بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

معاینه پزشکی بیمه عمر

معاینه پزشکی بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • در چه صورت معاینه پزشکی بیمه عمر صورت میگیرد؟

    بیمه عمر و سرمایه گذاری که جزو بیمه های پر طرفدار است در بعضی از مبالغ بالا نیاز به معاینه پزشکی دارد تا شرکت بیمه از سلامت کامل فرد مطمئن شود زیرا در مبالغ بالای 4 میلیون مبلغ پرداخت سرمایه فوت و دیگر پوشش ها بالا میرود و شرکت های بیمه باید تمامی جوانب احتیاط را رعایت کنند. شرکت بیمه ما که بیمه عمر آن بسیار با استقبال مردم روبرو شده برای مبالغ بالای 4 میلیون تومان بیمه گذار را معاینه میکند تا مشکلی ایجاد نشود. در ابتدا و قبل از ویزیت شدن توسط پزشک از بیمه گذار مبلغ ناچیزی دریافت میشود و 3 حالت برای بیمه گذار و مبلغی که پرداخت میکند پیش می آید:

    • اولین حالت: فرد در آزمایشات مشکلی نداشته باشد و یا مشکل جزیی داشته باشد ، که در این صورت وجه پرداخت شده ، به جای حق بیمه شما در حساب شما پرداخت میشود.
    • دومین حالت : فرد از نظر آزمایشات مورد قبول واقع نشود که در این صورت وجه به خریدار ، بازگردادنده میشود.
    • سومین حالت : فرد در آزمایشات مورد قبول واقع شود ولی بعد از تایید پزشک و شرکت بیمه از بیمه شدن انصراف دهد که در اینجا وجه بازگردادنده نخواهد شد ( بدلیل سوء استفاده )کلیه آزمایش ها و نمونه گیری ها توسط پزشک معتمد شرکت بیمه ما در محل کار و یا در خانه بیمه گذار صورت میگیرد و نیاز به مراجعه به بیمارستان و مطب نیست. البته قبل از معاینه توسط پزشک شما باید پرسشنامه پزشکی را پر کنید.
    معاینه پزشکی بیمه عمر
    معاینه پزشکی بیمه عمر| آزمایش بیمه عمر| آزمایشات عمر|بیمه عمر| آزمایشات بیمه عمر|

     

    1. در شرکت بیمه ما اگر بیمه گذار از بدو تولد تا 18 سالگی بخواهد بیمه شود لازم به معاینه پزشکی ندارد.

     

    2. اگر بیمه گذار سنی بین 19 تا 55 سال داشته باشد و حق بیمه پرداختی سالانه او تا 3 میلیون تومان باشد معاف از معاینه پزشکی است.

    ولی اگر بیمه گذار سنش بین 19 تا 55 سال باشد و حق بیمه پرداختی او تا مبلغ 4 میلیون تومان باشد ( و سرمایه فوت بین 75 میلیون تومان تا 100میلیون تومان) معاینه های اولیه مانند چک کردن فشار و طب و علائم عادی توسط پزشک لازم است و فرد بیمه گذار باید پیش پرداختی به مبلغ 150 هزار تومان پرداخت کند.

    اگر بیمه گذار سنش بین 19 تا 55 سال باشد و حق بیمه پرداختی او بالای 4 میلیون تومان ( و سرمایه فوت بالای 100میلیون تومان) باشد باید معاینه کامل توسط پزشک صورت گیرد یعنی باید تمامی آزمایش ها و سی اسکن و…. برای او صورت گیرد؛ در این صورت فرد باید مبلغ 300 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت واریز کند.

     

    3. اگر سن فرد از 56 سال بالاتر باشد تا حق بیمه به مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان نیاز به معاینه توسط پزشک ندارد.

    اگر سن فرد از 56 سال بالاتر باشد و مبلغ حق بیمه او تا 4 میلیون تومان( سرمایه فوت بین 75 میلیون تا 100 میلیون تومان) باشد باید معاینات اولیه توسط پزشک صورت گیرد و لازم است که فرد مبلغ 150 هزار تومان را به شرکت بیمه پرداخت کند.

    اگر سن فرد از 56 سال بالاتر باشد و مبلغ حق بیمه او بالاتر از 4 میلیون تومان باشد( سرمایه فوت بالای 100 میلیون تومان) باشد، معاینات کامل توسط پزشک الزامی میشود و فرد باید پیش پرداختی به مبلغ 400 هزار تومان را به حساب بیمه ما واریز کند.

    همانطورکه در اول این نوشته گفتیم دریافت این مبالغ صرفا برای جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد است و در صورت تایید شدن سلامت فرد توسط پزشک این مبلغ به عنوان بخشی از حق بیمه فرد در نظر گرفته میشود. در صورتی که شرکت بیمه از بیمه کردن فرد منصرف شود این مبلغ به حساب او برگردانده میشود.

    برای دریافت اطلاعات راجبع چگونگی خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما میتوانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x