بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

گران شدن خودرو در سال 1400

گران شدن خودرو
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • گران شدن خودرو در سال 1400

    خودروهایی که در آبان 1400 گران شدند و قیمت مناسب برای بیمه بدنه آنها

    به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن زمان تغییر مکانیزم قیمت گذاری خودرو در پاییز و زمستان سال 1400، بهای خودرو در هفته های آینده روبه افزایش باشد. مجید عشقی رییس سازمان بورس اعلام کرده است روش فعلی قیمت ‌گذاری و فروش خودرو های سواری تقریبا مورد قبول هیچ کس نیست، و بیان کرد که: «نه خودروساز، نه مصرف‌ کننده و نه دولت از وضعیت فعلی قیمت خودرو منفعت نمی برند.» البته در کنار این حرف اعلام کرد که بالا بردن قیمت خودرو و افزایش قیمت آن در کارخانه تا حدی که مانع زیان دیدن خودروساز شود مشکلی ندارد و مجاز است.

    رئیس  سازمان بورس  همچنین اعلام کرد که «سهامداران خودروسازان هم از وضعیت فعلی ناراضی هستند و ضرر زیادی می‌کنند، بنابراین تصمیمی گرفته شد تا قیمت‌های خودرو رشدهای عجیب‌ و غریب نداشته باشد، بلکه رشد منطقی در قیمت خودرو در کارخانه داشته باشیم»

    با توجه به اینکه در چند هفته اخیر قیمت خودرو ها به شدت در حال افزایش است  رئیس اتحادیه نمایشگاه ‌داران خودرو مشهد با اشاره به پیش ‌بینی خود درباره آینده بازار خودرو می‌ گوید: رکود تورمی در بازار خودرو حکم‌ فرما شده است و  پیش‌ بینی می‌ شود در هفته آینده و پیش از مذاکرات روند رشد قیمت خودرو به طور موقت متوقف شود.

    همچنین بررسی‌ ها نشان می ‌دهد که تیبا صندوق‌ دار پلاس مدل 1400 نسبت به تیبا صندوق ‌دار پلاس مدل 99 ، 15 میلیون تومان گران ‌تر معامله می‌شود و 168 میلیون تومان در روز های اخیر قیمت دارد.

    قیمت تیبا هاچ بک EX با رینگ فولادی مدل 1400 نیز به 164 میلیون تومان رسیده است و همچنین تیبا هاچ بک EX با رینگ فولادی مدل 99 در رنج قیمتی 157 میلیون تومان معامله می ‌شود. البته با توجه به افزایش قیمت ها همچنان قیمت های ذکر شده در حال افزایش  هستند.

    در ادامه جدید ترین قیمت های روز ایران خودرو و سایپا را برای شما ذکر میکنیم:

    قیمت خودرو سایپا
    قیمت خودرو سایپا

    قیمت خودرو ایرانخودرو
    قیمت خودرو ایرانخودرو

    این قیمت های بالای خودرو مربوط به خودروهای داخلی است! به صورت قطعی خودرو های خارجی قیمت بسیار بالاتری نسبت به یک ماه قبل و یا حتی یک هفته قبل دارند. علاوه بر قیمت های بالای خودرو قطعات این خودروها نیز بسیار سخت گیر می آید و افزایش قیمت شدید داشته است و سرقت وسایل و تجهیزات ماشین و سرقت خود ماشین بسیار زیاد شده است مخصوصا در تهران که اکثر افراد مجبورند ماشین خود را به دلیل نداشتن پارکینگ در خیابان پارک کنند.

    علاوه بر سرقت خودرو در جا، در تهران و اصفهان و شیراز و دیگر شهر پر جمعیت ایران که گردشگر پذیر نیز هستند و جمعیت در آنها زیاد است با فرا رسیدن پاییز و زمستان و بارش های جوی امکان تصادف بیشتر شده است و با این قیمت بالای خودرو ها و تجهیزات آنها هزینه و خسارت زیادی ممکن است وارد شود از این رو بهترین کار بیمه کردن ماشین در برابر تمامی حوادث  است. بیمه شخص ثالث برای خودرو های سواری یک الزام است و همه باید آن را داشته باشند تا بتوانند در زمان وقوع حوادث جانی دیه و خسارت وارد شده را جبران کنند.

    اما باتوجه به قیمت خودرو ها بیمه بدنه نیز برای تمامی افراد یک الزام به شمار می آید زیرا میتواند خسارت متعددی را پرداخت کند. البته پرداخت خسارت ها بستگی به پوشش های انتخابی شما در زمان خرید بیمه بدنه دارد. از جمله پوشش های بیمه بدنه میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    • خسارات ناشی از برخورد خودرو با جسم ثابت و متحرک و یا برخورد دو خودرو با یکدیگر
    • خسارات ناشی از آتش‌ سوزی، برخورد صاعقه، انفجار، واژگونی خودرو یا سقوط آن
    • سرقت خودرو که میتواند خسارات وارد شده ناشی از سرقت وسایل اصلی یا اضافی خودرو که در بیمه ‌نامه ذکر شده را شامل شود.

    • خسارات وارده به خودرو در زمان انتقال آن به محل مناسب پس از حادثه و یا خسارت وارده به هنگام نجات بیمه شده از حادثه.
    • جبران خسارات ناشی از بروز بلایای طبیعی که انسان در رخ دادن آن دخل و تصرفی نداشته مانند سیل، زلزله، آتشفشان، بهمن، طوفان و تگرگ
    • جبران خسارات ناشی از پاشیدن مواد شیمیایی، رنگ و اسید بر بدنه خودرو
    • جبران خسارات ناشی از سرقت قطعات و لوازم جانبی خودروی بیمه شده بدون این که سرقت کلی خودرو رخ داده باشد
    • جبران خسارات ناشی از شکسته شدن شیشه‌های خودرو که می‌تواند بر اثر برودت هوا، تراکم یا تغییر هوای داخل خودرو اتفاق افتاده باشد.
    گران شدن خودرو
    گران شدن خودرو| چه خودروهایی گران شدند؟| بیمه ثالث خودرو| بیمه بدنه خودرو|

    نکته مهم دیگر این است که قیمت بیمه بدنه به تناسب پوشش های اضافه ای که دریافت میکند کم و یا زیاد میشود.

    برای انتخاب شرکت بیمه ای که بتوانید برای ماشین خود با قیمت خوب بیمه دریافت کنید لازم است به سطح توانگری مالی آن شرکت نیز توجه کنید زیرا سطح توانگری هر شرکت میتواند به شما نشان دهد که این بیمه تا چه حد توانایی در پرداخت سریع و به موقع خسارت های وارد شده بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث را دارد که در بین شرکت های بیمه ای بیمه ما دارای توانگری مالی یک و بالاترین میزان پرداختی خسارت ها است و همین موضوع و نیز تخفیف های بالا و قیمت مناسب تر از دیگر شرکت های بیمه برای بیمه ماشین آن باعث شده که هر روز تعداد بیمه گذاران آن افزایش پیدا کند.

    برای اینکه بتوانید خسارت های وارد شده به خودرو خود مخصوصا در این روزهای بارانی را جبران کنید هرچه سریع تر با شماره های موجود در سایت بیمه ما تماس حاصل فرمایید تا بیمه بدنه ماشین خود را ارزان تر از همه جا دریافت کنید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x