شما به تمام جزئیات و تمام مزایایی که شرکت بیمه در اختیار شما میزارد، اهمیت دهید. می توانید از تمام بیمه ها مشاروه بگیرید و بعد تعیین کنید.

    قوانین جدید بیمه شخص ثالث

    تغییراتی در قوانین بیمه شخص ثالث در سال 99 نسبت به سال های قبل وجود دارد:

    1-بیمه گزار زمانی که بیمه نامه خود را در ابتدای سال دریافت کند، دیگر واجب به دریافت الحاقیه برای ان ها نیست.

    2-زمانی که بیمه گزار تخفیف برای خودرو خود دارد و در صورت خرید خودرو دیگری با سیلندر مشابه می تواند بیمه خود را انتقال دهد.

    3-در صورتی که بیمه گر بیمه گزار را بیمه می کند، نباید به جنسیت و یا مذهب انان کاری داشته باشد.

    4-در صورتی که فرد بیمه گزار نمره منفی در سابقه رانندگی داشته باشد، تاثیر می گذارد.

    5-اگر بیمه گزار کار متقلبانه ای بخواهد انجام دهد، به حبس تعریزی درجه شش و جزای نقدی، معادل در برابر وجود دریافتی محکوم می شومد.

    5-درصورتی، طبق گزارش کارشناس، حادثه به علت تخلف راننده مقصر باشد، بیمه گر جایز است تا بخشی از خسارت به وجود امده را از راننده متخلف دریافت نمایند.

    6-درصورتی که بیمه گر تاخیری در دادن خسارت به بیمه گزار انجام دهد، باید نیم هزار (00005.) مبلغ خسارت علاوه بر پرداخت کل خسارت به عنوان جریمه پرداخت کند.

    7-اگر خسارت کمتر از 11 میلیون تومان (000/000/110) باشد، هیچ گونه کاهش کروکی برای دریافت خسارت از بیمه گر برای بیمه گزار صورت نمی گیرد.

    8-در صورت به وجود امدن هر گونه خسارتی از سوی ارگان های مربوط  به مشکلات راه، نبودن یا نقص علائم رانندگی و … بوده است.

    9-در قانون جدید برای شخص اول (راننده مقصر) در نظر گرفته شده است.

    10-بر طبق قانونی که نوشته شده حداکثری برای ماشین های گران قیمت در نظر گرفته شده است.

    حذف الحاقیه بیمه شخص ثالث

    در قانون های قبلی اگر در ابتدای سال نیازی به تغییر میزان دیه نبود باید زمان بیمه شده براساس دیه سال گذشته، الحاقیه صادر وحق بیمه مطابق با دیه سال جدید اضافه می شد. اما در امروزه احتیاجی به صدور الحاقیه و اضافه کردن هزینه نخواهد بود و پرداخت مابه التفاوت ان به عهده صندوق تامین خسارت های جانی ثالث است.

    حذف کوپن بیمه ثالث

    کوپنی در سال های قبل از سال 97 وجود داشت برای بیمه نامه شخص ثالث که براساس قانون جدید بعد از سال 97 حذف شد.

    درصدی از بیمه گر ها این کوپن را بعد سال 97 حذف کرده و درصد دیگری ان ها را شماره گزاری نمی کنند و درصد دیگری به صورت قبل وجود دارد که در اینده ان را هم حذف خواهند کرد. کوپن ها را در داخل بیمه نامه ها نگه می دارند. ولی در هرصورت کوپن دیگر به صورت قانونی صادر نخواهند شد. در اینده ای نزدیک هم کارت های هوشمندی قرار است صادر شود که داراری QR  کد می باشند و تمامی سوابق بیمه ای شما در ان است. اگر بیمه نامه ای کوپن ان حذف شده باشد، برای دریافت خسارت باید به همراه کپی بیمه نامه خود به بیمه گر رفته و درخواست خسارت کنید.

    شرکت بیمه ما ارئه دهنده کلیه بیمه ها در ایران

    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بیمه ما مراجعه کنید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x