بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

چگونگی پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل

پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل

    تاریخچه بیمه تامین اجتماعی مربوط به اوایل سال‌های 1300 است  که زمان راه اندازی راه اهن در ایران می باشد که به دلیل جبران خسارت وارد شده به مصدومین و فوت شده های این شغل این بیمه را راه اندازی کردند .

    اولین قوانین مشابه بیمه تامین اجتماعی سه اصلی استخدامی بودند که شامل حقوق و تامین خاص، حمایت کارفرمایان و مقرری خاص می ‌شدند.

    در سال 1309 با به تصویب رسیدن صندوق احتیاط کارگران راه‌آهن اولین قوانین مربوط به تامین حقوق این افراد به تصویب رسید که بر اساس آن به کارگرانی که در ساخت راه‌آهن همکاری می‌کردند اگر در زمان کار دچار از کارافتادگی و یا خسارت می‌شدند و یا فوت می‌ کردند می ‌توانستند از تسهیلات خاصی استفاده کنند.

    تعدادی از کارگران راه‌ آهن که در این فضا مشغول به کار بودند با تصویب قانونی تحت عنوان نظام‌ نامه کارخانه‌ ها و مؤسسات صنعتی تحت حمایت‌های خاص قرار می ‌گرفتند.

    می توان گفت که سازمان و بیمه تامین اجتماعی، مهم ترین رکن صنعت بیمه در کشور است هر فردی در صنف‌های مختلف که مشغول به کار است می ‌تواند خود را بیمه کند و از خدمات بیمه بهره‌ مند شود و سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر اجتماعی است که وظیفه ارائه خدمات به افراد تحت پوشش خود را دارد.

    بیمه تامین اجتماعی به طور کلی، بیمه ‌ای است که تضمین ‌کننده حقوق بیمه ‌گذار است و مطابق قانون با ارائه مستمری بعد از بازنشستگی و همچنین خدمات درمانی از حقوق بیمه ‌شده حمایت می‌کند؛ کسانی که کد بیمه دارند و نام آنها در فهرست بیمه شرکت ها و سازمان ها و موسسات حقوقی قرار میگیرد، صاحب دفترچه شده و از امتیازات مختلف آن بهره مند می شوند.

    پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل| بیمه تامین اجتماعی| پرداخت بیمه|
    پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل| بیمه تامین اجتماعی| پرداخت بیمه|

    بیمه تأمین اجتماعی ۲ نوع دارد که میتوانید آن را در زیر مشاهده کنید:

    • بیمه اجباری: تمام کسانی که در قبال دریافت حقوق و دستمزد در شرکت‌ها، کارگاه‌ها و… کار می ‌کنند و مشمول قانون کار می‌شوند.
    • بیمه خویش ‌فرما که خود شامل ۲ نوع است:
    1. بیمه اختیاری ( حق ‌بیمه در این نوع از بیمه خویش فرما ۲۶ درصد حقوق هست و خدماتی چون ازکارافتادگی، فوت، تعهداتی مانند درمان، هزینه‌های پروتز و اروتز، هزینه‌های کفن ‌و دفن و از همه مهم‌ تر مستمری بازنشستگی را در بر می ‌گیرد)
    2. بیمه حرف و مشغله آزاد

    افرادی که بیمه خویش فرما دارند باید خودشان به صورت ماهانه یا سالانه اقدام به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی کنند و آسان ترین راه برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی با موبایل است که در ادامه این نوشته مراحل پرداخت را برای شما شرح میدهیم:

    در روش پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل، با استفاده از سامانه مبتنی بر USSD و وارد کردن کد دستوری#١٤٢٠*٤*می توان وارد منوی پرداخت الکترونیکی حق بیمه سازمان تأمین‌ اجتماعی شد و بعد از ثبت اطلاعات قبض، با هریک از کارت‌های عضو شتاب پرداخت را انجام داد.

    البته درحال حاضر به دلیل محدودیت اعمال شده از سوی بانک مرکزی، پرداخت‌ها صرفا تا سقف مبلغ دو میلیون ریال مجاز است. دیگر روش هایی که میتوان از آنها برای پرداخت بیمه تامین اجتماعی استفاده کرد، اقدام از طریق باجه های  بانک ها است:

    برای پرداخت فیش حق بیمه از طریق دستگاه عابر بانک، لازم است به یکی از دستگاه های عابر بانک رفاه، ملی، صادرات، کشاورزی، سپه، ملت و تجارت مراجعه نمایید.

    آسان ترین و مطمئن ترین راه برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مراجعه با سایت رسمی تامین اجتماعی است، در این حالت ز منوی بانکداری الکترونیک گزینه سامانه واریز وجوه به حساب سازمان ها را انتخاب کنید و در صفحه نمایش داده شده، سازمان تامین اجتماعی را انتخاب نمایید.

    در این حالت وارد کردن نام ، نام خانوادگی، پست الکترونیک، شماره همراه و شرح واریز، اجباری نیست ولی پس از پایان عملیات پرداخت، در رسیدی که برای شما صادر می شود استفاده می شود بهتر است نام و نام خانوداگی خود را بنویسید.

    پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل
    پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل| بیمه تامین اجتماعی| پرداخت بیمه|

    علاوه بر بیمه تامین اجتماعی بیمه عمر و سرمایه گذاری نیز امروزه برای دریافت بازنشستگی و نیز سوددهی استفاده میشود، در این بیمه نامه نیز  پرداخت حق بیمه اهمیت زیادی دارد زیرا با دیر پرداخت کردن حق بیمه و یا اشتباه پرداخت کردن آن اندوخته بیمه عمر و سرمایه گذاری شما با مشکل مواجه میشود، اگر بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را از بیمه ما خریداری کرده اید با مراجعه به سایت بیمه ما و رفتن به قسمت دسترسی مشتریان و سپس  کلیک بر روی پرداخت اقساط بیمه عمر و سرمایه گذاری و وارد کردن اطلاعات خود  که مهمترین آن شناسه بیمه است میتوانید حق بیمه خود را پرداخت کنید و سپس با مراجعه به قسمت سوابق بیمه میتوانید از میزان اندوخته و پرداختی های خود اطلاعات کامل به دست آورید و در آنجا به راحتی سودهای تعلق گرفته، را مشاهده کنید.

    در یک نوشته جدا به طور کامل  درباره دریافت سوابق بیمه عمر و سرمایه گذاری برای شما توضیح داده ایم که میتوانید در سایت بیمه ما آن را مشاهده کنید.

    بهترین و پر سود ترین شرکت بیمه برای  خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در ایران کدام است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه  عمر و سرمایه گذاری  و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x