بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین مقایسه بیمه ما و کوثر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین مقایسه بیمه ما و کوثر

    شرکت بیمه کوثر:

    شرکت بیمه کوثر به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران در سال 1389 در اداره ثبت شرکت‌ ها به ثبت رسیده است و پس از طی مراحل ثبت، شرکت با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، در انواع رشته‌ های بیمه اموال، اشخاص و مسئولیت مجوز فعالیت را از بیمه مرکزی ایران دریافت و فعالیت بیمه‌ ای خود را آغاز کرده است.

    سهامداران  بیمه کوثر از ابتدا تا به حال :

    بیمه کوثر شرکت سهامی عام بوده است و یکی از بزرگترین سهامداران این شرکت بیمه ای، نیرو های مسلح هستند؛ البته به علت عرضه سهام بیمه کوثر در فرابورس این شرکت دارای سهامداران حقیقی بسیار زیادی نیز است.

    بیمه کوثر در تمام رشته های بیمه ای فعالیت میکند که ما انها در ادامه برای شما نام میبریم:

    1. بیمه درمان تکمیلی
    2. بیمه اتومبیل
    3. بیمه مسئولیت
    4. بیمه مهندسی و خاص
    5. بیمه اتش سوزی
    6. بیمه زندگی
    7. بیمه باربری
    8. بیمه حوادث
    9. بیمه پول
    10. بیمه هزینه های حقوقی
    مقایسه بیمه ما و کوثر
    مقایسه بیمه ما و کوثر| مقایسه شرکت بیمه ما و بیمه کوثر|

    یکی از اصل ترین فاکتور ها بری خرید بیمه نامه های مختلف مخصوصا بیمه عمر و سرمایه گذاری رتبه توانگری مالی آن شرکت بیمه ای است که خوشبختانه شرکت بیمه کوثر رتبه توانگری مالی یک را در سال 99 به خود اختصاص داده است.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه کوثر از ابتدای تولد کودکان را تحت پوشش بیمه قرار میدهد و حداکثر سنی که شرکت بیمه فرد را تحت پوشش قرار میدهد 70 سالگی است. در طول این مدت فرد بیمه گذار میتواند با گذشت 2 سال از مدت بیمه نامه تا 90 درصد اندوخته خود را وام  بدون نیاز به ضامن و چک و… دریافت کنند.

    از جمله فاکتورهایی که برای انتخاب یک شرکت بیمه ای مهم است میزان سود مشارکت در منافع آن است زیرا تمامی شرکت های سودی را که بیمه مرکزی برای آنها مشخص کرده است را مجبورند پرداخت کنند، اما سود مشارکت در منافع از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است.

    در سال 99 بیمه کوثر موفق به پرداخت سود مشارکت در منافع به میزان 23 درصد شد. از دیگر مواردی که بیمه کوثر آن را ندارد بیمه تکمیلی انفردی است و همین موضع باعث میشود که بیمه گذاران به سمت شرکت های بیمه ای بروند که بیمه تکمیلی انفرادی را نیز ارائه میدهد.

    مقایسه بیمه ما و کوثر
    مقایسه بیمه ما و کوثر| مقایسه شرکت بیمه ما و بیمه کوثر|

    شرکت بیمه ما:

    بیمه ما یک شرکت خصوصی بیمه در ایران است که از سال 1390 تشکیل شده و نام گذاری آن توسط جواد فرشباف ماهریان، رئیس کل بیمه مرکزی ایران در آن زمان صورت گرفته است. در رتبه بندی های سال 96 که بین شرکت های برتر ایران صورت گرفت از بین 200 شرکت برتر بیمه ما رتبه 151 را به دست اورد.

    طبق اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 96 بیمه ما بالاترین سطح توانگری مالی یعنی سطح یک را داشته است و شرکت بیمه ما توانسته این رتبه را از همان سال تا سال 1399 حفظ کند و در کنار این موضوع به دلیل سودهای بسیار بالایی که به بیمه گذاران خود میدهد توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

    لازم به ذکر است که بیمه ما تنها شرکت بیمه ای وابسته به بانک ملت است و به دلیل اینکه بعد از بیمه ملت این بیمه تاسیس شده است نام آن بیمه ما شده است و باعث گمراه شدن تعداد زیادی از مردم در هنگام خرید بیمه نامه میشود.

    بیمه ما نیز مانند بیمه کوثر ، بیمه نامه های متفاوتی را برای تمامی رشته ها ارائه میدهد که از جمله انها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. بیمه عمر و سرمایه گذاری
    2. بیمه بدنه
    3. بیمه شخص ثالث
    4. انواع بیمه مسئولیت
    5. بیمه آتش سوزی و زلزله
    6. بیمه حوادث
    7. بیمه تکمیلی انفرادی
    8. و ….

    بیمه عمر از پرطرفدار ترین نوع بیمه هایی است که شرکت بیمه ما آن را ارائه میدهد و در سال 1399 به دلیل سود مشارکت در منافع 41 درصدی که ارائه داد و در بین دیگر شرکت ها برتری به دست آورد توجه مردم به آن بیشتر شده است و بیمه گذارانی که از شرکت های بیمه ای دیگر به بیمه ما برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری می آیند بیشتر شده است.

     

    مقایسه بیمه ما و کوثر
    مقایسه بیمه ما و کوثر| مقایسه شرکت بیمه ما و بیمه کوثر|

    تمام افراد از بدو تولد تا سن 75 سالگی میتوانند از این بیمه نامه، شرکت بیمه ما استفاده کنند؛ البته افراد با سن پایین تر از سود بیشتر بهره مند میشوند تا افرادی با سن بالاتر زیرا هزینه پوشش های آن کمتر است!

    در شرکت بیمه ما پوشش های اضافه از سن 1سالگی برای کودکان فعال میشود، ولی معمولا در شرکت های بیمه ای دیگر از سنین 15 یا 18 سالگی فعال میشود و نیز سن بستن قرار داد بیمه عمر و سرمایه گذاری در این شرکت ها بیشتر از یک سال است.

    سود بیمه عمر در بیمه ما در پایان هر سال به حساب بیمه گذاران واریز میشود، تا در سال آینده سود روزشمار و سود تعیین شده بیمه مرکزی به سود سال قبل تعلق گیرد و حساب اندوخته بیمه گذاران بیشتر از دیگر بیمه ها افزایش پیدا میکند، همین موضوع است که باعث شده مردم با اینکه بیمه عمر در شرکت های مختلف دارند برای خرید بیمه عمر دوباره از شرکت بیمه ما اقدام کنند.

    در بیمه ما میتوانید وام را مانند شرکت های بیمه ای دیگر از سال دوم بدون نیاز به هیچ ضامنی به میزان 90 درصد اندوخته دریافت کنید، و کارمزد این وام برای بیمه گذاران به میزان 4 درصد می باشد.

    یکی دیگر از مزیت های بیمه ما نسبت به بیمه کوثر این است که بیمه تکمیلی انفرادی را با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری به شما ارائه میدهد و دیگر نیازی نیست این بیمه را حتما از طریق شرکت داشته باشید، همچنین نیاز به داشتن بیمه پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی و… نیز ندارد و میتوانید تنها با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری آن هم با مبلغ پایین برای خود و خانواده خود خریداری کنید.

    نکته مهم: برای دریافت بیمه تکمیلی از بیمه ما تنها کافی است سرپرست خانواده بیمه عمر و سرمایه گذاری را داشته باشد و نیازی نیست تک تک اعضای خانواده این بیمه نامه را دریافت کنند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x