بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

مشکل بیمه خبرنگاران

مشکل بیمه خبرنگاران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • مشکل بیمه خبرنگاران برطرف شد!

    خبر نگاری از جمله شغل های پر طرفدار و گاهی اوقات بسیار پر حادثه است زیرا بعضی از خبر نگاران برای به دست آوردن خبر مجبور هستند که در شرایط سخت مانند آتش سوزی و یا در مکان هایی که زلزله و جنگ است حضور پیدا کنند.

    از این رو داشتن بیمه برای این شغل و حرفه بسیار ضروری است و باعث میشود در زمان بروز حادثه استرس و نگرانی پرداخت هزینه های بیمارستانی و بیمه ای را نداشته باشند زیرا حقوق دریافتی خبر نگاران به اندازه ای زیاد نیست که بتواند در شرایط سنگین و سخت به کمک آنها بیاید و به درمان بیماری های پر هزینه مانند عمل  ها و درمان سرطان به آنها کمک کند، از این رو باید بیمه ای داشته باشند که در این شرایط سخت به آن تکیه کنند و خیالشان از بابت پرداخت سریع و بدون دغدغه هزینه های درمانی و بیمارستانی راحت باشد.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال آخر خبرنگار تسنیم در سنندج که پرسیده شد” چه برنامه ‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی خبرنگاران و حل مشکل بیمه خبرنگاران دارید؟ ” ابراز کرد که به رئیس صندوق اعتباری هنر دستور داده است که هیچ تفاوتی بین خبرنگاران و اهالی دیگر فرهنگ و هنر قائل نشوند و اصحاب رسانه نیز همانند سایر هنرمندان از امتیازهای صندوق اعتباری هنر بهر‌ه‌ مند شوند.

    مشکل بیمه خبرنگاران
    مشکل بیمه خبرنگاران| بیمه خبرنگاران| بیمه خبرنگار| بیمه سرمایه گذاری برای خبرنگاران|

    اما با این وجود باز هم بیمه تامین اجتماعی و حقوق کمی که به آنها داده میشود برای دوران سخت بیماری و نیز برای دوران بازنشستگی کفایت نمیکند و همچنین بیمه تکمیلی نیز برای خبرنگاران صادر نمیشود. از این رو بسیاری از خبر نگاران اقدام به دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت های مختلف بیمه ای میکنند.

    برای آشنایی خبرنگارانی که تا به حال بیمه عمر و سرمایه گذاری نداشته اند ما در ادامه به توضیح پوشش های مختلف این بیمه نامه میپردازیم. و شما میتوانید برای خرید بیمه خبرنگاران  از بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید و با گفتن شرایط خود بیمه نامه مورد نظر را خریداری کنید و بعد از آن بیمه تکمیلی بیمه ما که به صورت انفرادی برای خبر نگاران عزیز صادر میشود را درخواست دهید.

    1. اصلی ترین پوشش بیمه عمر خبرنگاران ‌، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی ماهانه و سالانه هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد. در صورت فوت عادی فرد بیمه شده سرمایه فوت عادی به ذینفعان بیمه نامه که توسط خود فرد بیمه گذار گفته شده است پرداخت می‌ شود.
    2. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد خبرنگار در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر خبرنگار پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.
    3. پوشش بعدی پوشش از کار افتادگی است که برای خبرنگارانی که در مناطق پر خطر هستند بسیار توصیه میشود. در این پوشش بیمه شده در صورتی که از نظر شرکت بیمه در صورت بروز حادثه از کارافتاده اعلام شود، تا پایان قرارداد بیمه‌ ای از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه بر اساس شرایط بیمه نامه حق بیمه را خودش پرداخت می‌کند و مبلغی را به عنوان سرمایه از کارافتادگی به وی پرداخت می ‌کند و به خبرنگار عزیز مستمری از کار افتادگی هم داده میشود.
    4. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر خبرنگار در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود.
    5. پوشش بیماری ها خاص که در این سال ها به دلیل زیاد شدن سرطان ها بسیار لازم شده است به این صورت است که هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود. منظور از بیماری‌های خاص در شرکت بیمه ما، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتوان در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.
    6. در صورتی که از کار افتاده شوید شرکت بیمه بر اساس پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در اثر از کار افتادگی از شما هیچ هزینه ای را دریافت نمیکند و مستمری نیز داده میشود.

    البته مزیت های بیمه عمر خبرنگاران به این 6 مورد خلاصه نمیشود و خبر نگاران عزیز میتوانند بعد از گذشت 2 سال از زمان بیمه نامه برای خود به میزان 90 درصد اندوخته وام دریافت کنند و برای این وام نیازی به هیچ ضامن و… ندارند و تنها ضامن آنها بیمه نامه موجود در نزد بیمه ما است.

    به دلیل اینکه پشتوانه بیمه عمر خبرنگاران بیمه ما بانک ملت است شما قشر عزیز خبر نگار میتوانید با خیال راحت بیمه نامه مورد نظر خود را خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید تا به کار شما لطمه ای وارد نشود. همچنین به عنوان آخرین مطلب باید به شما بگویم که بیمه عمر و سرمایه گذاری خبر نگاران بیمه ما در سال 1399 به میزان 41 درصد سود مشارکت در منافع پرداخت کرده است که ان رقم بالاترین میزان در بین شرکت های بیمه ای بوده است.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x