بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

0 تا 100 مقایسه بیمه ما و سرمد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • مقایسه بیمه ما و سرمد

    شرکت بیمه سرمد:

    در راستای ابلاغ سیاست خصوصی سازی در صنعت بیمه کشور و با حمایت مجموعه‌ای خوشنام و توانا از گروه‌های مالی، اعتباری و سرمایه‌گذاری کشور شامل بانک صادرات ایران، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و کارکنان بانک صادرات ایران به واسطه موسسه همیاری غدیر در اوایل سال 1390، روند تاسیس شرکت بیمه سرمد آغاز شد.

    در نهایت مجوز و پروانه فعالیت شرکت بیمه سرمد بعد از تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی در تاریخ 1392/08/01 اعطا گردید و فعالیت این شرکت بیمه ای آغاز شد.

    سهامداران بیمه سرمد از ابتدا تا اکنون :

    • شرکت ارمان اندیشان رستاک
    • موسسه توسعه همیاری سپهر
    • شرکت گروه مالی سپهر صادرات
    • شرکت سرمایه گذاری خارزمی
    • شرکت گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم
    • شرکت سرمایه گذاری عمران پارس اینده
    • شرکت فراز باتری نوین پارسیان
    • شرکت پایاپای ملی
    • بانک صادرات
    • بانک شهر
    مقایسه بیمه ما و سرمد
    مقایسه بیمه ما و سرمد| مقایسه شرکت بیمه ما و سرمد| مقایسه بیمه عمر بیمه ما و سرمد|

    بیمه سرمد مانند تمامی شرکت های بیمه ای بیمه نامه های متعددی را به مردم عزیز ایران ارائه میدهد که در ادامه انها را برای شما ذکر میکنیم:

    1. بیمه های مسئولیت
    2. بیمه های مهندسی
    3. بیمه عمر و سرمایه گذاری
    4. بیمه های اتومبیل
    5. بیمه های درمان
    6. بیمه های آتش سوزی
    7. بیمه های باربری
    8. بیمه های حوادث
    9. و….

    مهمترین بیمه نامه ای مردم برای خرید آن همیشه تردید دارند، بیمه عمر وسرمایه گذاری است که در این نوشته توضیحاتی را درباره آن به شما ارائه میدهیم.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری در تمامی شرکت ها دراای  2 نوع سود است یکی ازآنها سودی است که بیمه مرکزی آن را تعیین کرده و همه شرکت های بیمه ای موظف هستند که آن را به بیمه گذاران خود پرداخت کنند؛ و سود دیگری که نام آن سود مشارکت در منافع است و تعیین کننده اصلی برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری است و هر چه قدر بیشتر باشد یعنی آن شرکت بیمه ای بهتر است؛ این سود در شرکت بیمه سرمد در سال 99 تقریبا 22 درصد است.

    بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری سرمد از سن 1 ماهگی  فرد قابل صدور هستند و حداکثر سن پوشش های بیمه ای  برای  این بیمه نامه تا 80 سالگی است و تا سن 60 سالگی بیمه نامه صادر میشود.

    از دیگر مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه سرمد دادن وام تا 90 درصد اندوخته بیمه گذار از سال دوم بیمه نامه است که نیاز به هیچ ضامنی ندارد و تنها ضامن آن سند بیمه عمر و سرمایه گذاری شماست؛ بیمه سرمد برای این وام ز شما 4 درصد کارمزد دریافت میکند؛ و البته بیمه سرمد بیمه تکمیلی انفرادی را نیز به بیمه گذاران خود ارائه میدهد.

    مقایسه بیمه ما و سرمد
    مقایسه بیمه ما و سرمد| مقایسه شرکت بیمه ما و سرمد| مقایسه بیمه عمر بیمه ما و سرمد|

    شرکت بیمه ما:

    بیمه ما یک شرکت خصوصی بیمه در ایران است که از سال 1390 تشکیل شده و نام گذاری آن توسط جواد فرشباف ماهریان، رئیس کل بیمه مرکزی ایران در آن زمان صورت گرفته است. در رتبه بندی های سال 96 که بین شرکت های برتر ایران صورت گرفت از بین 200 شرکت برتر بیمه ما رتبه 151 را به دست اورد.

    طبق اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 96 بیمه ما بالاترین سطح توانگری مالی یعنی سطح یک را داشته است و شرکت بیمه ما توانسته این رتبه را از همان سال تا سال 1399 حفظ کند و در کنار این موضوع به دلیل سودهای بسیار بالایی که به بیمه گذاران خود میدهد توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

    لازم به ذکر است که بیمه ما تنها شرکت بیمه ای وابسته به بانک ملت است و به دلیل اینکه بعد از بیمه ملت این بمه تاسیس شده است نام آن بیمه ما شده است و باعث گمراه شدن تعداد زیادی از مردم در هنگام خرید بیمه نامه میشود.

    بیمه ما نیز مانند بیمه سرمد، بیمه نامه های متفاوتی را برای تمامی رشته ها ارائه میدهد که از جمله انها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. بیمه عمر و سرمایه گذاری
    2. بیمه بدنه
    3. بیمه شخص ثالث
    4. انواع بیمه مسئولیت
    5. بیمه آتش سوزی و زلزله
    6. بیمه حوادث
    7. بیمه تکمیلی انفرادی
    8. و ….

    بیمه عمر از پرطرفدار ترین نوع بیمه هایی است که شرکت بیمه ما آن را ارائه میدهد و در سال 1399 به دلیل سود مشارکت در منافع 41 درصدی که ارائه داد و در بین دیگر شرکت ها برتری به دست آورد توجه مردم به آن بیشتر شده است و بیمه گذارانی که از شرکت های بیمه ای دیگر به بیمه ما برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری می آیند بیشتر شده است.

    مقایسه بیمه ما و سرمد
    مقایسه بیمه ما و سرمد| مقایسه شرکت بیمه ما و سرمد| مقایسه بیمه عمر بیمه ما و سرمد|

    تمام افراد از بدو تولد تا سن 75 سالگی میتوانند از این بیمه نامه، شرکت بیمه ما استفاده کنند؛ البته افراد با سن پایین تر از سود بیشتر بهره مند میشوند تا افرادی با سن بالاتر زیرا هزینه پوشش های آن کمتر است!

    در شرکت بیمه ما پوشش های اضافه از سن 1سالگی برای کودکان فعال میشود، ولی معمولا در شرکت های بیمه ای دیگر از سنین 15 یا 18 سالگی فعال میشود و نیز سن بستن قرارد بیمه عمر و سرمایه گذاری در این شرکت ها بیشتر از یک سال است

    سود بیمه عمر در بیمه ما در پایان هر سال به حساب بیمه گذاران واریز میشود، تا در سال آینده سود روزشمار و سود تعیین شده بیمه مرکزی به سود سال قبل تعلق گیرد و حساب اندوخته بیمه گذاران بیشتر از دیگر بیمه ها افزایش پیدا میکند، همین موضوع است که باعث شده مردم با اینکه بیمه عمر در شرکت های مختلف دارند برای خرید بیمه عمر دوباره از شرکت بیمه ما اقدام کنند.

    در بیمه ما میتوانید وام را مانند شرکت های بیمه ای دیگر از سال دوم بدون نیاز به هیچ ضامنی به میزان 90 درصد اندوخته دریافت کنید، و کارمزد این وام برای بیمه گذاران به میزان 4 درصد می باشد.

    یکی دیگر از مزیت های بیمه ما نسبت به بیمه سرمد این است که بیمه تکمیلی انفرادی را با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری به شما ارائه میدهد و دیگر نیازی نیست این بیمه را حتما از طریق شرکت داشته باشید، همچنین نیاز به داشتن بیمه پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی و… نیز ندارد و میتوانید تنها با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری آن هم با مبلغ پایین برای خود و خانواده خود خریداری کنید.

    نکته مهم: برای دریافت بیمه تکمیلی از بیمه ما تنها کافی است سرپرست خانواده بیمه عمر و سرمایه گذاری را داشته باشد و نیازی نیست تک تک اعضای خانواده این بیمه نامه را دریافت کنند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x