بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

چه طور در ایران پولدار شویم؟

چه طور در ایران پولدار شویم؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • چه طور در ایران پولدار شویم؟

    پولدار شدن در کوتاه مدت یکی از علاقه ‌های بسیار بارز انسان قرن ۲۱ است. به همین دلیل، خودش را به آب و آتش می ‌زند تا بتواند دری به سمت این خواسته باز کند. در گذشته پولدار شدن فقط برای میان سال ها بود و مردم با دیدن فرد جوانی که میلیون ها تومان یا دلار درامد و پس انداز دارد متعجب میشدند؛ اما در دنیای امروز ثروتمند شدن جوانان را می ‌توان به عصر انفجار اطلاعات و تکنولوژی امروز ربط داد.

    گاهی اوقات پدر و مادر ها میتوانند با پس انداز کردن پول  برای فرزندانشان از همان ابتدای تولد، کمکی باشند برای اینکه در اوج جوانی این کودکان کار آفرین و مدیران خوبی شوند و برای به دست آوردن سرمایه اولیه خود را به آب و آتش نزنند، به این صورت کودکان در سنین بالاتر میتوانند در دسته جوانان پولدار قرار بگیرند.

    اما اگر نوجوان دارید و یا خودتان هنوز در اوج جوانی هستید هنوز دیر نیست و میتوانید با سرمایه گذاری های کوچک طی مدت کوتاهی علاوه بر به دست آوردن سود خوب و متناسب با تورم ایران خود را بازنشست کنید و به تفریح بپردازید. اگر دوست دارید بدانید چه طور در ایران پولدار میشوید ادامه مطلب را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

    شاید بهتر باشد به جای سرمایه گذاری در بورس و بانک و باز کردن حساب های پس انداز که مبلغ کمی سود به آنها تعلق میگیرد و یا ارزش آنها افت میکند، اقدام به یک سرمایه گذاری بهتر با سود تضمین شده کنید، اگر این سرمایه گذاری علاوه بر پرداخت سود خدمات دیگری مانند خدمات درمانی به شما ارائه دهد که چه بهتر!!!

    چه طور در ایران پولدار شویم؟
    چه طور در ایران پولدار شویم؟| روش پولدار شدن در ایران| پولدار شدن در ایران|

    یکی از راه های سرمایه گذاری برای پولدار شدن در ایران خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری است زیرا این بیمه هر سال سود مشخصی را که به مقدار قابل توجهی بیشتر از سود بانک است به شما پرداخت میکند و علاوه بر آن سودی را به صورت مشارکت در منافع به شما پرداخت میکند که این سود در سال های مختلف معمولا افزایشی است.

    همانطور که گفتیم شما با داشتن این بیمه نامه هم از سرمایه گذاری  مطمئن هستی و میتوانید حداقل در 10 سال به یکی از افراد پولدار ایران تبدیل شوید و هم اینکه در صورت بروز هر حادثه ای  ماند تصادف و… این بیمه هزینه های درمانی و بیمارستانی شما را پرداخت میکند.

    در دنیای امروز که پر از آلودگی و مواد مضر در هوا است مبتلا شدن به بیماری خاص سخت مانند سرطان به راحتی امکان پذیر است، و همانطور که میدانید هزینه های بیمارستانی سرطان و داروهای آن بسیار زیاد است خوشبختانه با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری علاوه بر اینکه در مدت کوتاهی میتوانید به یکی از پولدار های ایران تبدیل شوید، درصورت مبتلا شدن به انواع سرطان ها میتوانید هزینه درمان را از بیمه نامه پرداخت کنید، زیرا بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری  جز معدود بیمه نامه هایی است که هزینه سرطان ها را پرداخت میکند.

    حتی گاهی ممکن است نیاز به وام ضروری برای خرید خانه یا ماشین داشته باشید و نتوانید از دور و اطراف مبلغ مورد نیاز خود را قرض بگیرید، و به دلیل درخواست ضامن و چک  و…. از مراجعه به بانک پشیمان شوید. در این لحظه بیمه عمر و سرمایه گذاری شما به داد شما میرسد.

    | چه طور در ایران پولدار شویم؟| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت
    چه طور در ایران پولدار شویم؟| روش پولدار شدن در ایران| پولدار شدن در ایران|

    زیرا میتوانید بعد از دو سال داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری وامی به میزان 90 درصد اندوخته خود دریافت کنید که این نیاز به هیچ ضامن و چکی ندارد، تنها ضامن شما برای شرکت بیمه سند بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری شما است. به محض درخواست وام از بیمه عمر خود میتوانید مبلغ مورد نظر را نهایتا 3 روز بعد در حساب خود داشته باشید.

    بیمه گذار می ‌تواند در طول مدت داشتن بیمه عمر با تسویه کامل اقساط هر وام، چندین بار وام از محل اندوخته خود دریافت کند و محدودیتی از این بابت برای دریافت وام وجود ندارد، تنها شرط دریافت وام جدید این است که باید وام قبلی را کاملا پرداخت کرده باشد. همچنین از این وام میتوانید برای سرمایه گذاری های دیگر استفاده کنید تا بتوانید در مدت کوتاهی پول بیشتری به دست آورید.

    پولدار شدن در ایران بسیار ساده و آسان است تنها کافی است از راه هایی استفاده کنید که پولدار های حال حاظر از آن استفاده میکنند زیرا این اشخاص بر روی  کارهای بی فایده و دارای سود کم سرمایه گذاری انجام نمیدهند. خبر خوب این است که تعداد بسیار زیادی از سرمایه داران بزرگ و افرادی که ما به عنوان پولدار آنها را میشناسیم بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را برای خود و خانواده خود خریداری کرده اند.

    خرید کدام بیمه عمر باعث میشود که شما در مدت کوتاهی در ایران پولدار شوید؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    چه طور در ایران پولدار شویم؟
    چه طور در ایران پولدار شویم؟| روش پولدار شدن در ایران| پولدار شدن در ایران|

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    با توجه به اینکه میزان سود مشارکت در منافع بیمه ما در سال 1399 به میزان 41% بوده است میتوانید مطمئن باشید که با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما میتوانید سرمایه و اندوخته بالای را حتی در 5 سال به دست آورید.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x