بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

نمایندگی بیمه ما در اسلامشهر

نمایندگی بیمه ما در اسلامشهر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • نمایندگی بیمه ما در اسلامشهر

    شرکت بیمه ما در سال ۱۳۹۰ در لیست شرکت‌های ثبت‌شده کشور وارد و در تیرماه نود نیز با مجوز شماره ۱۳۷۶۳ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی وارد عرصه خدمات بیمه‌ای کشور شده است. از آن تاريخ تاکنون توانسته است با به‌کارگیری نيروي انساني كارآمد و بهره‌گیری از كارشناسان متخصص در صنعت بيمه، به جايگاه خوبي در ميان شرکت‌های بيمه دست يابد. شركت بيمه «ما» هم‌اکنون با بيش از 40 شعبه و 2000 نماينده در سراسر كشور در انواع رشته‌های بيمه فعاليت می‌کند و آماده خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران محترم است.

    زمینه‌های فعالیت شرکت بیمه ما

    شرکت ما بنا بر مجوز بیمه مرکزی ایران و با توجه به نوع فعالیت و توان مالی اجازه صدور و ارائه انواع خدمات بیمه‌ای از قبیل بیمه آتش‌سوزی، بیمه اتومبیل اعم از بیمه بدنه خودرو و بیمه شخص ثالث، مسئولیت، مهندسی، نفت و انرژی، انواع بیمه اشخاص، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، باربری کشتی و هواپیما را دارد.

    معروف‌ترین و پرفروش‌ترین بیمه‌نامه‌ی شرکت «بیمه ما» عمر و سرمایه‌گذاری و بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی است؛ زیرا شرکت ما توانسته است در سال 99 به بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری خود 41 درصد سود را ارائه دهد که این رقم بالایی در مقایسه با بقیه شرکت‌ها می‌باشد.

    نمایندگی بیمه ما
    نمایندگی بیمه ما| نمایندگی بیمه ما در تهران| نمایندگی بیمه ما در کرج| نمایندگی بیمه ما در تبریز| نمایندگی بیمه ما در اسلامشهر|

    سطح توانگری بیمه ما

    به گزارش روابط عمومی شرکت، از سال 98 تاکنون رتبه توانگری مالی این شرکت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سطح یک اعلام شد که با توجه به اعمال مدیریت صحیح ریسک، نسبت توانگری مالی این شرکت 174 درصد و در سطح یک مورد تائید قرار گرفت.

    در متن نامه بیمه مرکزی آمده است: در اجرای ماده ۶ آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه، حسب بررسی و کنترل انجام‌شده، نسبت به توانگری مالی آن شرکت با نسبت توانگری مالی ۱۷۴ درصد و سطح یک، مورد تائید بیمه مرکزی ج.ا.ا است.

    وظيفه و رسالت كلي شرکت بیمه «ما»

    • ارزش‌آفرینی براي همه ذينفعان و كمك به شكوفايي اقتصاد ملي از طريق ايجاد اطمينان در چرخه فعالیت‌های اقتصادي كشور.
    • ارائه خدمات بیمه‌ای در دو بخش بیمه‌های زندگي و غیر زندگی در سراسر كشور از طريق ايجاد شبكه توزيع گسترده.
    • عرضه پوشش‌های بیمه‌های خرد باقیمت‌های ارزان و پوشش‌های بیمه‌های كلان باقیمت‌های رقابتي.
    • ارزش‌آفرینی و ايجاد هم‌افزایی از يكپارچه كردن و گردآوری حق بيمه ها.
    • ايجاد تعاملات منطقي و سازنده با نهادهاي نظارتي و فعالين صنعت بيمه كشور.

    سهامداران شرکت بیمه ما

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و دارای سهام‌دارانی چون شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، بانک بزرگ ملت، شرکت اعتبار کارکنان بانک ملت، تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان پالایشگاه نفت جی است.

    شهر اسلامشهر

    شهرستان اسلامشهر واقع در استان تهران است که در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر تهران واقع‌شده است و از طریق بزرگراه‌های قدیم و جدید تهران-ساوه و همچنین آزادگان و احمدآباد مستوفی قابل‌دسترسی است. فاصله آن تا مرکز شهر تهران حدود ۱۵ کیلومتر است. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط‌کریم و از شما غرب به شهریار محدود است و بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت به‌طور غیررسمی دارد. باستانی‌ترین محله‌های اسلامشهر سالور، مافین آباد و روستای ضیاآباد است که محوریت بقیه آبادی‌ها را داشته است.

    اسلامشهر
    شهر اسلامشهر|
    نمایندگی بیمه ما در اسلامشهر|

    وسعت شهرستان در حدود ۲۴۵ کیلومترمربع است. این شهر، دارای ۳ بخش (مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی) و ۲۶ روستا است که ۲۱ روستای این شهرستان دارای سکنه است. درگذشته به دلیل هم‌جواری روستای قاسم‌آباد با جاده ساوه، اسلامشهر را به نام قاسم‌آباد شاهی و یا قاسم‌آباد خالصِ می‌شناختند و مدتی نیز نام آنشادشهر بوده است. این شهرستان دارای تعدادی شهرک به نام‌های موسی‌آباد – مفیدی (بلوار مفیدی) -باغ فیض – زرافشان – مهدیه – شهرک صادقیه (شهر موسی) – محمدیه – قائمیه (زاهدی) – شهرک امام حسین (میان‌آباد) – واوان – سالور -سعیدیه – باغ نرده – سر نوری – کاشانی – حاج محمود و … است.

    اسلامشهر دارای قدمتی مقارن با هزاره پنجم پیش از میلاد است و در نشریات مرکز آمار ایران و فرهنگ های جغرافیایی تا سال 1352 شمسی، از منطقه اسلامشهر به نام قاسم‌آباد شاهی نام برده شده است. یکی از روستاهای اسلامشهر فیروز بهرام است که بنای آن را به فیروز ساسانی نسبت داده‌اند. اسلامشهر در دوران قاجار منزلگاه اردوی همایونی بوده و به آن قاسم‌آباد خالصِ نیز می گویند.   پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1358 معابر و خیابانها و شهرک های تازه تأسیس به نام ائمه اطهارو شخصیتهای مدهبی و سیاسی کشور نامگذاری شده و شاد شهر به اسلامشهر تغییر نام یافت .

    از لحاظ تاریخی و جغرافیای سیاسی ، شهرستان اسلامشهر قسمتی از سرزمین ری باستان محسوب می شود. حوزه قلمرو و نفوذ  سیاسی این سرزمین از شهر قزوین تا دماوند گسترش داشته است.

    وجود بقایای پایه‌های پل بر روی رودخانه سالور و تپه‌های واقع در مجاورت و یا نزدیکی آن و آثار مدفون در آن‌ها دلالت بر وجود دوره‌های تاریخی مختلف داشته و حاکی از اهمیت این منطقه است.

    بر طبق سرشماري عمومي نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ این شهرستان در سال ۱۳۹۵، ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت داشت که ۲۷۹٬۲۸۲ نفر آن مرد و ۲۶۹٬۳۳۸ نفر آن زن می‌باشند. شهر اسلامشهر بعد از شهر بزرگ تهران پرجمعیت‌ترین شهر استان تهران محسوب می‌شود.

    دین مردم این شهرستان تشیع و از اقوام مختلف ایرانی تشکیل‌شده‌اند که اکثریت را ترک های شمال غرب ایران تشکیل می‌دهند و گیلکی‌ها، کردها و لرها از دیگر اقوام این شهرستان می‌باشند

    نمایندگی بیمه ما در اسلامشهر

    نمایندگی اصلانزاده (کد 2160) از سال 1392 شروع به فعالیت کرده است و در طول این مدت، موفق به کسب رتبه اول شده و همچنین از نمایندگان نخبه کشور شناخته‌شده است.

    باعث افتخار است که خدمت رسان مردم عزیز در تمام نقاط ایران ازجمله شهرستان اسلامشهر هستیم و شما عزیزان می‌توانید در صورت داشتن هرگونه پرسش، به‌صورت حضوری و یا غیرحضوری با ما در ارتباط باشید.

    نمایندگی بیمه ما
    نمایندگی بیمه ما|
    نمایندگی اصلانزاده|

    علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید از طریق همین سایت به‌صورت آنلاین اقدام به خرید بیمه موردنظر خود کنید؛ یعنی بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، از طریق منوی سایت بیمه مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. به‌این‌ترتیب بیمه‌نامه در زمان بسیار کوتاهی برای شما صادرشده و به آدرسی که اعلام کرده‌اید، فرستاده می‌شود.

    آدرس دفتر مرکزی: تهران، اتوبان نواب، جنب پل امام خمینی، مجتمع تجاری سهند، طبقه همکف، واحد G19، روبروی درب اصلی ورودی، بیمه ما

    شماره تماس و مشاوره: 02166859681 – 02166892451 – 02166864518 – 02166676124 – 02166831845 – 02166845803

    تماس یا مشاوره در واتساپ: 09122619509
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x