بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

برای فروش بیمه عمر چه کاری باید انجام داد؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • برای فروش بیمه عمرو سرمایه گذاری چه روش هایی وجود دارد؟

    اولین قدم برای فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پیدا کردن یک شرکت بیمه است که تجربه زیادی در زمینه فروش بیمه نامه ها داشته و بین مردم بسیار خوش نام است، همچنین اینکه تبلیغات رسانه ای زیادی داشته باشد هم مهم است زیرا باعث میشود بهتر بتوانید بیمه نامه خود را بفروشید. همچنین شرکت بیمه ای که انتخابی میکنید باید پوشش ها و سقف پوشش های آن بالا باشد تا بتوان برای فروش بیمه نامه حرفی داشته باشید برای گفتن و جذب کردن نظر مشتری.

    یکی از شرکت های بیمه ای که بسیار در زمینه فروش بیمه معروف است، بیمه ما است که به آن بیمه بانک ملت هم میگویند و این باعث میشود که مردم بیشتر به این بیمه اعتماد کنند. بیمه ما بالا ترین سقف پوشش ها و بالاترین میزان پرداخت سود مشارکت در منافع را  دارد و تنها با گفتن این موضوع باعث میشود مشتری های شما برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری مشتاق شوند. تمامی افراد با شرایط مختلف میتوانند نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری را طبق آیین نامه 96 دریافت کنند اما ما در ادامه به شما میگوییم برای فروش بهتر بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما چه کارهایی باید انجام دهید و یا چه شرایطی باید داشته باشید که فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری شما بالاتر برود.

    1. از تجربه دیگران استفاده کنید:

    فروشندگان بیمه کسانی هستند که همیشه در حال تجربه اندوزی هستند. تجربه دوستان و همکارانی که در زمینه بیمه عمر کار می کنند بسیار اثربخش است و فروشنده بیمه عمر حرفه ای همواره سعی دارد از تازه ترین تجربیات همکاران و شعبه و مرکز با اطلاع شود و بتواند با دست پر به سراغ مشتریان هدف برود.

    البته در شرکت بیمه ما از همان ابتدا برای نمایندگان تازه وارد سرپرست هایی تعیین میشود تا در هر زمان شبانه روز که مشکلی داشتن با سرپرست خود تماس بگیرند و مشکل خود را برطرف کنند و البته سرپرست آنها نیز موظف است تمامی تجربیات و راه های فروش بیمه عمر را به نمایندگان تازه وارد آموزش دهد.

    1. سن فروشنده بیمه عمر مهم است:

    فروشنده بیمه عمر نمی تواند زیاد جوان و بی تجربه باشد، جوان های 20 ساله که تجربه ای در زندگی و فراز و نشیب های آن ندارد و هنوز طعم تلخی و شیرینی های زندگی را به درستی نچشیده است، نمی تواند به آسانی افراد مختلف که در زندگی صاحب تجربه اند و خوب و بد زندگی را می دانند برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری متقاعد کنند.

    بدون تردید مشتریان میانسال و سن بالا در برابر این دسته از فروشندگان با گارد بسته حرف می زنند و سعی می کنند کمتر به حرفه ای بودن آنها توجه کنند. بیمه عمر بیمه امن آتیه زندگی است و کسی می تواند از زندگی و اقتصاد زندگی و آینده زندگی حرف بزند که مقدار زیادی از آن را تجربه کرده باشد و سرد و گرم زندگی را چشیده باشد.

    1. فروشنده بیمه عمر باید مشتری را بشناسید:

    یک فروشنده حرفه ای بیمه عمر برای فروش بیمه عمر نباید بدون مقدمه و زمینه ذهنی وارد شود. شما می توانید در هر زمان و مکان و به هر کس بیمه نامه بفروشید، اما از قبل باید آمادگی لازم را برای فروش بیمه عمر به فرد خاصی را داشته باشید. اگر از یک دستفروش خیابانی خودکار می خرید، می توانید با او ارتباط کلامی برقرار کنید اما قبل از آن باید بدانید او دست فروش است و مسلما درآمد کمی دارد و به احتمال زیاد  هیچ بیمه ای ندارد، حتی شاید مستجر باشد و خونه ای برای خود نداشته باشد.

    و با فروش خودکار و مداد و… در خیابان ها زندگی اش را می گذراند. پس باید پیشنهاد ما مناسب با شغل و نوع زندگی مشتری مورد نظرمان باشد.

    اینها تعداد کمی از شرایط و روش ها برای فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری است و شما با دریافت کد نمایندگی عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما و با شرکت در جلسات آموزشی نمایندگان جدید بیمه که توسط نماینده های با تجربه صورت میگیرد میتوانید سایر روش های فروش بیمه عمر را یاد بگیرید، برای اینکه بتوانید عملکرد خوبی در فروش بیمه عمر داشته باشید و بتوانید در مدت کم درآمد بالایی به دست آورید میتوانید از طریق این سایت فرم درخواست نمایندگی را پر کنید و یا از طریق شماره هایی که در سایت وجود دارد میتوانید با نماینده برتر بیمه ما تماس بگیرید تا شما را رد امر ثبت نام نمایندگی و فروش بیمه عمر راهنمایی کنند.

    در ادامه شرایطی را که برای دریافت نمایندگی از شرکت بیمه ما و فروش بیمه عمر لازم است را میتوانید مطالعه کنید:

    • تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
    • اعتقاد به اسلام یا یکی دیگر از ادیان در رسمی کشور
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی
    • نداشتن سوء پیشینه کیفری و همچنین نداشتن سابقه محکومیت به جرایم نام برده شده در ماده 64 قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری
    • داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم
    • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته بیمه ( و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه ) با شش ماه سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی یا مدرک کارشناسی در رشته غیر بیمه و یک سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی و یا مدرک دیپلم با دو سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x