بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟

چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟

    Why do we need Life Insurance?

    اگر خانواده ای دارید که به شما وابسته هستند و آینده آن ها نیز برای شما مهم است، بهترین گزینه برای شما بیمه عمر و سرمایه گذاری است. بیمه عمر مزایای زیادی دارد بیمه عمر مانند یک شبکه ایمن مالی عمل می کند هنگامی که شما فوت کنید، ذینفعان شما مبلغی یکجا دریافت خواهند کرد بیمه عمر می تواند بهترین جایگزین درآمد شما باشد تصور کنید اگر درآمدی دارید که به طور ناگهانی از بین برود چه اتفاقی برای خانواده شما می افتد؟  با بیمه عمر شما می توانید کمک کنید تا مطمئن شوید که شما و عزیزانتان سرمایه ای دارید که جایگزین درآمدتان باشد.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” طرح جامع ترکیبی از یک بیمه عمر و یک اندوخته سرمایه گذاری است که علاوه بر ارائه پوشش خطر فوت و پوشش های اضافی دیگر درآمدهایی را با تضمین یک نرخ سود سرمایه گذاری مشخص در زمان حیات نصیب بیمه گذار می کند.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” پوششی به نام پوشش فوت دارد که با انتخاب آن یک سرمایه پایه فوت فراهم می شود که قابلیت افزایش را در سال های آینده دارد و تنها در صورت فوت بیمه شده در مدت بیمه نامه به بازماندگان پرداخت می کند. همچنین در زمان حیات، شرکت بیمه “ما” پوششی به نام پوشش حیات دارد که با جمع آوری و انباشت بخشی از وجوه پرداختی بیمه گذار در یک اندوخته سرمایه گذاری برای شخص بیمه گذار تامین می شود شما می توانید این اندوخته را با هدف تامین دوره بازنشستگی یا سایر مقاصد مالی در آینده در مورد آن تصمیم بگیرید.

    چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟
    چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟

    مبالغی را که شما به شرکت بیمه پرداخت می کنید به دو مولفه تقسیم می شود:

    • حق بیمه پوشش فوت
    • سپرده سرمایه گذاری

    در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” که در حال حاضر بیشترین سود را به مشتریان خود می دهد علاوه بر پوشش خطر فوت و تامین دوران بازنشستگی، بعضی پوشش های اضافی دیگر نیز پیش بینی شده است که هر کدام از آن ها با اختصاص حق بیمه مربوط به خود تعهدات اضافی را برای شرکت بیمه به دنبال دارد.

    و در صورت وقوع خطر، از شخص تحت پوشش بیمه حمایت می کند به طور کلی این نوع بیمه نامه از حیث تنوع پوشش ها و نحوه ارائه آن، جامع ترین بیمه نامه های موجود در جهان است. که بیشتر نیازهای زندگی یک خانواده را برای مدت طولانی تامین می نماید. مزایای این بیمه نامه نقش بسیار سودمندی در حیات اقتصادی و رفاه اجتماعی فرد و خانواده او دارد.

    این بیمه نامه طوری است که شخص در ابتدا نظر به توان مالی و بر پایه نیازهای خود و خانواده خود سرمایه ای را به عنوان سرمایه پایه انتخاب می کند شخص می تواند مبالغ حق بیمه و نحوه پرداخت آن را به شکل ماهانه (در قراردادهای فروش جمعی)، سه ماهه، شش ماه، سالانه و یا یکجا انتخاب کند

    حق بیمه پرداختی بعد از کسر حق بیمه لازم از این مبلغ به اندوخته سرمایه گذاری شخص بیمه گذار افزوده می شود در این اندوخته طی سال های بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و اختصاص سود سالانه به آن، طوری که با اضافه شدن سود سالانه مبلغ افزایش یافته

    و در سال بعد بالای کل مبلغ یعنی مبلغ قبلی و سود افزوده آن سود بیشتر افزوده می شود ( شرکت های بیمه ای دیگر این کار را نمی کنند) ، طوری که نرخ سود تضمینی شرکت بیمه “ما” در دو سال اول 16 درصد، در دو سال دوم 13 درصد و بعد از آن 10 درصد می باشد اما در حال حاضر شرکت بیمه ما 25 و حتی بیشتر از 25 درصد به مشتریان خود سالانه سود می دهد. این سرمایه حیات پس اندازی مطمئن برای رفع نیازها و برنامه های آینده شخص تحت پوشش بیمه خواهد بود.

    چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟
    چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟

    بیمه عمر و سرمایه گذاری کی  و کجا به کمک شما می آید؟

    • هنگامی که به دنبال زندگی مالی آرام و بدون دغدغه مالی برای دوران بازنشستگی هستید این بیمه بهترین گزینه است
    • هنگامی که به فکر آینده فرزندان خود هستید فرزندان و یا خانواده ای که به شما و درآمدتان وابسته هستند پس بیمه عمر “ما” را انتخاب کنید
    • وقتی می دانید که حتی لحظه ای را نمی توان پیش بینی کرد و هر لحظه امکان وقوع یک اتفاق است
    • اگر به دنبال تسهیلاتی با پول کم اما سود بالا هستید پس بیمه عمر “ما” را نادیده نگیرید

    اگر به یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود فکر می کنید. پس در این صورت نیز بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” بهترین انتخاب است.

    شرکت بیمه “ما” سالانه به حساب مشتریان خود سودهای بسیار بالایی نسبت به تمام شرکت های بیمه در کشور پرداخت کرده است. شرکت بیمه ما یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند.

    سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه ما هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟
    چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است طوری که این پوشش ها را ذیلاً برای شما شرح می دهیم:

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : (https://bimema.ir/life-insurance/) در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” (https://bimema.ir) مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x