بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه های عمر چگونه محاسبه میشوند که باعث سود اوری بالای مشتریان نسبت به بانک ها میشوند؟|2021/03

محاسبه بیمه عمر ایران| محاسبه بیمه عمر پاسارگاد| محاسبه بیمه عمر آسیا| محاسبه بیمه عمر سامان| محاسبه بیمه عمر پارسیان| محاسبه بیمه عمر ملت| محاسبه بیمه عمر دانا| محاسبه بیمه عمر البرز| محاسبه بیمه عمر کارآفرین| محاسبه بیمه عمر کوثر|
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • محاسبه سود بیمه های عمر

    بیمه های عمر چگونه محاسبه میشوند که باعث سود اوری بالای مشتریان نسبت به بانک ها میشوند؟

    قبل از کرونا افراد مختلف ، برای اینکه از میزان پرداختی و دریافتی بیمه عمر خود مطلع شوند به دفاتر نمایندگی بیمه مراجعه میکردند و میزان سود خود را در چند سال اینده با دادن اطلاعات شخصی و درصد های انتخابی که در سال های متفات میتواند کم یا زیاد شود میزان بیمه خود را در پایان سال انتخابی مورد نظرشان دریافت میکردند.

    اما طی دو سالی که گذشت و با شیوع ویروس چینی کرونا و مختل شدن زندگی قبلی افراد و شرایط قرنطینه حاکم بر جهان شرکت بیمه ما، که همیشه به فکر راحتی و سلامت مشتریانش است تصمیم گرفته تمام کارهای بیمه ای خود را به صورت تلفنی و از طریق شبکه های ارتباطی انلاین انجام دهد و از این رو بین اقشار مختلف جامعه محبوب شده است.

    این شرکت بیمه ای با دارا بودن سودهای بالای مشارکت و سود های تضمینی ، که به مشتریان برای بیمه ها عمر و سرمایه گذاری میدهد در بین شرکت های بیمه ای دیگر در سطح  اول توانگری مالی ؛از طرف بیمه مرکزی قرار گرفته است.

    شما میتوانید با تماس گرفتن با شعب بیمه ما و فرستادن اطلاعات برای انها در شبکه های اجتماعی به صورت انلاین و بدون نیاز به حضور در نمایندگی ها از تمام اطلاعات سود اوری و نحوه محاسبه بیمه های عمر اگاه شوید.

     البته ما در بخش به برخی از سوالات شما در خصوص سوداوری و ارزشمندی بیشتر بیمه عمر نسبت به بازارهای بورس و بانک ها پاسخ میدهیم:

    بیمه های عمر برای افرادی که هدفشان سرمایه گذاری است نسبت به بانک ها بهتر است چرا؟ در سال 98 سود دهی سالانه بانک ها 10% الی20% بوده که هر ساله از25%بالاتر نمی رود اما بیمه های عمر معمولا داری سود تضمینی و سود مشارکت در منافع است که در این بین شرکت بیمه ما بالاترین سود مشارکت

    در منافع (در سال 98 دارای 22.5% سود مشارکت )بوده است . سود روز شمار بیمه های عمر هرساله از طرف بیمه مرکزی تعیین میشود و شرکت های بیمه موظف به پرداخت ان هستند. یعنی بیمه ما با احتساب سود روز شمار بیمه مرکزی به هر فرد 22.5%درصد سود سالانه میدهد و این سود خلاف دیگر بیمه ها

    که در پایان قرارداد به افراد تعلق میگیرد ، در پایان هر سال بیمه ای به اندوخته فرد واریز میشود ، که در سال بعد باعث امدن سود جدید روی سودهای قبلی میشود و همین مورد است که بیمه ما را از دیگر شرکت های بیمه ای متمایز میکند.(سود های سال 99 در حال محاسبه میباشند و هنوز به طور قطعی اعلام نشدند برای اطلاع کامل از سود های سال 99 و سال های اینده به سایت www.bimema.ir  و یا اینستاگرام bimema.ir مراجعه کنید)

    در بازار بورس نیز هر روزه شاهد نوسان قیمت ها و بالا و پایین شدن سود انها میشویم،تا به حال خیلی از افرادی که در حال خواندن این متن هستند دچار ضرر در بازار بورس شده اند و امید خود را برای سود دهی که تحلیل گران میگفتند از دست دادند.

    باتوجه به این مسائل بیمه ما که بیمه منتخب در سال های اخیر است تمام سود ها و تمام هزینهای خود را در سند بیمه نامه ی عمر خود تحت عنوان صورت حساب بیمه شده در اختیار بیمه گذار قرار میدهد ؛

    تا سود های تضمینی و دلیل مبالغی که کسر میشود را به اطلاع فرد صاحب قرارداد برساند، تا فرد از میزان دقیق سود خود در سال های اینده بیمه نامه به اطلاع پیدا کند..

     به قطعیت میتوان گفت بیمه  ما تنها بیمه ی سطح کشور است که این صورت حساب را در اختیار بیمه گذار قرار میدهد و حتی اگر فرد به صورت تلفنی و مجازی که به دلیل شرایط کرونا در این سال های اخیر پیش امده بخواهد بیمه عمرداشته باشد شرکت بیمه ما تمام و ریز به ریزصورت حساب و نیز درصد های سود هر ساله

    و میزان سود و حتی شرایط و تعهدات بیمه نامه را برای شخص بیمه گذار در هر استان و شهر ایران ارسال میکند و اگر سوالی در خصوص هر کدام از بند ها برای شخص بیمه گذار پیش امد میتوانند با دفاتر بیمه ما تماس گرفته و ابهامات خود را بر طرف کنند.

    هر فرد علاوه بر اینکه میتواند با دفاتر بیمه تماس گرفته و از شیوه محاسبه بیمه عمر اطلاع پیدا کند میتواند با مراجعه به سایت WWW.bimema.ir و رفتن به قسمت پنل مشتریان و سپس مراجعه به قسمت استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری جامع و وارد کردن اطلاعات شخصی در انجا و تعیین درصد های دلخواه افزایش سود و سرمایه سالانه میتوانند به طور کامل بیمه عمر خود را محاسبه کنند.

    بیمه عمر بر اساس سرمایه و حق بیمه ای که از هر شرکت بیمه  ای به شرکت بیمه ای دیگر متفاوت است ونیزطبق خواست و توانایی مالی هر فرد متغیر است . دربیمه ما ، کمترین میزان پرداختی حق بیمه2 میلیون تومان در سال و حداکثر 40میلیون در سال است که با انتخاب هر کدام از سقف های بیمه ای و نیز بر اسا پوشش های انتخابی جانبی

    و تکمیلی مثل:فوت در اثر حادثه،نقص عضو ،معافیت از کار افتادگی و….و نیز شغل و حرفه فرد تغییر میکند که با بالا رفتن ریسک خطر کار و شغل فرد میزان بیمه ای که به فرد تعلق میگیرد افزایش پیدا میکند.

    برای اطلاع کامل از حق بیمه در شرکت بیمه ما میتوانید با مشاوران از طریق شمارهایی که در سایت قراردارد تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x