بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

مقایسه بیمه ما با بیمه ایران

مقایسه بیمه ما با بیمه ایران
2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • مقایسه بیمه ما با بیمه ایران

    شرکت بیمه ایران:

    پانزدهم آبان ‌ماه  سال 1314 شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تاسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور کار خود را شروع کرد و روز تاسیس بیمه ایران در تقویم کشور به عنوان روز بیمه نام گذاری شده است. هتل عباسی اصفهان و شرکت بیمه ایران – انگلستان پشتوانه و سرمایه گذار های بیمه ایران هستند.

    بیمه ایران در سال 1314 با سرمایه دولت تأسیس شد. اما به لحاظ رعایت ارکان شرکت و برای رعایت مسئله تعدد سهامداران که تشکیل شرکت و انعقاد مجمع عمومی و سایر مراحل به آن بستگی داشت، در ابتدا، علاوه بر نام وزارت دارایی اسامی سه نفر از معاونان و صاحب منصبان آن وزارتخانه نیز به عنوان سهامداران در شرکت نامه و مدارک تأسیس این بیمه ذکر شده است.

    اولین بیمه نامه ای که توسط شرکت بیمه ایران صادر شد بیمه آتش سوزی منازل مسکونی بود؛ نسبت توانگری مالی سال 1398 شرکت بیمه ایران که بیمه مرکزی آن را اعلام کرده است «71 درصد» بوده که بر این اساس مصوب شورای‌ عالی بیمه، در سطح 2 توانگری مالی قرار گرفته.

    مقایسه بیمه ما با بیمه ایران
    مقایسه بیمه ما با بیمه ایران| مقایسه بیمه عمر بیمه ما با بیمه ایران| مقایسه بیمه ایران با بیمه ما|

    نکته: توانگری مالی به معنای توانایی پرداخت تمامی خسارت های وارد شده به بیمه گذاران و یا برگشت دادن تمامی حق بیمه ها به بیمه گذاران در صورت ورشکستگی شرکت بیمه مورد نظر است که سطح یک بالاترین سطح آن است.

    بیمه ایران تمامی بیمه نامه های مورد نیاز در هر رشته ای را دارد برای مثال: بیمه آتش سوزی، بیمه مهندسی، بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه اتومبیل که شامل شخص ثالث و بیمه بدنه میشود، انواع بیمه های مسئولیت، بیمه تکمیلی گروهی و…

    بیمه عمر بیمه ایران در سال 99 حدودا 24.5 درصد سود سالانه پرداخت کرده است، و حداکثر سن پوشش بیمه عمر آن 70 سال است. این نکته نیز برای خرید بیمه عمر از بیمه ایران مهم است که بدانید سود سالانه بیمه عمر شما در پایان بیمه نامه و در زمان بازخرید به حساب شما واریز میشود و به این صورت سود سال جدید به سود های قدیمی تعلق نمیگیرد.

    با توجه به اینکه بیمه ایران قدیمی ترین بیمه کشور است معمولا مردم برای خرید بیمه نامه ها مستقیما به نمایندگی ها و شعب این بیمه مراجعه میکنند، البته لازم به ذکر است که شرکت های دیگری مانند بیمه ما وجود دارند که بیمه گذاران با اعتماد کامل بیمه نامه های آن ها را خریداری میکنند.

    مقایسه بیمه ما با بیمه ایران
    مقایسه بیمه ما با بیمه ایران| مقایسه بیمه عمر بیمه ما با بیمه ایران| مقایسه بیمه ایران با بیمه ما|

    شرکت بیمه ما:

    بیمه ما یک شرکت خصوصی بیمه در ایران است که از سال 1390 تشکیل شده و نام گذاری آن توسط جواد فرشباف ماهریان ، رئیس کل بیمه مرکزی ایران در آن زمان صورت گرفته است. در رتبه بندی های سال 96 که بین شرکت های برتر ایران صورت گرفت از بین 200 شرکت برتر بیمه ما رتبه 151 را به دست آورد. طبق اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 96 بیمه ما بالاترین سطح توانگری مالی یعنی سطح یک را داشته است و شرکت بیمه ما توانسته این رتبه را از همان سال تا سال 1399 حفظ کند و در کنار این موضوع به دلیل سودهای بسیار بالایی که به بیمه گذاران خود میدهد توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

    بیمه ما نیز مانند بیمه ایران، بیمه نامه های متفاوتی را برای تمامی رشته ها ارائه میدهد که از جمله انها میتوان به : بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، انواع بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه حوادث و بیمه تکمیلی انفرادی و …. اشاره کرد.

    بیمه عمر از پرطرفدار ترین نوع بیمه هایی است که شرکت بیمه ما آن را ارائه میدهد و در سال 1399 به دلیل سود مشارکت در منافع 41 درصدی که ارائه داد و در بین دیگر شرکت ها برتری به دست آورد توجه مردم به آن بیشتر شده است و بیمه گذارانی که از شرکت های بیمه ای دیگر به بیمه ما برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری می آیند بیشتر شده است. تمام افراد از بدو تولد تا سن 75 سالگی میتوانند از این بیمه نامه، شرکت بیمه ما استفاده کنند؛ البته افراد با سن پایین تر از سود بیشتر بهره مند میشوند تا افرادی با سن بالاتر زیرا هزینه پوشش های آن کمتر است! در شرکت بیمه ما پوشش های اضافه از سن 1سالگی برای کودکان فعال میشود، ولی معمولا در شرکت های بیمه ای دیگر از سنین 15 یا 18 سالگی فعال میشود و نیز سن بستن قرار داد بیمه عمر و سرمایه گذاری در این شرکت ها بیشتر از یک سال است.

    مقایسه بیمه ما با بیمه ایران
    مقایسه بیمه ما با بیمه ایران| مقایسه بیمه عمر بیمه ما با بیمه ایران| مقایسه بیمه ایران با بیمه ما|

    سود بیمه عمر در بیمه ما در پایان هر سال به حساب بیمه گذاران واریز میشود، تا در سال آینده سود روزشمار و سود تعیین شده بیمه مرکزی به سود سال قبل تعلق گیرد و حساب اندوخته بیمه گذاران بیشتر از دیگر بیمه ها افزایش پیدا میکند، همین موضوع است که باعث شده مردم با اینکه بیمه عمر در شرکت های مختلف دارند برای خرید بیمه عمر دوباره از شرکت بیمه ما اقدام کنند.

    یکی دیگر از مزیت های بیمه ما نسبت به بیمه ایران این است که بیمه تکمیل انفرادی را با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری به شما ارائه میدهد و دیگر نیازی نیست این بیمه را حتما از طریق شرکت داشته باشید، همچنین نیاز به داشتن بیمه پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی و… نیز ندارد و میتوانید تنها با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری آن هم با مبلغ پایین برای خود و خانواده خود خریداری کنید.

    نکته مهم: برای دریافت بیمه تکمیلی از بیمه ما تنها کافی است سرپرست خانواده بیمه عمر و سرمایه گذاری را داشته باشد و نیازی نیست تک تک اعضای خانواده این بیمه نامه را دریافت کنند.

    شما ترجیح میدهید از کدام شرکت بیمه ای بیمه نامه های مورد نیاز خود را دریافت کنید؟

    تجربه خود را از هر یک از شرکت های بیمه با ما به اشتراک بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    2 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x