بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بازی مرکب در بیمه ما

بازی مرکب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • فرار از بازی مرکب در بیمه ما

    سریالی که امروزه بسیار پر طرفدار شده است و در میان مردم در تمام دنیا به دلیل داستان جدید و جالبی که دارد محبوبیت خاصی را به دست آورده است سریال 9 قسمتی بازی مرکب است. این سریال با اینکه یک سریال کره ای است ولی توانسته به دلیل موضوع جالبی که دارد در مدت کوتاهی پربازدید ترین سریال در نتفیلیکس شود.

    خلاصه داستان بازی مرکب به شرح زیر است:

    سریال بازی مرکب بر روی گروهی از افراد بسیار بدهکار و بی‌پول در کشور کره جنوبی تمرکز دارد. در ابتدا آنها بدون آگاهی وارد یک مسابقه مرگبار از بازی‌های کودکانه می ‌شوند اما در ادامه، بسیاری از آنها به صورت داوطلبانه باز می‌ گردند تا جایزه این مسابقه را ببرند و زندگی خود را به کل تغییر دهند.

    جایزه این مسابقه برای نفر برنده، 45 میلیارد کره جنوبی معادل با 38 میلیون دلار آمریکا است؛ اما شانس زنده ماندن در این مسابقه بسیار کم است زیرا در هر مرحله بازی های مرگباری وجود دارد که تعداد زیادی از افراد در هر کدام از بازی ها میمیرند و این بر خلاف تصور اولیه آنها راجع به بازی است.

    کاراکتر اصلی سریال بازی مرکب، یک پدر مستاصل است که به راحتی می ‌توان با آن ارتباط برقرار کرد اما فردی کامل نیست و اشتباهات خود را دارد. شخصیت‌های دیگری نیز وجود دارند که دارای داستان‌های پس زمینه مناسبی هستند و بیننده‌ها می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و موضوع سریال برای بیننده جالب تر و هیجان انگیز تر میشود.

    شخصیت‌ها و افراد که 456 نفر هستند، باید در بازی‌های مرگ ‌بار شرکت کنند و درگیر مجموعه ‌ای از بازی‌های هیجان‌ انگیز اما کودکانه می‌شوند که به نظر آسان می آید. هر شخصی که در جریان این بازی‌های کودکانه شکست بخورد، جانش را از دست می ‌دهد.

    اما شخصی که در نهایت زنده بماند با جایزه با ارزشی که نصیبش میشود به خانه بر میگردد. افرادی که در این بازی هستند میدانند که قرار است بمیرند و چیزی برای از دست دادن ندارند، زندگی خود را قمار می ‌کنند تا برنده این پول زیاد شوند که نه‌ تنها بدهکاری ‌های آن‌ ها را پوشش می‌ دهد بلکه میتواند زندگی ‌شان را هم برای همیشه عوض کند.

    بازی مرکب
    بازی مرکب | بازی مرکب در بیمه| بازی مرکب بیمه| هیجان در بازی مرکب|

     


     

    اما تا به حال به این فکر کرده اید که شاید در زندگی عادی برای ما پیش آید که به دلیل قرض ها و اقساط زیادی که داریم و برای پرداخت آنها به مشکل برمیخوریم مجبور شویم وارد راه های مرگباری شویم تا بتوانیم این مبالغ را پرداخت کنیم؟

    هر کدام از ما به دلایل مختلف برای تامین مخارج زندگی در برهه های مختلف ممکن است حتی وسایل خانه خود را بفروشیم.

    اما راه بهتری نیز وجود دارد که بدون به خطر انداختن جان خود و یا وارد شدن به بازی هایی مانند بازی مرکب و… بتوانیم مخارج زندگی خود را در شرایط سخت تامین کنیم و یا قرض های خود را بدهیم. یکی از این راه ها پس اندازی است که به مرور زمان بیشتر شود و شما با پرداخت مبالغ کم سرمایه زیادی را برای زمان گرفتاری داشته باشید.

    شاید پس انداز در بانک ها کار سختی باشد زیرا هر چند مدت یکبار به فکر خرج کردن مبالغ موجود در حساب های بانکی خود می افتیم و اگر بگوییم بعدا دوباره جایگزین میکنیم تنها در حال دروغ گفتن به خودمان هستیم. اما راه بهتری وجود دارد که میتوان با خیال راحت پول خود را در آن سرمایه گذرای کرد و سودی بیشتر از سود بانک ها دریافت کرد! این راه تنها دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری است در ادامه به شما میگوییم چرا این راه بهترین راه برای فرار از بازی مرکب است.

    علت داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    هنگامی که شما بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود را از بیمه ما دریافت میکنید بعد از دو سال اگر به مشکل مالی برخوردید و یا قصد خرید خانه یا ماشین داشتید میتوانید به میزان 90 درصد اندوخته ای که در حساب بیمه ای خود نزد بیمه ما دارید وام دریافت کنید و برای این وام نیاز به هیچ ضامن و دیگر مواردی که بانک ها از شما میخواهند نیست و سودی هم به آن تعلق نمیگیرد زیرا بیمه نامه شما ضامن شما است.

    همچنین باز پرداخت وام بسته به توانایی مالی شما تنظیم می شود ولی اگر زودتر این وام را تسویه کنید به نفع خودتان است زیرا سود روزشمار به آن تعلق میگیرد؛ پس در زمان خرید بیمه نامه از بیمه ما هرچه مبلغ حق بیمه ای که پرداخت میکنید بیشتر باشد وام شما برای زمان هایی که در تنگنا قرار میگیرید بیشتر میشود و میتوانید مبلغ بیشتری را دریافت کنید.

    علاوه بر وام بیمه ما به دلیل سود روزشمار بالایی که دارد ( در سال 1399 مبلغ سود روزشمار بیمه ما 41 درصد بوده است) بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است. البته در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه ما باید به این توجه داشت که برای سود بیشتر پرداخت اقساط سالانه بیمه نامه بهتر است و سود شما بیشتر از پرداخت های اقساطی میشود و سرمایه شما بالاتر میرود.

    بعد از گذشت 5 سال بیمه نامه سرمایه گذاری شما به سوددهی بالایی میرسد و متناسب با تورم هر سال رشد میکند پس نباید نگران کم شدن ارزش پول خود در زمانی که میخواهید آن را بازخرید کنید باشد. حتی میتوانید بعد از 10 سال مستمری بازنشستگی از بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود دریافت کنید.

    حال به این فکر کنید که اگر بازیکنان در بازی مرکب از دوران جوانی  بیمه عمر و سرمایه گذاری برای خود خریداری میکردند با سرمایه میلیاردی که در سن خود به دست می آوردند نیاز نبود که در این بازی مرگبار شرکت کنند!

    پس تا دیر نشده برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری اقدام کنید و با بیمه ما از بازی مرکب جان سالم به در ببرید!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x