بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

چه افرادی میتوانند وام بدون ضامن دریافت کنند؟

وام بدون ضامن
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • چه افرادی میتوانند وام بدون ضامن دریافت کنند؟

    در هر شرایطی و با هر توانایی مالی میتوان از وام به عنوان یکی از راه های کاهش دغدغه های مالی زندگی و بالا بردن رفاه زندگی استفاده کرد، به همین دلیل است که انتظار همه کوتاه بودن مراحل این کار و سرعت داشتن در دریافت آن است.

    متاسفانه یکی از معضلاتی که سال‌های سال است مردم ایران با آن مواجه هستند ضروری بودن ضامن و وثیقه های متعدد و مختلف برای اخذ وام است و همین موضوع  باعث شده تا بسیاری از مردم از دریافت آن صرف نظر کنند و وقت خود را در راه بانک و پیدا کردن وثیقه و … هدر ندهند.

    براساس گزارش‌ها و آمارهای مختلف، پرداخت تسهیلات در کشورهایی که شرایط اقتصادی خوبی دارند براساس نظام اعتبار سنجی انجام می‌شود، نه شرط و شروط خاص و تضامین متعدد و مختلف، این موضوع هنوز در ایران به خوبی جریان پیدا نکرده است و همچنان مردم برای دریافت وام با مشکل مواجه میشوند.

    خوشبختانه راه های بهتر برای دریافت وام به وجود آمده که دیگر نیازی به پیدا کردن ضامن و گذاشتن وثیقه ندارند، این وام توسط شرکت های بیمه ای مختلف و با داشتن قرارداد بیمه عمر و سرمایه گذاری محقق می شود که در ادامه به توضیح بیشتر درباره آن برای شما عزیزان میپردازیم، تا با داشتن تنها یک قرارداد دیگر نگران دریافت وام نباشید.

    بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری یک قرارداد بلند مدت بین 5 تا 30 سال است که بیمه شرکت بیمه ای مورد نظر و بیمه گذاری منعقد میشود. این بیمه انواع مختلفی دارد که در بین انواع مختلف آن بیمه عمر و سرمایه گذاری طرفداران بیشتری دارد و تنها با داشتن این نوع بیمه میتوانید وام بیمه عمر را دریافت کنید.

    وام بدون ضامن
    وام بدون ضامن| وام بدون ضامن بیمه عمر| وام بیمه عمر|

    یعنی بیمه عمر و سرمایه گذاری علاوه بر یک قرارداد که شما  را در برابر حوادث مختلف و بیماری های خاص بیمه میکند همزمان برای شما پس انداز انجام میدهد که شما با استفاده از این پس انداز میتوانید بعد از گذشت 2 سال وامی با مبلغ بسیار خوب دریافت کند، البته هر چه قدر سال هایی که وام دریافت نمیکنید و قرارداد شما بیشتر میشود، طولانی تر باشد مبلغ دریافتی وام شما نیز بیشتر خواهد شد.

    دریافت وام از بیمه عمر و سرمایه گذاری بسیار آسان است و بعد از گذشت 2 روز و نهایتا 3 روز مبلغ وام به حساب شما واریز خواهد شد، این وام در اصل از محل اندوخته شخص بیمه گذار پرداخت میشود و فرد بیمه گذار میتواند بعد از گذشت 2 سال از زمان بیمه نامه اقدام به دریافت وام بیمه عمر خود کند.

    چند مورد مهم برای دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری لازم است که ما آنها را در ادامه برای شما می آوریم:

    • همانطور که گفتیم دریافت وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه و هرگونه تشریفات اداری می ‌باشد و تنها ضامن شما سند بیمه نامه شما است که نزد شرکت بیمه مورد نظر قرار دارد.
    • برای دریافت وام، در بسیاری از شرکت‌های بیمه، بیمه گذار برای دریافت وام نباید هیچ گونه قسط و بدهی عقب افتاده ای تا 2 سال داشته باشد.
    • در شرکت بیمه ما که یک شرکت بیمه ای خصوصی و بسیار پر طرفدار است فرانشیزی که به وام تعلق میگرد 4 درصد سود تضمینی است که به اندوخته تعلق میگیرد، اما در شرکت های بیمه ای دیگر مبلغ این سود دریافتی بالاتر است.
    • بیمه گذار می ‌تواند در طول مدت داشتن بیمه عمر با تسویه کامل اقساط هر وام، چندین بار وام از محل اندوخته خود دریافت کند و محدودیتی از این بابت برای دریافت وام وجود ندارد، تنها شرط دریافت وام جدید این است که باید وام قبلی را کاملا پرداخت کرده باشد.
    وام بدون ضامن
    وام بدون ضامن| وام بدون ضامن بیمه عمر| وام بیمه عمر|
    • از دیگر مزایای دریافت وام بیمه عمر این است که در زمانی که شما از محل بیمه نامه خود وام دریافت می ‌کنید پوشش‌های بیمه ‌ای شما همچنان برقرار است و لغو نمیشود. تنها از اندوخته شما کسر شده و دوباره بعد از پرداخت اندوخته شما اضافه شده و حتی به ان سود تعلق میگیرد تا بتوانید وام بعدی خود را با مبلغ بیشتری دریافت کنید.
    • معیار پرداخت وام در بیمه نامه های عمر اندوخته بیمه نامه هر فرد می‌ باشد، هر چه بیمه نامه وی اندوخته بالایی داشته باشد میزان وام دریافتی نیز بیشتر خواهد بود، پس هر مقدار حق بیمه شما بیشتر باشد مبلغ وامی که میتوانید دریافت کنید بیشتر میشود.
    • بیمه ‌گذار پس از دریافت وام موظف است اقساط آن را در موعدهای مقرر پرداخت کند. مبلغ هر قسط به میزان وام دریافتی و تعداد اقساط بستگی دارد. در هر صورت بیمه ‌گذار موظف است به هر مقدار که وام بیمه عمر از بیمه ما دریافت کرده است، نهایتا طی 36 قسط وام دریافتی را تسویه کند.
    • در زمان بازپرداخت وام بیمه عمر تاخیر نداشته باشید زیرا در میزان سود بیمه عمر شما تاثیر گذار خواهد بود، همچنین برای دریافت وام بیمه عمر جدید حتما باید اقساط بیمه عمر قبلی خود را پرداخت کرده باشد.
    وام بدون ضامن
    وام بدون ضامن| وام بدون ضامن بیمه عمر| وام بیمه عمر|

    خرید کدام بیمه عمر که وام بدون ضامن داشته باشد بهتر و پر سودتر است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x