بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

0تا 100 مقایسه بیمه ما و کارآفرین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • مقایسه بیمه ما و کارآفرین

    شرکت بیمه کارافرین

    شرکت بیمه کارآفرین اولین و قدیمی ترین شرکت بیمه خصوصی ایران یک شرکت سهامی عام و خصوصی بیمه وابسته به چند شرکت خصوصی مهندسی و ساختمانی و همچنین بانک کارآفرین است که صاحبان عمده سهام آن هستند. پروانهٔ فعالیت شرکت در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۸۲ از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

    شرکت بیمه کارآفرین در سال مالی ۹۳ در رده ‌بندی سازمان مدیریت صنعتی، رتبه 142 را کسب کرد و 5 سال متوالی طبق آمار بیمه مرکزی در سطح یک توانگری مالی قرار داشت. این بیمه در سال 99 نیز رتبه توانگری مالی  یک را به خود اختصاص داده است.

    سهامداران بیمه کار افرین از گذشته تا به امروز شامل موارد زیر میشود:

    • بانک کار افرین
    • گروه توسعه مالی مهر ایندگان
    • سرمایه گذاری بانک کار افرین
    • شرکت تضمین
    • شرکت مهندسی و ساختمان جهان پارس
    • اشخاص حقیقی
    مقایسه بیمه ما و کارآفرین
    مقایسه بیمه ما و کارآفرین| مقایسه بیمه عمر کارآفرین و بیمه ما|

    شرکت بیمه کارآفرین انواع بیمه نامه ها را ارائه میدهد که میتوانید لیست آنها را در ادامه مشاهده کنید:

    1. بیمه عمر و سرمایه گذاری
    2. بیمه های اتومبیل
    3. بیمه اشخاص
    4. بیمه باربری
    5. بیمه های مهندسی
    6. بیمه اتکایی
    7. بیمه انرژی
    8. بیمه اتش سوزی
    9. بیمه های مسئولیت

    اما مهمترین بیمه ای که مردم برای خرید آن از شرکت های بیمه ی دچار شک میشوند بیمه عمر و سرمایه گذاری است که ما در این نوشته برای راهنمایی بهتر شما هر دو بیمه عمر و سرمایه گذار بیمه کارآفرین و بیمه ما با هم مقایسه میکنیم.

    در شرکت بیمه کارافرین بیمه شده می تواند بعد از سال دوم قرارداد، تا 90 درصد موجودی حساب اندوخته خویش را به صورت وام دریافت نماید؛ وام دریافتی نیاز به ضامن ندارد و در اسرع وقت پرداخت می شود.

    طبق آیین نامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نرخ سود تضمین شده از محل ذخایر ریاضی بیمه نامه معادل شانزده درصد برای دو سال اول بیمه نامه و سیزده درصد برای دو سال دوم بیمه نامه و ده درصد برای مدت مازاد بر چهار سال می باشد.

    سود مهمی که تعیین کننده خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری است؛ سود مشارکت در منافع است که این سود برای بیمه کار آفرین در سال 99 به میزان 31 درصد سود مشارکت در منافع را به بیمه گذاران خود اختصاص داد که البته این سود هر ساله به حساب آنها واریز نمیشود بلکه در محاسبات قرار گرفته و در زمان باز خرید و یا بازنشستگی به حساب بیمه گذاران واریز میشود.

    بیمه کارافرین از محدود شرکت های بیمه ای است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را از بدو تولد دارد و حداکثر سنی که پوشش های بیمه ای شامل بیمه گذاران میشود 69 سال است. و از مزیت های دیگر بیمه کارافرین داشتن بیمه تکمیلی انفرادی است.

    برای  اطلاع سقف پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه کارآفرین میتوایند به سایت اصلی آن مراجعه کنید.

    مقایسه بیمه ما و کارآفرین
    مقایسه بیمه ما و کارآفرین| مقایسه بیمه عمر کارآفرین و بیمه ما|

    شرکت بیمه ما:

    بیمه ما یک شرکت خصوصی بیمه در ایران است که از سال 1390 تشکیل شده و نام گذاری آن توسط جواد فرشباف ماهریان، رئیس کل بیمه مرکزی ایران در آن زمان صورت گرفته است. در رتبه بندی های سال 96 که بین شرکت های برتر ایران صورت گرفت از بین 200 شرکت برتر بیمه ما رتبه 151 را به دست اورد.

    طبق اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 96 بیمه ما بالاترین سطح توانگری مالی یعنی سطح یک را داشته است و شرکت بیمه ما توانسته این رتبه را از همان سال تا سال 1399 حفظ کند و در کنار این موضوع به دلیل سودهای بسیار بالایی که به بیمه گذاران خود میدهد توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

    لازم به ذکر است که بیمه ما تنها شرکت بیمه ای وابسته به بانک ملت است و به دلیل اینکه بعد از بیمه ملت این بیمه تاسیس شده است نام آن بیمه ما شده است و باعث گمراه شدن تعداد زیادی از مردم در هنگام خرید بیمه نامه میشود.

    بیمه ما نیز مانند بیمه کارافرین، بیمه نامه های متفاوتی را برای تمامی رشته ها ارائه میدهد که از جمله انها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. بیمه عمر و سرمایه گذاری
    2. بیمه بدنه
    3. بیمه شخص ثالث
    4. انواع بیمه مسئولیت
    5. بیمه آتش سوزی و زلزله
    6. بیمه حوادث
    7. بیمه تکمیلی انفرادی
    8. و ….

    بیمه عمر از پرطرفدار ترین نوع بیمه هایی است که شرکت بیمه ما آن را ارائه میدهد و در سال 1399 به دلیل سود مشارکت در منافع 41 درصدی که ارائه داد و در بین دیگر شرکت ها برتری به دست آورد توجه مردم به آن بیشتر شده است و بیمه گذارانی که از شرکت های بیمه ای دیگر به بیمه ما برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری می آیند بیشتر شده است.

    مقایسه بیمه ما و کارآفرین
    مقایسه بیمه ما و کارآفرین| مقایسه بیمه عمر کارآفرین و بیمه ما|

    تمام افراد از بدو تولد تا سن 75 سالگی میتوانند از این بیمه نامه، شرکت بیمه ما استفاده کنند؛ البته افراد با سن پایین تر از سود بیشتر بهره مند میشوند تا افرادی با سن بالاتر زیرا هزینه پوشش های آن کمتر است!

    در شرکت بیمه ما پوشش های اضافه از سن 1سالگی برای کودکان فعال میشود، ولی معمولا در شرکت های بیمه ای دیگر از سنین 15 یا 18 سالگی فعال میشود و نیز سن بستن قرار داد بیمه عمر و سرمایه گذاری در این شرکت ها بیشتر از یک سال است.

    سود بیمه عمر در بیمه ما در پایان هر سال به حساب بیمه گذاران واریز میشود، تا در سال آینده سود روزشمار و سود تعیین شده بیمه مرکزی به سود سال قبل تعلق گیرد و حساب اندوخته بیمه گذاران بیشتر از دیگر بیمه ها افزایش پیدا میکند، همین موضوع است که باعث شده مردم با اینکه بیمه عمر در شرکت های مختلف دارند برای خرید بیمه عمر دوباره از شرکت بیمه ما اقدام کنند.

    در بیمه ما میتوانید وام را مانند شرکت های بیمه ای دیگر از سال دوم بدون نیاز به هیچ ضامنی به میزان 90 درصد اندوخته دریافت کنید، و کارمزد این وام برای بیمه گذاران به میزان 4 درصد می باشد.

    یکی دیگر از مزیت های بیمه ما نسبت به بیمه کارافرین این است که بیمه تکمیل انفرادی را با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری به شما ارائه میدهد و دیگر نیازی نیست این بیمه را حتما از طریق شرکت داشته باشید، همچنین نیاز به داشتن بیمه پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی و… نیز ندارد و میتوانید تنها با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری آن هم با مبلغ پایین برای خود و خانواده خود خریداری کنید.

    نکته مهم: برای دریافت بیمه تکمیلی از بیمه ما تنها کافی است سرپرست خانواده بیمه عمر و سرمایه گذاری را داشته باشد و نیازی نیست تک تک اعضای خانواده این بیمه نامه را دریافت کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x